|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 16 juni op SBS6 om 23.00 uur: Reportage: Schoolmoorden Reportage. Op 2 februari 1996 loopt de 14-jarige Barry Loukaitis zijn school binnen. Hij van top tot teen in het ZWART gekleed en heeft twee pistolen en een geweer bij zich. Voor hij aan het eind van de dag overmeesterd wordt door een leraar, heeft hij drie mensen vermoordt. *Dit belooft wat. Alleen uit het bovenstaande stukje voel ik al dat er wat wijzende vingers zullen komen naar mensen die zwart gekleed zijn* Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: marilyn manson kreeg toch de schuld. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-06-2002 8:57] |
|
soms is time team ook wel leuk op discovery (ok ok ik weet het ik had archeoloog moeten worden ipv profesionele nietsnut) die reportages op sbs kunnen ook leuk zijn van de week was er een stukkie over "scared straight" allemaal jeugdcriminelen die flink de waarheid werdt gezegd door gevangenen. My madness, my sadness |
|
Vanavond: The omen II (!!!!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en "Independence day" |
|
makkelijke keus The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: welk netje |
|
quote: RTL 5 23:40u |
|
quote: Damien: Omen II 23.40-1.35 RTL 5 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Damn die Nederlanders hebben betere zenders.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Verbazingwekkend dat Belgen geen Nederlandse zenders vangen...RTL4 & 5 komen uit Luxemburg... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goh.. Vreemd.. Nee, we hebben wel Spaanse en Italiaanse netten Daar kijkt dus geen kat naar ! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Eh, kun je een satteliet in België niet goed draaien of staan die krengen alleen maar op Nederland gericht? Okee, kabel geven ze vast niet door, maar satelliet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ach, het is toch "leuk" om weer eens enkele uren puur amerikaans patriotisme op zijn best te zien. "na vandaag is vier juli niet alleen een feestdag voor Amerikanen maar voor heel de wereld" ik durf te wedden dat in een amerikaanse bioscoop niemand het droog heeft gehouden. overigens is het begin van independence day erg sterk. de opbouw is zeer goed en spannend. helaas zakt de film daarna als een kaartenhuis in elkaar. (ja, we verslaan een ras van aliens die al eeuwen door de ruimte trekken met een computervirus, dan was "war of the worlds" een stuk meer realistischer) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-06-2002 23:34] |
|
Rumble fish is bezig; schijnt goed te zijn, indrukwekkende cast ook. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die omen film is vaag maar best grappig |
|
Ik kijk de laatste tijd vaak naar een of andere serie zo rondt 1700 die gaat over een britse vrouwengevangenis. Erg leuk. |
|
Ben niet zo'n tv-maniak,maar tegenwoordig kijk ik vaak naar : -Mummy Road Show(National Geographic) : tegelijk ontroerend en luguber -The Osbournes -Het nieuws op TV1(VTM sucks biggus dickus) -De leukste eeuw op TV1 -(Soms Koppen) -Docu's op Canvas -Nederland 3 Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
komt er vanavond een goed tv programma, misschien een goeie nachtfim ofzo? heb geen gids Let´s bring back the METAL |
|
17 of 18 juli kom ik op tv bij get the picture, of had ik dat al vermeld |
|
Black adder is weer op t.v.!!!!!!!! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
Vanavond om 2215: Desperado, met niemand minder dan: |
|
quote: en dit is dus..... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
weet niet kunnen er zoveel zijn, misschien alyssa milano of selma hayek, die lui lijken allemaal op elkaar. *offttopic* arg wanneer doet de search het weer* |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |