![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() Ik heb me blauw gelachen,een paar weken geleden,toen ze naar de Keukenhof gingen. ![]() |
|
quote: Ik vind er geen zak aan. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Jiskefet is (soms) geniaal! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Metname de eerdere opnamen vind ik erg goed. Daarna werd het toch minder. Tegenwoordig... moh nog niet echt gezien wel es langs gezapt maar sprak me niet echt aan. ![]() |
|
quote: De humor van Jiskefet zit em in kleine alledaagse details. Als je dat ontgaat is er inderdaad geen zak aan. Overigens zijn veel dingen die ze hebben gedaan inderdaad echt volkomen waardeloos. Zoals bijvoorbeeld die parodie op Derrick of dat jaren 50/60 gezeik met die nagebootste polygoon filmpjes. ![]() ![]() ![]() |
|
De dierenwinkel vond ik erg leuk van hen, das dan ook erg oud. En ik heb zo dubbel gelegen om die afleveringen met van Binsbergen, Kamphuijs en Kerstens. Ja, idd, Lullo enzo. ![]() |
|
En niet te vergeten dat hitje dat ze hebben gehad met "Hee lullo! Heb je nog geneukt?" ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Is er in feite iemand hier die ook heel erg graag Britse detectiveseries kijkt als A Touch of Frost, Dalziel and Pascoe? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb ooit een of twee afleveringen van A Touch of Frost gezien, maar ik irriteerde me groen en geel aan dat te overtrokken cynisme van die kerel. ![]() |
|
quote: Dat is nt hetgene dat ik er zalig aan vind ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Het is té overdreven: dat pissige bekkie van die kerel en dan zo'n 'stoere' oneliner. Haren-te-Berge. ![]() |
|
quote: Ja ik kijk vaak naar Britse detectiveseries, ook naar Midsomer Murders. ![]() ![]() |
|
quote: Idd, daar is het echt, lijk vinden en wat nu? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hebben mensen al 'God bestaat niet' gezien (wanneer komt 't eigenlijk?)en zo ja is het leuk? Ik mag die Rob Muntz wel maar mis dat programma steeds.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() |
|
quote: De hype over dat programma 'God bestaat niet' is echt zwaar overdreven. Zoals het op mij overkwam zijn het een stel intellectuelen die vinden dat het geloof niet rationeel is, en dat je het daarom moet verwerpen. En de discussie beperkt zich tot dat niveau, helaas. Ik vond het iig oninteressant -- interessant misschien voor mensen die er net over beginnen na te denken, maar zo laten we zeggen vanaf je 20e moet je toch wel verder kunnen komen dan "god zuigt, want hij is niet te bewijzen". Die RVU-intellectuelen zetten een karikaturaal godsbeeld neer en maken dan een programma à la "gelovigen zijn dom want ze geloven in Sinterklaas". Argh, die psychiater van vanavond ook.... wat een eendimensionale gast zeg. Hij is net zo gelovig als diegenen waar hij tegen ageert, alleen heet zijn god "objectiviteit" ("objectiviteit", ook iets abstracts, niet aantoonbaars -- net als god. Maar goed, dat heeft meneer weer niet door. Het is gewoon een verschuiving -- en als je je dat beseft, begint het leven pas "echt" ![]() Ik vind die intellectuelen nog verwerpelijker dan gelovigen -- intellectuelen zijn nl. fundamentalisten zónder dat ze het door hebben. Fundamentalistische gelovigen zijn in ieder geval nog oprecht fundamentalist en dus gemakkelijk te identificeren. Niet dat ik overigens ook maar enige behoefte heb om "het geloof" te verdedigen, ik geef slechts een waarschuwing af omtrent een programma waar je toch niets wijzer van wordt. Voor de humor hoef je het ook al niet te doen, Rob Muntz komt nauwelijks aan het woord en écht grappig is het allemaal niet wat hij doet. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-06-2005 0:19] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Goed dat je even in dit topic post, ik zou bijna vergeten straks The League Of Gentlemen te kijken, de enige televisieserie waar ik echt voor ga zitten! ![]() ![]() |
|
Ah, ik zie dat mijn gidsfunctie wat te letterlijk genomen wordt ![]() Nou, dan ga ik maar slapen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: jammer genoeg kunnen de meeste mensen dat nooit, en ook onder gelovigen zijn er velen die pas ver in hun leven gaan denken/geloven. ik heb het programma niet gezien, maar ik verwacht er ook niet gigantisch veel van aangezien een god niet te bewijzen is maar nog moeilijker is het ontkrachten van het bestaan van god. maarja hoe kan je van iets dat verzonnen is bewijzen dat het er niet is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het enige programma wat echt gaaf is, is Mythbusters op Discovery. Super humoristisch en ook interressant. Kijken allemaal! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 15-06-2005 0:58] zo kan ie wel weer ![]() |
|
quote: Hehe. ![]() ![]() ![]() |
|
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!!!!!!!!!! Nu zo een dubbele spuiten en slikken aflevering en in de 2de helft gaan ze live drugs gebruiken!!!!! Dat je het maar even weet ja! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |