|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar jup! idd! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-02-2007 17:15] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehe, maar dit betekent dat je nu wel gewoon komt ook de 10e? Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
Het ligt natuurlijk niet in de buurt ofzo Maar ik heb sowiso altijd wel zat slaapplek rondom zwolle dus wie weet "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
zwolle ligt niet bepaald in de buurt, tenzij je met iemand uit zwolle komt er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:nog 37 posts meisje! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ennn dan heb ik er 50 en mag ik ook onzin praten? Right. Anyway, ik heb je nummertje binnen en reeds een paar keers geluisterd, ik kom morgen al ff de repetitie verstoren Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote:jups dan krijg je toegang tot de smerigheid van heel ZM magoed, dat nummertje dus lijkt me niet al te moeilijk he? gaan we eindelijk weer samen een nummertje maken [edit] ehhh doen [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 28-02-2007 14:27] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
EDIT: Okee, mijn browser doet vaag. Ik ben al heel wat smerigheid gewend, dus ik ben benieuwd of daar nog wat overheen kan komen. Maar dat nummertje samen... prrrrr [Dit bericht is gewijzigd door Lindapinda op 28-02-2007 14:47] Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote:Jij ook al? |
|
quote:ik kop hem niet in.... quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:anders krijgt ze klappen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Van mij mag je koppen, zo flauw ben ik dan ook weer niet. Als ik niet kom zijn iig twee bands boos. Hmmm... Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
*kickje doet geven* wie had er een slaapplaats nodig? ik heb 2 bedden 2 matrassen en 3 luchtbedden in de aanbieding [edit] en een bank [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 05-03-2007 0:14] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Geen badkuip? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: uhuh! een 2-persoons nog wel er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Misschien moi en Kim als ik mijn operatie overleef en kim geld/zin heeft Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
wat gaan ze wegsnijden? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
theNAME heeft wegens gezondheidsredenen moeten afzeggen. Voor vervanging wordt gezorgd [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 06-03-2007 13:40] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
verstandskiezen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
dus strx ben je ook een grote meis! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Verstand is foetsi nu... Bij mij zijn ze er alle 4 uit vandaar mijn gedrag Het is de lichtinval ;') |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Aha, dus die foto van laatst was geen bedrog dat de zangeres er niet echt gezond uitzag zoals menigeen hier suggereerde |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |