IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Satan rid mir (Satan Rides The Media) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2002 12:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 11:54 schreef Vargen666 het volgende:
Ach, eigenlijk is het plagiaat. Ik heb het stuk wat Vintersorg over Varg schreef aangepast.

Meen je dat nou?

Weet je wat ik het ergste vind Vargen? Dat er verborgen boodschappen in je stuk zitten!! Als je het achteruit leest en uitspreekt hoor je dit:

I love Dani
Cradle rules
The best band ever

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-09-2002 12:29 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hehe tracklist van Satan Rid Mir:

quote:

MUSIC:

Arcuturus - Master of Disguise

Burzum - Filosofem

Burzum - Peeble Screams

Hades - Pagan Prayer

Kiss - I was made for loving you

Limbonic Art - A Venomous kiss

Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 12:32 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Weet iemand waar ik die documentaire kan downloaden?????

Noppe

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-09-2002 12:35 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 11:50 schreef Vargen666 het volgende:
Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is Dani!!!

dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een band gehad heeft die weinig heeft betekent voor de Black Metalscene, maar toen is Dani een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals populair worden) en daarom moest Dani de beautysalon in, en dat vond Dani niet leuk, en daarom was her resultaat er niet naar, en nu zijn er nog steeds mensen die Dani er cool vinden, en briljand enzo. maar eigenlijk is Dani een zielige jongen, die het niet zo meezit, die elke dag zijn make-up goed moet doen (maar dat zet hij niet in zijn 'eville teksten')

Zo nu weet jij wie Dani is, en nu zijn er heel veel mensjes een beetje boos omdat ik zo over hun Dani geschreven heb, maar ja!

hehehehehe who's next? wie is James

Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is James!!!

Dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een thrash/speed metalband gehad heeft die opzich van aardige invloed is geweest op andere metalbands, maar toen is James een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals populair worden, en makeup gaan dragen in CD hoesjes) en natuurlijk rock maken i.p.v. metal. En nu zijn er nog steeds mensjes die James cool vinden en briljand enzo. maar eigenlijk is James een zielige alcoholverslaafde (maar ja, dat zet ie niet in zijn rockteksten).

ZO nu weten jullie wie James is, en nu zijn er veel weinig mensjes boos op mij omdat ik zo over hun James geschreven heb, maar ja!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 13:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

LOL

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-09-2002 15:35 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 10 september 2002 12:32 schreef Jurgen het volgende:
Weet iemand waar ik die documentaire kan downloaden?????

Precies... daar ging het om Ik post ff wat en dan komen er weer allerlei reacties die daar iig geen antwoord op geven... Nou ja...

Jurgen, als ik hem heb (de docu) zal ik het je laten weten waar je hem vandaan kunt halen, ok?

En voor de rest die zich afvraagt waarom ik deze docu zou willen zien: gewoon uit interesse; niets meer en niets minder.

VERDER: heb ik de VPRO gemaild met de suggestie deze documentaire aan te kopen en uit te zenden... Ik kreeg als antwoord dat ze de suggestie zouden doorsturen naar de desbetreffende afdeling... dus wie weet komt hij wel op tv.

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-09-2002 15:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

www.burzum.com, is gewoon een gedeelte te downloaden, niet zo moeilijk doen mensen

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-09-2002 15:50 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 10 september 2002 15:48 schreef Vintersorg het volgende:
www.burzum.com, is gewoon een gedeelte te downloaden, niet zo moeilijk doen mensen

een gedeelte... daar heb ik dus niets aan

bovendien werkt het niet ...

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 10-09-2002 15:55]

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 16:30 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 15:50 schreef Sarjenka het volgende:
een gedeelte... daar heb ik dus niets aan

bovendien werkt het niet ...

Het moet inderdaad alles of niets zijn,vind ik ook!

Noppe

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-09-2002 18:42 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

ach, misschien dat je dan al een beetje een indruk kan krijgen wat voor docu het is (niet veel soeps)

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-09-2002 20:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 23:21 schreef Vintersorg het volgende:
Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is varg!!!

dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een band gehad heeft die veel heeft betekent voor de Black Metalscene, maar toen is Varg een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals een moord plegen) en daarom moest Varg de gevangenis in, en dat vond Varg niet leuk, maar nu maakt hij ook muziek, en nu zijn er nog steeds mensen die Varg er cool vinden, en briljand enzo. maar eigenlijk is Varg een zielige jongen, die het niet zo meezit, die elke dag in zijn kont geneukt wordt in de gevangenis (maar dat zet hij niet in zijn 'vage teksten')

Zo nu weet jij wie Varg is, en nu zijn er heel veel mensjes een beetje boos omdat ik zo over hun Varg geschreven heb, maar ja!

Ik ken Varg niet persoonlijk en heb daar ook geen behoeft aan trouwens.maar het gaat om het volgende. Varg was onderdeel van een scene. Iedereen in die scene toonde hetzelfde gedrag (van wat ik uit diverse bronnen heb gelezen). Varg kreeg ruzie met een medestander uit die scene, waarschijnlijk twee botsende ego's. dat liep uit de hand en er was een dode. Die dode is nu een held en legende en de overwinnaar is een zot. ik snap dat niet. als varg dood was en euronymus had overleefd was het dan andersom geweest? ik beoordeel niemand. natuurlijk is moorden absoluut niet okee maar misschien wilde euronymus Varg wel vermoorden of zo. hadden ze maar geen ruzie gemaakt, dan speelde beide lieden aarschijnlijk nog steed briljante muziek.

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 20:11 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ken Varg niet persoonlijk en heb daar ook geen behoeft aan trouwens.maar het gaat om het volgende. Varg was onderdeel van een scene. Iedereen in die scene toonde hetzelfde gedrag (van wat ik uit diverse bronnen heb gelezen). Varg kreeg ruzie met een medestander uit die scene, waarschijnlijk twee botsende ego's. dat liep uit de hand en er was een dode. Die dode is nu een held en legende en de overwinnaar is een zot. ik snap dat niet. als varg dood was en euronymus had overleefd was het dan andersom geweest? ik beoordeel niemand. natuurlijk is moorden absoluut niet okee maar misschien wilde euronymus Varg wel vermoorden of zo. hadden ze maar geen ruzie gemaakt, dan speelde beide lieden aarschijnlijk nog steed briljante muziek.

Ik zou het nie beter kunnen zeggen,hehe

Noppe

attila_de_hun
Posted 10-09-2002 20:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:11 schreef Jurgen het volgende:
Ik zou het nie beter kunnen zeggen,hehe

ach, waar ik "aarschijnlijk" heb getypt moet eigenlijk waarschijnlijk staan. (

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 20:13 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:12 schreef attila_de_hun het volgende:
ach, waar ik "aarschijnlijk" heb getypt moet eigenlijk waarschijnlijk staan. (

damn,dak da nie eb gezien!!!!!!!!

Noppe

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 20:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mythevorming he. Persoonlijk vond ik Euronymous nou niet bepaald een held hoor. Gewoon een mannetje met een CD-zaak, een aantal goede ideeën voor riffs en een aantal vrienden. Sjah. Dan vind ik Varg z'n contributies aan de metal underground stukken indrukwekkender (van Burzum - Burzum tot en met Hlidskjàlf ja!... EN sommige schrijfsels, met de nadruk op 'sommige').

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-09-2002 20:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:09 schreef attila_de_hun het volgende:

hehe de simpele waarheid is wat minder mooi, dan blackies 'm vertellen het simpele feit is namenlijk, dat euronymus met z'n handjes aan varg's meisje had gezeten en toen was vargje jaloers en toen heb ie 'm van kant gemaakt, ten minste zo staat het in het politie rapport.

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 20:15 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:14 schreef Dargull het volgende:
hehe de simpele waarheid is wat minder mooi, dan blackies 'm vertellen het simpele feit is namenlijk, dat euronymus met z'n handjes aan varg's meisje had gezeten en toen was vargje jaloers en toen heb ie 'm van kant gemaakt, ten minste zo staat het in het politie rapport.

interessante wending,dat wist ik nu nie si!

Noppe

attila_de_hun
Posted 10-09-2002 20:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Mythevorming he. Persoonlijk vond ik Euronymous nou niet bepaald een held hoor. Gewoon een mannetje met een CD-zaak, een aantal goede ideeën voor riffs en een aantal vrienden. Sjah. Dan vind ik Varg z'n contributies aan de metal underground stukken indrukwekkender (van Burzum - Burzum tot en met Hlidskjàlf ja!... EN sommige schrijfsels, met de nadruk op 'sommige').

maar voor veel andere mensen toch wel? als ik die verhalen van vroeger allemaal mag geloven was euronymus een uiterst invloedrijk mannetje.

enmet die mythe vorming bedoel ik ook een: "zonder euronymus is mayhem geen mayhem" etc etc.

en wat dargull schrijft wist ik ook niet. wat zijn je bronnen dargull?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-09-2002 20:21]

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-09-2002 20:23 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:18 schreef attila_de_hun het volgende:
maar voor veel andere mensen toch wel? als ik die verhalen van vroeger allemaal mag geloven was euronymus een uiterst invloedrijk mannetje.

en wat dargull schrijft wist ik ook niet. wat zijn je bronnen dargull?

Een vriend die voor 'n noorse rederij vaart en die regelmatig in bergen komt, heb ik ooit is wat na vraag laten doen, want er gingen nog al rare verhalen de ronde en ik hoorde van iedereen wat anders. Ik weet uiteraard niet zeker of de politie het goed heeft, maar dat was hun officieele bewijs voering omtrent het motief, en tot dus ver de meest geloof waardige die ik gehoord heb.

attila_de_hun
Posted 10-09-2002 20:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:23 schreef Dargull het volgende:
Een vriend die voor 'n noorse rederij vaart en die regelmatig in bergen komt, heb ik ooit is wat na vraag laten doen, want er gingen nog al rare verhalen de ronde en ik hoorde van iedereen wat anders. Ik weet uiteraard niet zeker of de politie het goed heeft, maar dat was hun officieele bewijs voering omtrent het motief, en tot dus ver de meest geloof waardige die ik gehoord heb.

Is Vargen niet onderwerp nummer 1 van de Noorse pulppers? Ik wantrouw alles over dit onderwerp. Er zijn gewoon dingen gebeurd waar wij niks van weten en ook nooit teweten zullen komen. het is alleen doodzonde dat het zo tragisch heeft moeten aflopen.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-09-2002 20:30 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Is Vargen niet onderwerp nummer 1 van de Noorse pulppers? Ik wantrouw alles over dit onderwerp. Er zijn gewoon dingen gebeurd waar wij niks van weten en ook nooit teweten zullen komen. het is alleen doodzonde dat het zo tragisch heeft moeten aflopen.

Ik ben het met je eens dat het tragisch is dat er doden zijn gevallen, maar ik vind het ook tragisch dat er kerken de hens in zijn gegaan, en om eerlijk te zijn vind ik die hele cult vorming rond black metal in het begin van de jaren negentig maar tragisch, zielige gefrustreede mannetjes die zonodig ergens tegen moesten schoppen door andere mensen hun leven op de kop te zetten.

Iedere het zijne hoor en ik luister graag black metal, maar ik houd niet van de hele cultus er om heen. Ik zal varg noch mr. mayhem ooit missen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 20:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:18 schreef attila_de_hun het volgende:
enmet die mythe vorming bedoel ik ook een: "zonder euronymus is mayhem geen mayhem" etc etc.
Pffff, zonder Dead is Mayhem geen Mayhem!!

Nou ja voor zover ik weet is Mayhem nog steeds Mayhem natuurlijk maar 'you get the idea'.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 20:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:30 schreef Dargull het volgende:
en om eerlijk te zijn vind ik die hele cult vorming rond black metal in het begin van de jaren negentig maar tragisch, zielige gefrustreede mannetjes die zonodig ergens tegen moesten schoppen door andere mensen hun leven op de kop te zetten.
Sorry, maar hoe weet je dat ze zielig en/of gefrustreerd waren? Die projecties ook altijd... omdat je het niet met iemand eens bent is die iemand meteen maar 'zielig en gefrustreerd'. Zo ken ik er nog wel 10.

attila_de_hun
Posted 10-09-2002 20:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:30 schreef Dargull het volgende:
Ik ben het met je eens dat het tragisch is dat er doden zijn gevallen, maar ik vind het ook tragisch dat er kerken de hens in zijn gegaan, en om eerlijk te zijn vind ik die hele cult vorming rond black metal in het begin van de jaren negentig maar tragisch, zielige gefrustreede mannetjes die zonodig ergens tegen moesten schoppen door andere mensen hun leven op de kop te zetten.

Iedere het zijne hoor en ik luister graag black metal, maar ik houd niet van de hele cultus er om heen. Ik zal varg noch mr. mayhem ooit missen.

ik denk dat dat schoppen wel meeviel. in principe heb ik nog nooit gehoord dat mensen in elkaar zijn geschopt door blackmetal fans (vooral als ik het afzet tegen voetbalsupporters en ik denk ook dat bijvoorbeeld het rapgenre veel agressiever is) uiteraard zijn er enkle uitzonderingen maar die krijgen ook wel heel veel aandacht. Ik vind het net boeiend dat het wat meer gesloten is/was en gewoon niet voor iedereen is weggelegd. zonde dat twee getalenteerde muzikanten "bonje"met alkaar kregen en hun energie niet geuit hebbenin agrseeive muziek.

wat ik trouwens wel zonde vind is het in de fik steken van die oude houten kerken omdat dat geschiedkundig waardevolle gebouwen zijn. Ik schijt ook op het christelijke geloof maar die houten kerken zagen er wel mooi uit.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-09-2002 20:45]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-09-2002 20:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 10 september 2002 20:35 schreef Dwaallicht het volgende:Zo ken ik er nog wel 10.

Noem eens op dan

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com