![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Tja ze zijn idd wat wisselvallig "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Mwoah, Jiskefet heeft zeker een paar mooie dingen voort gebracht, maar dat is lang geleden. Ik noem de dierenwinkel. edit: IMO [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-10-2004 0:26] Oud Vuil. ![]() |
|
The Dukes of Hazzard heerschen. ![]() |
|
Vond De Lama's wel lachen, jammer dat het afgelopen is..tenminste volgens mij komt het niet meer op tv. ![]() |
|
Little Britain ![]() ''I'm the only gay in the village.''(Daffyd) en Emily Howard en The a-a-a lady Hilarisch!! ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: Dierenwinkel is echt lang geleden en is ook superdroog! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Volgende week Black Books. Ik hou van Bill Bailey. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Vanavond om 22:05 op TV1 (België1 voor de Nederlanders) De slimste Mens ter Wereld, de eindinale is heel dicht bij, en wie zal er het morgen in de eindfinale tegen Bert Kruismans (één van 's werelds mafste komieken) opnemen in deze clash der titanen, Greet opdebeek, Martin Heylen of Koen Filet? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
ow dat is wel geinig ja..snap alleen niet dat mensen daaraan meedoen ![]() |
|
The Villa is weer op, op veronica. Dronken engelsen. Snoggin' all the way. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Btw, heeft iemand dat nieuwe programma van ozzy al gezien op mtv? Hij schijnt daar op een soort idol jury-achtige manier bands aan te nemen of niet voor de nieuwe ozzfest tour. Oud Vuil. ![]() |
|
Battle for Ozzfest ofzoiets op MTV? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Ja, zo heet het, dacht ik. En? Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik heb maar een stukje ervan gezien en het enige wat ik zag toen waren een aantal amerikaanse kutbands. Maar misschien is het verder wel een leuke show. Niet lang genoeg gekeken voor een goed oordeel. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Het zal wel hoopjes keren herhaald worden, ik hou het in de gaten. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Joah. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Met welke van zijn twee overgebleven hersencellen is hij van plan deze bands te gaan beoordelen dan? ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Hij is maar even te zien, het grootste gedeelte wordt door anderen gedaan. Tis meer een "naam" voor het programma. Vanaaf friends opgenomen, straks kijken. Ik denk, dat het de laatste is. Jammer, ik volg het al sinds '96 ofzo. Oud Vuil. ![]() |
|
Despreate Housewives wordt in Europa nog niet uitgezonden, maar ik download de afleveringen van internet. Waanzinnig leuke serie: Grappig, met fantastische karakters en iedere aflevering spannender. Ik ben benieuwd wanneer het in Nederland op televisie komt. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Die gast in de rolstoel met zijn begeleider. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Nu is dus de dubbele laatste aflevering bezig, vanaaf laat kijken. Tis jammer. Oud Vuil. ![]() |
|
Blackadder? Veronica. Iig gaaf! Oud Vuil. ![]() |
|
hehe we hebben de blackadder box inclusief de kerstmis carrol. Ik hoop wel dat ze de nieuwjaars aflevering uitzenden (die met de tijdmachine (die staat niet op de dvds namelijk ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |