IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Satan rid mir (Satan Rides The Media) Vorige pagina
Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 10:50 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2002 22:27 schreef Styhn het volgende:
Waarom? Ik ben 16 en ik heb een vrij duidelijke mening over die dingen.. Of is dat geen serieuze, puberale mening dan?

Tuurlijk,niet luisteren naar anderen.

Noppe

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-09-2002 10:55 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Dit ging over kerk branden in noorwegen niet over de ontwikkeling in de late pubertijd...

maw ON TOPIC!

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-09-2002 17:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 10 september 2002 22:53 schreef Sarjenka het volgende:
Inmiddels gaat het volgens mij helemaal niet meer over deze docu, maar goed...

Ik ben hem aan het downloaden as we speak (goeie connecties zeg maar )

Duurt nog wel zo ongeveer 18 uur voor ie binnen is, maar ach... da's niet zo belangrijk.

Hebbie hem al, wil hem ook suuuper graag hebben!! Laat even weten aub!

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-09-2002 18:52 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 15 september 2002 17:42 schreef Inside-Lie het volgende:
Hebbie hem al, wil hem ook suuuper graag hebben!! Laat even weten aub!

Ik heb hem dus binnen (duurde 13 uur)

Ik moet alleen ff uitvogelen hoe ik deze nog even verder kan verspreiden, zodat meer menschen hem kunnen downloaden. Ga ik even over nadenken en dan kom ik erop terug.

Iemand suggesties? (ik heb mijn eigen server namelijk)

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-09-2002 18:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 18:52 schreef Sarjenka het volgende:
Ik heb hem dus binnen (duurde 13 uur)

Ik moet alleen ff uitvogelen hoe ik deze nog even verder kan verspreiden, zodat meer menschen hem kunnen downloaden. Ga ik even over nadenken en dan kom ik erop terug.

Iemand suggesties? (ik heb mijn eigen server namelijk)

anders upload je em naar de bekende ftp...?

mik je icq ff aan...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 15-09-2002 18:54]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-09-2002 18:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 18:53 schreef Dargull het volgende:

mik je icq ff aan...
Jaa!

Sarjenka
Usericon van Sarjenka
Posted 15-09-2002 18:55 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 15 september 2002 18:53 schreef Dargull het volgende:

mik je icq ff aan...

welke bekende ftp???

enne... helaas ff geen icq ik krijg visite as we speak; maar niet getreurt! Ik loop niet weg (ben van de week nog wel weer een keer on-line enzo)

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-09-2002 18:59 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 18:55 schreef Sarjenka het volgende:
welke bekende ftp???

enne... helaas ff geen icq ik krijg visite as we speak; maar niet getreurt! Ik loop niet weg (ben van de week nog wel weer een keer on-line enzo)

die van raj. stuur 'm anders ff over de icq naar mij dan mik ik het er wel op...

ik ga zo ook wat anders doen maar ik kan icq gewoon aan laten staan natuurlijk...

Sarjenka
Usericon van Sarjenka
Posted 15-09-2002 19:00 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

tja... je moet toch ff geduld hebben; ik zet mijn pc uit wanneer ik er niet achter zit; energiebesparing zeg maar

bovendien is icq niet zo erg stabiel en zit ik met het probleem dat ik ivm een firewall geen bestanden als zodanig kan verzenden.

nou ben ik dus echt weg!

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-09-2002 20:24 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 15 september 2002 19:00 schreef Sarjenka het volgende:
tja... je moet toch ff geduld hebben; ik zet mijn pc uit wanneer ik er niet achter zit; energiebesparing zeg maar

bovendien is icq niet zo erg stabiel en zit ik met het probleem dat ik ivm een firewall geen bestanden als zodanig kan verzenden.

nou ben ik dus echt weg!

Wie weet kun je hem fikken op CDR ?

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-11-2002 16:36 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 19:00 schreef Sarjenka het volgende:

nou ben ik dus echt weg!

hmm is ie engels ondertiteld? ik spreek geen noors

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-11-2002 16:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

komt hij nou op een ftptje te staan zo ja ADRES!!!!

kan anders iemand hem ff sturen via msn dank u!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-11-2002 16:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 16:42 schreef Orion het volgende:
komt hij nou op een ftptje te staan zo ja ADRES!!!!

kan anders iemand hem ff sturen via msn dank u!!

geen adres vent... er worden hier geen ftp adressen neer gemikt...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-11-2002 20:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Al die documentaires zijn pure journalisten-bullshit.Zo zijn enkele vrienden van mij daar ook geinterviewd maar de journalisten daar probeerden elke keer weer de woorden die ze willen horen eruit te trekken.Andere dingen worden compleet verdraaid of er word in geknipt en anders in mekaar gemonteerd.Uiteindelijk komt het er elke keer op neer dat de noorse blackmetalscene volgens de journalisten vol zit met gevaarlijke gekken.En om de zoveel tijd word weer eens een artikel geplaatst om deze zaak toch maar levend te houden.

En dat terwijl ook in de kranten bands als Hades Almighty,Emperor en satyricon worden geinterviewd omdat ze ,ook volgens de journalisten,weer een geweldig nieuwe cd uit hebben.Zo heb ik al meerdere van deze berichten gelezen en dan word er weer heel wat afgeslijmd.Allemaal hypocriet!!!!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-11-2002 10:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik heb gisteravond een intervieuw met Varg Vikernes gedowload maar is dit nou die video?
als het zo is dan is het mooi waardeloos.

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 07-11-2002 12:39 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Die Satan rid mir videootjes zijn van de Burzum site en zijn samen niet de hele docu. Ik zag dat iemand hier boven hem wel heeft, als die gene eens zo vriendelijk zou willen zijn om ze op de Centrale Ftp te zetten
Maar die docu is ook niet super interessant.

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 07-11-2002 12:43 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote uit de Vargsmal:

"Regardless of what they are or plead to be. It is entirely understandable that others are fascinated by the Germanic culture and for that reason wish they were Germanic, but they're not, never have been, and never will be."

Toch best triest dat er hier dan nog gasten zitten die hem veridoliseren (zij bijvoorbeeld de vorige pagina)

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 07-11-2002 13:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb het nodig voor school, wil iemand mij dan de docu op CD naar me toe sturen? Ik vergoed alle kosten!

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-11-2002 13:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Voor mij ook graag ik heb hem nodig voor Catechese

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-11-2002 14:41 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2002 12:43 schreef Bintmeister het volgende:
quote uit de Vargsmal:
toch best triest dat er hier dan nog gasten zitten die hem veridoliseren (zij bijvoorbeeld de vorige pagina)

Das idd best triest ja, maar het is wel een stukkie metal geschiedenis.

En ach varg zit achter slot en grendel waar hij hoort.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com