IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : T.V. programma's Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2002 23:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

TV is voor mij louter ontspanning.
Niet nadenken, mooie plaatjes flits flits, Jenje blij.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-06-2002 23:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

TV is voor mij louter subject van mijding En het bevalt me prima! Ik kan het iedereen aanraden. Rust in je kop!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-06-2002 23:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

TV kijken is gay.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2002 23:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2002 23:37 schreef Vargen666 het volgende:
TV kijken is gay.

Goh zit jij op Zenila forum soms./..


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-06-2002 23:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zenila?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2002 23:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

oh fock Zenial bedoel ik, dara zitten een stel kneuzen die niks anders kunnen zeggen dan dit en dat is 'gay'


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-06-2002 23:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ah, volgens mij is zo iemand dan ook hier geweest. Want ik heb het, creatief dat ik ben, overgenomen van iemand hier.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-06-2002 23:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Televisie zuigt kont! Als ik 1/2 tot 1 uur per week naar die doos kijk is het veel. Toevallig dat ik de laatste 3 weken op zondag de 'Ring des Nibelungen' heb gekeken, dat drijft mijn weekgemiddelde op naar een uur of 4.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-06-2002 13:02 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Gisteren zond Vacht weer Blackadder uit.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Zw@rtkapje
Usericon van Zw@rtkapje
Posted 04-06-2002 13:11 by Zw@rtkapje Wijzig reactieProfiel van Zw@rtkapjeQuote dit bericht

Kopspijkers alleen jammer dat het afgelopen is , zaterdag komen nog de leukste stukjes van het afgelopen seizoen
za 08-06 20.00 uur op ned 3


You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2002 13:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

tv zuigt niet per definitie. tussen die hopen shit zitten nuttige, leerzame en plezierige programma's. als je met mate kijkt is het soms gewoon leuk.

(overigens heb ik het idee dat internet voor veel mensen een vervanging/aanvulling is op tv)


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 04-06-2002 13:58 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Kopspijkers is echt geweldig leuk.


Bla


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 04-06-2002 14:00 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

BOTTOM RULES!!

Dat is de beste Engelse kolder ooit!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 04-06-2002 14:01 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------
Posted 04-06-2002 13:02 by Rasputin
Gisteren zond Vacht weer Blackadder uit.

--------------------------------------------------------------------------------

En ze gaan alle afleveringen herhalen...het leven is mooi


BROODJE POEP!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2002 14:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 13:58 schreef MischiefMira het volgende:
Kopspijkers is echt geweldig leuk.


Kopspijkers is idd nog wel erg tof.
Daar worden ook heerlijk dingen door de mangel gehaald en dat vind ik dan wel tof.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-06-2002 17:10 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik kijk af en toe naar het 8 uur journaal (of het 10 uur journaal), netwerk en nova..

verder kijk ik nog wel eens naar een engelse comedy, dan maakt het niet echt uit welke.

Eigenlijk kijk ik noet zo veel tv


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 04-06-2002 18:43 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ned en stacy is tof.
Kijk ik altijd om 0:00 uur.
je mot er van houden, maar die dude is echt een droogkloot


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 04-06-2002 18:51 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

vanavond EVENT HORIZON yorin



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2002 22:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

studio spaan (of zoiets) echt briljante voetbalhumor.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2002 22:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2002 22:39 schreef attila_de_hun het volgende:
studio spaan (of zoiets) echt briljante voetbalhumor.


Erik Van Muiswinkel & Diederik Van Vleuten zijn wel goed jah! Vooral Ed de Goei vond ik meesterlijk!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2002 23:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 22:55 schreef Mutilator het volgende:
Erik Van Muiswinkel & Diederik Van Vleuten zijn wel goed jah! Vooral Ed de Goei vond ik meesterlijk!!!!


Ja, die was erg briljant! heb je "Nelson mandela" gezien? Ook "Willem van Hanegem" is erg goed gedaan. echt briljante humor. jammer dat ze het alleen op voetballers toepassen zodat ze toch een beperkt publiek hebben,


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-06-2002 23:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik heb nu een hele mooie imac design tv, met zilvere pootjes en die heel mooi in mn kamer staat.... alleen heb ik em eigenlijk nog nooit aan gehad... (zegt genoeg over hoeveel tv ik kijk)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-06-2002 23:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Misschien al genoemd, maar ik [en panda ] heb net Hooligans [deel 1 van 3] gezien op SBS6.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2002 23:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2002 23:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, die was erg briljant! heb je "Nelson mandela" gezien? Ook "Willem van Hanegem" is erg goed gedaan. echt briljante humor.


Nelson was ontzettend cool! En van Hanegem...dat is echt besmettelijk: Die gozert is een punkert!!!

quote:
jammer dat ze het alleen op voetballers toepassen zodat ze toch een beperkt publiek hebben,


Kijk hun shows 'Mannen van de wereld' en 'Mannen op de maan' maar eens...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-06-2002 23:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 23:43 schreef Slechtheid het volgende:
Misschien al genoemd, maar ik [en panda ] heb net Hooligans [deel 1 van 3] gezien op SBS6.




Heb ik een paar weken geleden op de BBC gezien...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen