|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe tracklist van Satan Rid Mir: quote: |
|
Weet iemand waar ik die documentaire kan downloaden????? Noppe |
|
quote: hehehehehe who's next? wie is James Jij heerst!!!!! inderdaad, wie is James!!! Dat zal ik je vertellen! Dat is iemand die ooit een thrash/speed metalband gehad heeft die opzich van aardige invloed is geweest op andere metalbands, maar toen is James een beetje doorgeslagen en hele rare dingen gaan doen (zoals populair worden, en makeup gaan dragen in CD hoesjes) en natuurlijk rock maken i.p.v. metal. En nu zijn er nog steeds mensjes die James cool vinden en briljand enzo. maar eigenlijk is James een zielige alcoholverslaafde (maar ja, dat zet ie niet in zijn rockteksten). ZO nu weten jullie wie James is, en nu zijn er veel weinig mensjes boos op mij omdat ik zo over hun James geschreven heb, maar ja! |
|
LOL |
|
quote: Precies... daar ging het om Ik post ff wat en dan komen er weer allerlei reacties die daar iig geen antwoord op geven... Nou ja... Jurgen, als ik hem heb (de docu) zal ik het je laten weten waar je hem vandaan kunt halen, ok? En voor de rest die zich afvraagt waarom ik deze docu zou willen zien: gewoon uit interesse; niets meer en niets minder. VERDER: heb ik de VPRO gemaild met de suggestie deze documentaire aan te kopen en uit te zenden... Ik kreeg als antwoord dat ze de suggestie zouden doorsturen naar de desbetreffende afdeling... dus wie weet komt hij wel op tv. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
www.burzum.com, is gewoon een gedeelte te downloaden, niet zo moeilijk doen mensen |
|
quote: een gedeelte... daar heb ik dus niets aan bovendien werkt het niet ... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 10-09-2002 15:55] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Het moet inderdaad alles of niets zijn,vind ik ook! Noppe |
|
ach, misschien dat je dan al een beetje een indruk kan krijgen wat voor docu het is (niet veel soeps) |
|
quote: Ik ken Varg niet persoonlijk en heb daar ook geen behoeft aan trouwens.maar het gaat om het volgende. Varg was onderdeel van een scene. Iedereen in die scene toonde hetzelfde gedrag (van wat ik uit diverse bronnen heb gelezen). Varg kreeg ruzie met een medestander uit die scene, waarschijnlijk twee botsende ego's. dat liep uit de hand en er was een dode. Die dode is nu een held en legende en de overwinnaar is een zot. ik snap dat niet. als varg dood was en euronymus had overleefd was het dan andersom geweest? ik beoordeel niemand. natuurlijk is moorden absoluut niet okee maar misschien wilde euronymus Varg wel vermoorden of zo. hadden ze maar geen ruzie gemaakt, dan speelde beide lieden aarschijnlijk nog steed briljante muziek. |
|
quote: Ik zou het nie beter kunnen zeggen,hehe Noppe |
|
quote: ach, waar ik "aarschijnlijk" heb getypt moet eigenlijk waarschijnlijk staan. ( |
|
quote: damn,dak da nie eb gezien!!!!!!!! Noppe |
|
Mythevorming he. Persoonlijk vond ik Euronymous nou niet bepaald een held hoor. Gewoon een mannetje met een CD-zaak, een aantal goede ideeën voor riffs en een aantal vrienden. Sjah. Dan vind ik Varg z'n contributies aan de metal underground stukken indrukwekkender (van Burzum - Burzum tot en met Hlidskjàlf ja!... EN sommige schrijfsels, met de nadruk op 'sommige'). |
|
quote: hehe de simpele waarheid is wat minder mooi, dan blackies 'm vertellen het simpele feit is namenlijk, dat euronymus met z'n handjes aan varg's meisje had gezeten en toen was vargje jaloers en toen heb ie 'm van kant gemaakt, ten minste zo staat het in het politie rapport. |
|
quote: interessante wending,dat wist ik nu nie si! Noppe |
|
quote: maar voor veel andere mensen toch wel? als ik die verhalen van vroeger allemaal mag geloven was euronymus een uiterst invloedrijk mannetje. enmet die mythe vorming bedoel ik ook een: "zonder euronymus is mayhem geen mayhem" etc etc. en wat dargull schrijft wist ik ook niet. wat zijn je bronnen dargull? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-09-2002 20:21] |
|
quote: Een vriend die voor 'n noorse rederij vaart en die regelmatig in bergen komt, heb ik ooit is wat na vraag laten doen, want er gingen nog al rare verhalen de ronde en ik hoorde van iedereen wat anders. Ik weet uiteraard niet zeker of de politie het goed heeft, maar dat was hun officieele bewijs voering omtrent het motief, en tot dus ver de meest geloof waardige die ik gehoord heb. |
|
quote: Is Vargen niet onderwerp nummer 1 van de Noorse pulppers? Ik wantrouw alles over dit onderwerp. Er zijn gewoon dingen gebeurd waar wij niks van weten en ook nooit teweten zullen komen. het is alleen doodzonde dat het zo tragisch heeft moeten aflopen. |
|
quote: Ik ben het met je eens dat het tragisch is dat er doden zijn gevallen, maar ik vind het ook tragisch dat er kerken de hens in zijn gegaan, en om eerlijk te zijn vind ik die hele cult vorming rond black metal in het begin van de jaren negentig maar tragisch, zielige gefrustreede mannetjes die zonodig ergens tegen moesten schoppen door andere mensen hun leven op de kop te zetten. Iedere het zijne hoor en ik luister graag black metal, maar ik houd niet van de hele cultus er om heen. Ik zal varg noch mr. mayhem ooit missen. |
|
quote:Pffff, zonder Dead is Mayhem geen Mayhem!! Nou ja voor zover ik weet is Mayhem nog steeds Mayhem natuurlijk maar 'you get the idea'. |
|
quote:Sorry, maar hoe weet je dat ze zielig en/of gefrustreerd waren? Die projecties ook altijd... omdat je het niet met iemand eens bent is die iemand meteen maar 'zielig en gefrustreerd'. Zo ken ik er nog wel 10. |
|
quote: ik denk dat dat schoppen wel meeviel. in principe heb ik nog nooit gehoord dat mensen in elkaar zijn geschopt door blackmetal fans (vooral als ik het afzet tegen voetbalsupporters en ik denk ook dat bijvoorbeeld het rapgenre veel agressiever is) uiteraard zijn er enkle uitzonderingen maar die krijgen ook wel heel veel aandacht. Ik vind het net boeiend dat het wat meer gesloten is/was en gewoon niet voor iedereen is weggelegd. zonde dat twee getalenteerde muzikanten "bonje"met alkaar kregen en hun energie niet geuit hebbenin agrseeive muziek. wat ik trouwens wel zonde vind is het in de fik steken van die oude houten kerken omdat dat geschiedkundig waardevolle gebouwen zijn. Ik schijt ook op het christelijke geloof maar die houten kerken zagen er wel mooi uit. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-09-2002 20:45] |
|
quote: Noem eens op dan I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |