|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
lol Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ff serieus ik weet niet wie varg is |
|
quote: hmmm lees eens wat over blackmetal, dan kom je er wel achter. |
|
Iedereen weet toch dat varg de zanger van DARKTHRONE was? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
toch niet die stakker van burzum he? kvindt tropuwens wel zeer triest dat jullie niet gewoon ff willen vertellen wie varg is |
|
quote: hap hap |
|
oke jij kotst wel erd veel nuttigs uit |
|
Je vraagt, nee schreeuwt er ook om! Als je het topic goed doorleest en desnoods ff google gebruikt ben je er toch zo achter |
|
das alsnog meer moeite dan dat iemand t gewoon ff zegt |
|
Voor jou ja! Nou OK, Varg Vikernes is idd "die stakker van burzum". Nou blij? (Ik wil een UTFS smiley!) |
|
bedank maar daar was ik inmiddels al achter maar alsnog bedankt voor alle moerite om t ff op te typen |
|
whow.. als je niet eens weet wie Varg is.. was dat nou serieus? of zit je gewoon te fokken? |
|
Ik kreeg het bijna niet uit m'n toetsenbord. En nu weer ontopic! |
|
was serieus ik had/ heb iets tegen burzumdus had ook nooit de tijd genomen te checken wie er in de band zitten |
|
het is een eenmansproject maar goed. varg komt zovaak voorbij op messageboards en je leest er zoveel over. Zelfs de locale nu-metal hippie hier in de buurt weet wie varg is. (geen goed teken) |
|
tja dat klan ik luister al een paar jaar black metal en wist t niet |
|
Jezes... iedereen wind zich zo op over Varg. Wat mij betreft trek je dan lekker een 'I Varg' shirt aan. Maar scheld dan alsjeblieft niet meteen iedereen uit die niet weet wie Varg is / of een hekel hebben aan Varg. Al kraken jullie al mijn favoriete personages (dat zijn er niet veel ) en bands af. Ik zal er alleen maar meer naar gaan luisteren! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb mij voorlopig maar onthouden van reacties in dit topic. Ik vind het vrij irritant dat iedereen een meninkje over Varg heeft... vooral omdat het weer dezelfde standaardzooi is. 'Hij is gek', 'hij is ziek'. Bla bla en bla. De enige manier waarop ze hem kennen is via de media en via wat muziek. Om een ouwe koe uit de sloot te halen: praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt! |
|
quote: In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: dan moet je het boek "lords of chaos"maar eens lezen dat gaat grotendeels over varg vikernes en over de kerk branden in noorwegen een zeer goed boek vind ik zelf. varg rules defende nos in proelio |
|
ja, hes my hero... black metal heros unite! |
|
SUPERVARG!! |
|
Varg heerscht! |
|
..... varg word soms wel is te opgehemeld |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |