![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
TV is voor mij louter ontspanning. Niet nadenken, mooie plaatjes flits flits, Jenje blij. ![]() |
|
TV is voor mij louter subject van mijding ![]() ![]() |
|
TV kijken is gay. ![]() |
|
Zenila? ![]() |
|
oh fock Zenial bedoel ik, dara zitten een stel kneuzen die niks anders kunnen zeggen dan dit en dat is 'gay' ![]() |
|
Ah, volgens mij is zo iemand dan ook hier geweest. Want ik heb het, creatief dat ik ben, overgenomen van iemand hier. ![]() ![]() |
|
Televisie zuigt kont! Als ik 1/2 tot 1 uur per week naar die doos kijk is het veel. Toevallig dat ik de laatste 3 weken op zondag de 'Ring des Nibelungen' heb gekeken, dat drijft mijn weekgemiddelde op naar een uur of 4. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Gisteren zond Vacht weer Blackadder uit. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Kopspijkers ![]() ![]() ![]() za 08-06 20.00 uur op ned 3 You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! ![]() |
|
tv zuigt niet per definitie. tussen die hopen shit zitten nuttige, leerzame en plezierige programma's. als je met mate kijkt is het soms gewoon leuk. (overigens heb ik het idee dat internet voor veel mensen een vervanging/aanvulling is op tv) ![]() |
|
Kopspijkers is echt geweldig leuk. Bla ![]() |
|
BOTTOM RULES!! Dat is de beste Engelse kolder ooit! ![]() Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
Quote: -------------------------------------------------------------------------------- Posted 04-06-2002 13:02 by Rasputin Gisteren zond Vacht weer Blackadder uit. -------------------------------------------------------------------------------- En ze gaan alle afleveringen herhalen...het leven is mooi ![]() ![]() ![]() BROODJE POEP! ![]() |
|
quote: Kopspijkers is idd nog wel erg tof. Daar worden ook heerlijk dingen door de mangel gehaald en dat vind ik dan wel tof. ![]() |
|
Ik kijk af en toe naar het 8 uur journaal (of het 10 uur journaal), netwerk en nova.. verder kijk ik nog wel eens naar een engelse comedy, dan maakt het niet echt uit welke. Eigenlijk kijk ik noet zo veel tv "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
ned en stacy is tof. Kijk ik altijd om 0:00 uur. je mot er van houden, maar die dude is echt een droogkloot ![]() ![]() |
|
vanavond EVENT HORIZON ![]() ![]() ![]() |
|
studio spaan (of zoiets) echt briljante voetbalhumor. ![]() |
|
quote: Erik Van Muiswinkel & Diederik Van Vleuten zijn wel goed jah! Vooral Ed de Goei vond ik meesterlijk!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ja, die was erg briljant! heb je "Nelson mandela" gezien? Ook "Willem van Hanegem" is erg goed gedaan. echt briljante humor. jammer dat ze het alleen op voetballers toepassen zodat ze toch een beperkt publiek hebben, ![]() |
|
ik heb nu een hele mooie imac design tv, met zilvere pootjes en die heel mooi in mn kamer staat.... alleen heb ik em eigenlijk nog nooit aan gehad... ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Misschien al genoemd, maar ik [en panda ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nelson was ontzettend cool! En van Hanegem...dat is echt besmettelijk: Die gozert is een punkert!!! ![]() ![]() ![]() quote: Kijk hun shows 'Mannen van de wereld' en 'Mannen op de maan' maar eens... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Heb ik een paar weken geleden op de BBC gezien... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |