IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Satan rid mir (Satan Rides The Media) Vorige pagina | Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 08-02-2002 18:45 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 7 februari 2002 19:44 schreef NecRomantica het volgende:
.....
varg word soms wel is te opgehemeld

dat is waar, als ie dood was geweest was het vast een heilige geworden voor veel mensen

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-02-2002 19:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

laat maar...

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-02-2002 19:14]

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 08-02-2002 19:15 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:13 schreef BurZum het volgende:
laat maar...

welke foto's??
edit: sorry was te laat

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 08-02-2002 19:16]

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-02-2002 19:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

deze vooral

accipiter
Usericon van accipiter
Posted 08-02-2002 19:22 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Varg had tegelijk moeten sterven met zijn communisten-vriendje Euronymous. De wereld was dan bespaard gebleven van minimaal twee waardeloze symfo-platen. Een tip voor degenen die hun would-be-nazisme willen tonen aan hun klasgenootjes: Nokturnal Mortum (één van die zeer zeldzame acceptabele black metal bands), Before God en Schitzo. Deze bands propageren/propageerden openlijk fascisme (al is dat in het geval van Nokturnal Mortum enigszins belachelijk - Hitler beschouwde Oekraïners als Untermenschen die vergast moesten worden) en leveren daarnaast goede muziek af.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-02-2002 19:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dude ,wat zul jij dan weinig cd's hebben...

No meat is sweater

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-02-2002 19:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:17 schreef BurZum het volgende:

deze vooral

Hmm... die foto is onderdeel van Varg's eigen ondergang... Dat was volgens mij de foto die op de cover van KERRANG stond, de eerste mediahype van Varg... het begin van het einde.. (maar ik kan het mis hebben,, het is in ieder geval wel de bekendste promofoto van varg ooit gemaakt )

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-02-2002 22:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Omdat er in dat hele Bergen geen reet gebeurt wordt er zo'n ophef gemaakt over dat hele gedoe met Varg enzo. Voor de balckmetal heeft hij zeker wel wat betekent, maar daar blijft het voor mij dan ookwel bij! Dat nazi gedoe en dat branden van die kerken vind ik allemaal zo krentenbrood gedoe! Als je zoiets doet ben je in mijn ogen (mening dus!!!) gewoon een gestoorde freak!

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-02-2002 22:46 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

black metals was dan ook voor gestoorde freaken bedoelt

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 15-02-2002 22:53 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

whahaha..
black metal is geen freak show..
het staat niet op een kermis?!?!?!

zie hier... de black metal abnd met 666 benen!!!
zie hier de gothic zangeres met baard!

zie hier, de sterke man die 79 kerken kan optillen!

hahaha

ik zie het al voor me...

Heaven, once so proud, look as it comes down

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-02-2002 22:56 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

dat jij nou meteen aan kermissen gaat denke whaha

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 15-02-2002 23:00 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

hahahaha

‘zoals het voorbeeld duidt’ zei Einstein om de relativiteitskracht te tonen...

Heaven, once so proud, look as it comes down

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 09-09-2002 23:10 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Anyway, valt deze video ergens te downloaden? Ik sprak iemand op IRC die hem wel voor me had, maar zijn upload gebeuren was errug traag...

op Kazaa kan ik hem niet vinden...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-09-2002 23:21 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 20:10 schreef darkscar het volgende:
wie is varg?

Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is varg!!!

dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een band gehad heeft die veel heeft betekent voor de Black Metalscene, maar toen is Varg een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals een moord plegen) en daarom moest Varg de gevangenis in, en dat vond Varg niet leuk, maar nu maakt hij ook muziek, en nu zijn er nog steeds mensen die Varg er cool vinden, en briljand enzo. maar eigenlijk is Varg een zielige jongen, die het niet zo meezit, die elke dag in zijn kont geneukt wordt in de gevangenis (maar dat zet hij niet in zijn 'vage teksten')

Zo nu weet jij wie Varg is, en nu zijn er heel veel mensjes een beetje boos omdat ik zo over hun Varg geschreven heb, maar ja!

Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 23:22 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 23:21 schreef Vintersorg het volgende:
Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is varg!!!

dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een band gehad heeft die veel heeft betekent voor de Black Metalscene, maar toen is Varg een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals een moord plegen) en daarom moest Varg de gevangenis in, en dat vond Varg niet leuk, maar nu maakt hij ook muziek, en nu zijn er nog steeds mensen die Varg er cool vinden, en briljand enzo. maar eigenlijk is Varg een zielige jongen, die het niet zo meezit, die elke dag in zijn kont geneukt wordt in de gevangenis (maar dat zet hij niet in zijn 'vage teksten')

Zo nu weet jij wie Varg is, en nu zijn er heel veel mensjes een beetje boos omdat ik zo over hun Varg geschreven heb, maar ja!

hehe,best wel een grappige biografie!!!

Noppe

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-09-2002 23:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach nog even en hij is het zelfde als Dani Filth.
Alleen dan in de bak.
Wanneer gaan ze die gast is in de bak stoppen..

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 10-09-2002 9:23 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

heb je last van hem?

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 11:45 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Blijkbaar vinden velen het zoooooooo cool om constant iedereen af te breken,en dan liefst cof en dani!!

Noppe

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 11:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Natuurlijk, zo zijn mensen nou eenmaal. Ze proberen een slecht woord te zeggen over andere mensen. Bij voorkeur diegenen die meer bereikt hebben in deze wereld dan zijzelf.

Fuck Dani.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-09-2002 11:47 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Wie is Dani?

Bazzio Attacks!!!

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 11:48 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 11:46 schreef Vargen666 het volgende:
Natuurlijk, zo zijn mensen nou eenmaal. Ze proberen een slecht woord te zeggen over andere mensen. Bij voorkeur diegenen die meer bereikt hebben in deze wereld dan zijzelf.

Fuck Dani.

Klopt volledig,maar in het geval van varg,...zie ik niet wat hij meer bereikt heeft,als je in de gevangenis zitten als een bereik kunt stellen,dan ben ik toch liever niet in zijn plaats

Noppe

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 11:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 10 september 2002 11:47 schreef bazzio het volgende:
Wie is Dani?

Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is Dani!!!

dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een band gehad heeft die weinig heeft betekent voor de Black Metalscene, maar toen is Dani een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals populair worden) en daarom moest Dani de beautysalon in, en dat vond Dani niet leuk, en daarom was her resultaat er niet naar, en nu zijn er nog steeds mensen die Dani er cool vinden, en briljand enzo. maar eigenlijk is Dani een zielige jongen, die het niet zo meezit, die elke dag zijn make-up goed moet doen (maar dat zet hij niet in zijn 'eville teksten')

Zo nu weet jij wie Dani is, en nu zijn er heel veel mensjes een beetje boos omdat ik zo over hun Dani geschreven heb, maar ja!

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 11:53 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 11:50 schreef Vargen666 het volgende:
Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is Dani!!!

dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een band gehad heeft die weinig heeft betekent voor de Black Metalscene, maar toen is Dani een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals populair worden) en daarom moest Dani de beautysalon in, en dat vond Dani niet leuk, en daarom was her resultaat er niet naar, en nu zijn er nog steeds mensen die Dani er cool vinden, en briljand enzo. maar eigenlijk is Dani een zielige jongen, die het niet zo meezit, die elke dag zijn make-up goed moet doen (maar dat zet hij niet in zijn 'eville teksten')

Zo nu weet jij wie Dani is, en nu zijn er heel veel mensjes een beetje boos omdat ik zo over hun Dani geschreven heb, maar ja!

Ooit eens gedacht om biografieen t egaan schrijven,want jij hebt echt talent,ook al ga ik niet akkoord met wat je schrijft!!

Noppe

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-09-2002 11:53 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

ROFLMAO (Btw, je moest eens weten hoe ik dit gemist heb de laatste maanden).

was dus reactie op Vargen.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 10-09-2002 11:54]

Bazzio Attacks!!!

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 11:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 10 september 2002 11:53 schreef Jurgen het volgende:
Ooit eens gedacht om biografieen t egaan schrijven,want jij hebt echt talent,ook al ga ik niet akkoord met wat je schrijft!!
Ach, eigenlijk is het plagiaat. Ik heb het stuk wat Vintersorg over Varg schreef aangepast.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com