![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is Salma jah. ![]() ![]() |
|
Kennen jullie 'Father Ted', en wordt dit nog ergens uitgezonden op een Nederlands net? Father Ted ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Father Ted, dat vond ik wel lachen ja, vooral die oude gek die maar 2 woorden kent (DRINK!!!!! en WO-MAN!!!!!) en iedereen verrot slaat. ![]() |
|
Ik vond Dougal de grappigste.. ('what?') ![]() Ik heb een website gevonden met wav-sounds, http://www.users.globalnet.co.uk/~cbaker01/frted/ Heerlijk ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
LOL! ![]() |
|
The Osbournes, op MTV op maandag 21.00 ![]() spoort echt niet..... ![]() Do or do not. There is no try. ![]() |
|
Vrijdag 21 juni: Videodrome op Net 5, 1:00 uur. ![]() |
|
Elke maandagavond om 23 u op tmf ErrOr, een nieuw metalprogram ![]() |
|
Vanavond op TV1 21u40 Zomerkoppen : Science of Seduction. Eindelijk ga ik weten hoe ik mensen verliefd moet maken! ![]() edit: wat een ongelooflijk dom programma was dat zeg! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 20-06-2002 22:49] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Vanavond 21:45 SBS6: Hooligans. Een documentaire (serie meen ik) over voetbalhooligans. Gezien het feit dat SBS het uitzendt zal het wel bedoeld zijn als sensatie-tv, maar desalniettemin vind ik het wel fascinerend om naar zulke mensen te kijken en hun -al dan niet aanwezige- gedachtengangen achter hun acties te vernemen. ![]() |
|
quote: Kheb deel 1 gezien, best wel leuk en totaal niet shokkend/aangrijpend. Is leuk voor als je je verveelt. ![]() |
|
quote: er was een tijd geleden zo een hooligan serie bij Veronica. een of andere reporter gind iedere week een andere club af om met hen te praten. was erg grappig. Ook standaard was het volgende: ALLE hooligans zeiden;"Alleen wij blijven staan, de rest zijn mietjes en rennen weg". erg vermakelijk. Ik heb trouwens wat jij hebt gezien reeds op de belg gezien. ![]() |
|
quote: ja, met die bas van ..., zo'n misdaadverslaggever. ook gezien, van die vage gasten met bivakmutsen op en snuiven en zuipen met z'n allen en opgefokt zijn. ![]() weirde gasten. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Inderdaad, die link legde ik meteen. Die serie heb ik ook met een sarcastische glimlach bekeken, ook met een beetje gevoel van medelijden. Gebivakkeerde werkeloze jongeren in een huiskamer die om de minuut het woord 'Frrrrragmentatiebommen' lieten vallen. Ik heb deze serie overigens nog niet gezien. Pakken ze het op dezelfde manier aan als Veronica destijds, of anders? ![]() |
|
Om 23u40 op Canvas: Ruby's American Pie, vandaag over TV-evangelisten.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Crime Night op Discovery. Zeer interessant programma. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: oh, da's toch ruby wax, ze was ook eens bij de KKK, gaaf mens. heeft ook veel te maken met absolutely fabulous. sweety darling! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Indd.. Ruby Wax ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Kon het film topic niet vinden, dus dan maar hier: Net Cruel Intentions gezien. In een woord: ![]() En dan janken uit emotie. Damn wat een pracht van een film [en een pracht van een witherspoon ![]() Geweldig! ![]() ![]() |
|
Vanavond om 1u40 op BBC1: The Mephisto Waltz Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: toch wel anders, meer profesioneel. ik heb ook het idee dat nu serieuze hooligans in beeld komen.dus niet van die bluffers die alleen maar onzin uitkramen omdat ze voor een kamera staan ![]() |
|
hooligans zijn gestoort hoe je et wend of keert er zitten een paar steekjes los bij die mensen. ken een stel feyenoord hooligans en mijn god wat zijn dat een mafkezen! My madness, my sadness ![]() |
|
quote: ja, ik heb wel eens een boek over die gasten gelezen. gefrusteerde, agresieve lui zijn het [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-06-2002 13:46] ![]() |
|
quote: Ik zit net te kijken op tmf.nl, maar kan daar niks vinden over dit programma... Weet iemand of het vanavond komt? En of het uberhaupt wat is? Zitniet echt te wachten op een uur lang slipknot en limp bizkit.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |