![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() Maar jup! idd! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2007 17:15] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Hehe, maar dit betekent dat je nu wel gewoon komt ook de 10e? ![]() Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
|
Het ligt natuurlijk niet in de buurt ofzo ![]() Maar ik heb sowiso altijd wel zat slaapplek rondom zwolle dus wie weet ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
zwolle ligt niet bepaald in de buurt, tenzij je met iemand uit zwolle komt ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:nog 37 posts meisje! ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ennn dan heb ik er 50 en mag ik ook onzin praten? ![]() Right. Anyway, ik heb je nummertje binnen en reeds een paar keers geluisterd, ik kom morgen al ff de repetitie verstoren ![]() Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
|
quote:jups dan krijg je toegang tot de smerigheid van heel ZM ![]() magoed, dat nummertje dus lijkt me niet al te moeilijk he? gaan we eindelijk weer samen een nummertje maken [edit] ehhh doen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 28-02-2007 14:27] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
EDIT: Okee, mijn browser doet vaag. Ik ben al heel wat smerigheid gewend, dus ik ben benieuwd of daar nog wat overheen kan komen. Maar dat nummertje samen... prrrrr ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lindapinda op 28-02-2007 14:47] Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
|
quote:Jij ook al? ![]() ![]() |
|
quote:ik kop hem niet in.... ![]() quote: ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:anders krijgt ze klappen ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Van mij mag je koppen, zo flauw ben ik dan ook weer niet. Als ik niet kom zijn iig twee bands boos. Hmmm... ![]() Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
|
*kickje doet geven* wie had er een slaapplaats nodig? ik heb 2 bedden 2 matrassen en 3 luchtbedden in de aanbieding [edit] en een bank ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 05-03-2007 0:14] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Geen badkuip? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: uhuh! een 2-persoons nog wel ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Misschien moi en Kim als ik mijn operatie overleef ![]() ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
wat gaan ze wegsnijden? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
theNAME heeft wegens gezondheidsredenen moeten afzeggen. Voor vervanging wordt gezorgd [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 06-03-2007 13:40] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
verstandskiezen ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
dus strx ben je ook een grote meis! ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Verstand is foetsi nu... Bij mij zijn ze er alle 4 uit vandaar mijn gedrag ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:Aha, dus die foto van laatst was geen bedrog dat de zangeres er niet echt gezond uitzag zoals menigeen hier suggereerde ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |