|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hebben nog meer mensen deze docu over de kerkbranden in noorwegen en black metal gezien? Ik heb hem zojuist bekeken en het is echt erg hoe de media daar verhaaltjes verzon.. Varg heeft mijn bloed gedronken. tss.. als mensen intresse hebben: http://www.subfilm.no/eng/english-mainpage.htm is hier te bestellen |
|
Varg is een mongool, dat weet toch iedereen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
varg is zeer zeker GEEN mongool. Ik vind hem zeer intelligent alleen schrijft hij momenteel wel erg vage stukken. |
|
Momenteel? Hij wordt gewoon steeds gekker. |
|
nog gekker? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Kennen jullie varg allemaal persoonlijk? Oordeel toch niet over varg. Trieste gast |
|
Ieder mens heeft een oordeel over alles. |
|
jij kent varg dus wel persoonlijk? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Dat maakt geen fuck uit. Ik ga af op wat ik lees, hoor en zie en vorm hier mijn mening naar. |
|
juist, die kerel zit niet voor niets in de bak Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
En zo achter de veilige tralies durf ik ook wel iedereen zwart te maken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ach.. om weer even terug te keren naar de topic... Je weet hoe graag de media alles uit zijn verband rukt??? zulke stukjes worden toch door bijna niemand serieus genomen?? en mocht dat wel zo zijn... prima... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Dat is waar, maar die kerel heeft denkbeelden waar een luchtje aanzit. Ik doel dan ook niet op bloeddrinken enz... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
cool... ik denk dat ik het ga bestellen!! misschien....... ps: Varg is een toffe gozer!! beetje raar maar wel lekker |
|
quote:Ik denk dat zijn uiterlijk niet veel met het onderwerp te maken heeft. |
|
quote: Heb je dat ergens zien staan? Trieste gast |
|
Waarom vinden alle Burzum-fans Varg zo'n geweldig figuur ? Ik ben er nou niet kapot van eigenlijk (van de muziek overigens ook niet..). Ik ben bijvoorbeeld grote Dissection fan, maar die Jon Nödveidt is nou echt niet mijn held ofzo. Integendeel, hij's gewoon een debiel! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hmm... Jon Nodtveidt is zeeeer muzikaal, schrijft gave teksten, daar houd het op.. Hij is ziek in zijn hoofd, dat blijkt wel uit die moord.. ook twijfel ik aan de intelligentie van mensen die zo'n soort moord plegen.. Varg is vrij intelligent, maar ook bij hem is er duidelijk iets los gaan zitten op den duur.. |
|
dronk varg echt bloed? No meat is sweater |
|
quote: Boeit het?? .. At Euronymous echt hersenen van DEAD?? Maakte Hellhammer echt een ketting van stukjes 'DEAD'-schedel? Martelde IT en de rest van Abruptum echt elkaar tijdens opnames om een ziekere stem te creeeren?? We zullen het wel nooit zeker weten... |
|
Ach ja. het klinkt gewoon tof, en verhalen worden echt heel erg opgeblazen in de loop van de tijd. ik geloof er eerlijk geezegd geen zak van allemaal. Varg zit nu toch in de bak, daar hoort ie toch? Dit slaat nergens op. |
|
quote: hahahahahhahahhahahahahhahah, omdat ze fans zijn. |
|
quote: moest ik effe zeggen of heb je er last van ofzo? |
|
grrr, zijn staart onder zn kin is langer dan die van mij Je moeder. |
|
wie is varg? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |