|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben het er niet mee eens, maar ik ben bang dat CoF toch wel een cultstatus heeft verworven In het begin was de muziek "wel grappig" maar nu niet meer MuayThaigerrr!! |
|
Hmm... hangt een beetje van de def. van Cult af natuurlijk... Zoals jij het bedoelt ... Heeft waarschijnlijk MAYHEM ook wel een enorme cult status ... Velen kennen de band namelijk nauwelijks, alleen de verhalen die er omheen hangen.. .. Same w/ burzum... |
|
quote:...en darkthrone... |
|
Temnozor tenminste als je de russische scene een beetje kent. Burzum is ook cult |
|
Anima Messor |
|
Manke Nelis en Johnny Jordaan.. Cult aretiesten van formaat Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
onslaught Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmm... BLEB MARGO heeft hier binnen ZM een behoorlijke cultstatus behaalt, nadat ik geloof XnegativeX ermee aan kwam zetten |
|
necrophobic Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hypnos |
|
desaster Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Chorus Of Ruin |
|
quote: dat ken ik niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: kut-status jah hmz... nirvana macabre ook wel een beetje Je moeder. |
|
quote: Doom/Death band uit Engeland. Bestaan al lang niet meer. |
|
Desaster is wel degelijk een cuLt band! En niet te vergeten: Watain! Ik, Wil Schuurman |
|
Destroyer 666 is ondertussen ook wel een cult-band geworden... was op zoek naar het EP'tje "Satanic Speed Metal" ,,, aargh.. is slechts een jaar of 4 oud, maar onmogelijk te vinden.. (wie hem kwijt wilt of iemand kent die.. ... please let me know) |
|
Echte cult-bands? Ik denk BEHERIT en SARCOFAGO. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote:Live Shit van Metallica was ook snel uitverkocht, dus... |
|
Judas Iscariot natuurlijk niet vergeten MassMörd |
|
quote: Juist!! |
|
immortal begint zo onderhand wel aardig cult te worden geloof ik... Je moeder. |
|
En niet te vergeten Dimmu Borgir. |
|
TERRORIZER!!!!!!!! No meat is sweater |
|
quote: |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |