|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Staat al aan hier! |
|
Volgens mij zat hij zojuist voor het nieuws al behoorlijk onder de paddo's.. Rare gezichtstrekkingen en warrig praten for teh win!!!11!1 |
|
Morgen om 8 uur werken, dat wordt klote. Ik blijf nog wel even wakker! |
|
Hillarische shit.. Ze hebben het compleet verneukt! Filemon kon nauwelijks nog wat zinnigs zeggen, sophie kon alleen nog maar giechelen en sander was nog aanspreekbaar maar duidelijk keihard aan het gaan. Hij zat zich kapot te zweten en ietwat paranoia. Geniale laatste aflevering! |
|
Hehe ja was zeker gaaf. Kreeg er zelf ook allerlei flashbacks van |
|
Hehe, mooie televisie ja. |
|
Terrechte winnares Mijn persoonlijke favoriet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-05-2007 1:39] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben altijd gek geweest op Fort Boyard: http://www.dumpert.nl/mediabase/328851/a5fd3b10/dit_kon_toen_nog_gewoon_op_tv.html |
|
2 and a half men doet het altijd goed! No passion no life |
|
quote: Zijn alweer herhalingen, dus ik heb ze allemaal al gezien, jammer is dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
is dat trouwens afgelopen ofzo? er is nu "freddie"ofzo voor in de plaats, sux! No passion no life |
|
quote: Elke werkdag, 20.00 uur op Veronica! |
|
Maar niet op vrijdag. Tenminste, dat was zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmm tot deze week dus... No passion no life |
|
quote: |
|
Vraagje. Jaren terug was er een programma waarin weinig gebeurde. Gefilmd vanuit een auto en die reed maa en reed maar en reed maar. Kon je lekker van het uitzicht genieten, heel relaxed. Later was er een andere variant, op het water met een boot. Weet iemand wat ik bedoel? En hoe het precies heette? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Knight Rider en Love Boat www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Hehe. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Maarre, ik weet het al, PP had het goed: "gaan we links of gaan we rechts" En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, je had ze in meerdere varianten..auto, trein, boot. Was hier ook ooit op omroep brabant. Soms wel eens zitten kijken als ik 's nachts thuiskwam.. bijna meditatief www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Geweldig. Dat programma moet ik hebben. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Klinkt als die nachtvullende uitzendingen die ze op de duitse tv vaak hebben / hadden ipv testbeeld als er niet wordt uitgezonden. Was geloof ik ook vaak een trein. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik zit me overal al te pletter te zoeken, nog niet veel te vinden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah, ik heb hele nachten met een huisgenoot naar de camerabeelden vanuit een trein gekeken, en we probeerden elke keer te raden door welk land de trein nu weer reed. Later kwamen we erachter dat het allemaal in Duitsland was. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |