|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Krieg! Zenial |
|
Black metal ist KRIEG!!!! She Said Destroy in Black New York |
|
Jullie kunnen wel weer de pipo uithangen maar Nargaroth is gaaf. Vorige keer in Baroeg heb ik me zeer goed vermaakt. Aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-06-2007 20:49] |
|
Was het vorige concert in de Baroeg niet een one-time-only in nl? Niet dat het boeit verder. Nargaroth is ongelofelijk overgewaardeerd en bovendien zéér gay. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Je moet even door het belachelijke imago heenprikken om te ontdekken dat het eigenlijk best tof is. Zenial |
|
Aangezien ik vorige keer ongelukkig heb gemist, zal ik zeker m'n uiterste best doen om deze keer wel van den partij te zijn! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ondanks dat Kanwulff een onmeunige clown is zal ik dit optreden toch in mijn achterhoofd houden. Meneer heeft immers een paar aardige klanke uitgepoept. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Crap m'n vriendin wees me er op dat dit gelijk is met ProgPower.... Tegen die tijd maar eens kijken waar ik liever heen wil. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hmm, interessant. I'll keep it in mind. |
|
dat wordt weer een avondje comedy hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Aanwezig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
+1 "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
das wel gaaf spelen ze ook nog elders in het land? |
|
vorige keer dat ze speelden ben ik alleen voor paria geweest, daarna maar weer vertrokken hehe Je moeder. |
|
quote: :') |
|
Sathanas In Gloriam fest: Nargaroth (DE black) Setherial (SE black) Corpus Christii (PO black) Panchrysia (BE black) +4 Entree n.n.b. Open: n.n.b. |
|
quote:Dan ik ook maar. neem jij de corpsepaint mee Rob ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: quote: |
|
mag ik niet komen dan ? leon gaat ook. Fuck the world and fuck you |
|
Ik wil hier ook wel heen, vette band vond ik dat altijd. Against God and Government |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ga mee dan |
|
Check...aanwezig..Maar hopen dat er niemand doodgeslagen wordt in de tussentijd Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |