|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen (maandag 4 februari) komt er een Lord Of The rings docu op discovery, Bilbo and Beyond, om 22.00 uur. Kijke dus... |
|
quote: cool. 'K ben benieuwd of ik nog voor mij onbekende dingen over L.O.T.R. zal tegenkomen (het boek, duh) aangezien ik een DVD heb gekocht tijdje geleden met behoorlijk wat info erin. Een superlange docu zeg maar met intervieuws met tolkien zelf en z'n zoon e.d. en een 3dee overflight van de wereld van tolkien. Behoorlijk cool. |
|
is hijnu al te koop op DVD dan das heel erg snel. |
|
lees eerst mijn post maar ff GOED door en reageer dan opnieuw |
|
dit jaar -In oktober als ik het goed heb- bestaan 'The young ones' 20 jaar!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The young ones No regrets and no remorse... |
|
quote:Haha! Neill met zijn pruik! "I never knew I wore a wig!" [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 14-02-2002 17:01] |
|
quote: Bij mij doettie het nog gewoon.. |
|
ooooooh j6 wat nou als CN overal eraf gaat? dan komen we echt in opstand ( ik althans) gij die volge mij, volg mij! |
|
Wij hebben geen kabel maar wel een schotelantenne sinds bijna 2 weken [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-02-2002 17:52] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ben Cn nou toch al zeker een maand of 6 kwijt, maar ik geloof dat bijna alle programma's nu worden uitgezonden door Yorin. Het is best klote want het wordt niet meer non-stop cartoons, gewoon 2 uur lang ofzo, en dan wer gewoon een of andere domme doos met zon kut spelprogramma. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En ik heb nog geen uur geleden E E & E zitten kijken op CN, toch vaag dat ik hem nog wel ontvang en jullie niet....... (nou is het enige probleem dat onze tv het een beetje aan het begeven is dus heb ik er nog niet veel aan) |
|
Reminder: vandaag: 21.00 THE OSBOURNES Pinkpop: 21.30 Dropkick Murphy's 23.55 Rammstein [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-05-2002 20:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hoelaat en waar komen meet de osbournes???????/ |
|
MTV Nederland 21.00 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-05-2002 20:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ok thnx |
|
haha ik ga meedoen met get the picture zal nog wel laten weten wanneer het uitgezonden wordt. |
|
quote: Ik heb waarergens gelezen dat Rammstein geen toestemming tot uitzending heeft gegeven. Of het waar is weet ik niet. Heads I win, tails you lose |
|
get the picture is dat niet een beetje burgelijk???? |
|
quote: get the picture is tof. Beetje tijdens het eten bewijzen dat je moeder niet zo slim is als ze denkt |
|
ok bijna osbourne tijdalvast ff pretsigaret draaien |
|
quote: moet ff mijn imago wat opkrikken |
|
WHAHAHAHAA, net the osbournes gekeken. was weer hilarisch. Oud Vuil. |
|
quote: IK HEB HET GODVERDOMME WEER GEMIST! Ik ben nu heel chagrijnig. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |