IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Satan rid mir (Satan Rides The Media) Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 20:45 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wat? Ben ik onderwerp nr. 1 van de noorse pulppers?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-09-2002 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:45 schreef Vargen666 het volgende:
Wat? Ben ik onderwerp nr. 1 van de noorse pulppers?

Nee, jij bent een wekelijks terugkerend onderwerp in de "Libelle"

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-09-2002 20:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:43 schreef attila_de_hun het volgende:
wat ik trouwens wel zonde vind is het in de fik steken van die oude houten kerken omdat dat geschiedkundig waardevolle gebouwen zijn. Ik schijt ook op het christelijke geloof maar die houten kerken zagen er wel mooi uit.

dat waren de lui die dus zielig en gefrustreerd vond, de mensen die dat soort dingen deden, met de rest heb ik geen probleem, maar ik houd niet van nodeloos geweld.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 20:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik niet, ik hou van zinvol geweld en het verbranden van het huis van god zie ik als het stellen van een daad. Kan mij niet vaak genoeg gebeuren.

Ben ik nu zielig en gefrustreerd en wil ik gewoon schoppen? Vast .

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-09-2002 21:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik niet, ik hou van zinvol geweld en het verbranden van het huis van god zie ik als het stellen van een daad. Kan mij niet vaak genoeg gebeuren.

Ben ik nu zielig en gefrustreerd en wil ik gewoon schoppen? Vast .

Ja ok, maar er zijn dus andere methoden omdat te doen, met een actie als het in de brand steken van een kerk, werk je jezelf slechts tegen...

De hele black scene kwam daardoor in de verdom hoek en christenen werden er alleen maar fanatieker door, zo fanatiek dat ze op 'n gegeven moment hun kerken 24/7 beschermden, en blackkies buiten hun eigen scene als gestoorde cultisten werden gezien, zelfs zij die er niks mee te maken hadden. En als je, je waarde binnen een scene moet bewijzen met moord of brandstichting (zoals de Norwegian Circle) vind IK dat maar zielig, dat is weinig meer dan een sekte dan, en sekten zijn even fout als christenen, om de zelfde redenen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 21:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind christenen om een heel andere reden 'fout' dan om sektarische redenen. Dan praten wij toch ècht over verschillende dingen.

Het verbranden van kerken zorgt misschien voor extra waakzaamheid bij het christendom, maar het heeft ook zeer veel mensen (zoals ik) geïnspireerd.

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-09-2002 22:53 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Inmiddels gaat het volgens mij helemaal niet meer over deze docu, maar goed...

Ik ben hem aan het downloaden as we speak (goeie connecties zeg maar )

Duurt nog wel zo ongeveer 18 uur voor ie binnen is, maar ach... da's niet zo belangrijk.

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-09-2002 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 september 2002 21:02 schreef Dwaallicht het volgende:

Het verbranden van kerken zorgt misschien voor extra waakzaamheid bij het christendom, maar het heeft ook zeer veel mensen (zoals ik) geïnspireerd.

maar dwaallicht, vond jij het dan ook tof dat de taliban die eeuwenoude beelden opbliezen met raketten, dat deden ze omdat het niet hun geloof was. beetje fout, toch?

anders kan ik hier in veenendaal wel aan de gang blijven, kerken in overvloed.

Oud Vuil.

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-09-2002 23:01 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

GO WIM
GO WIM
GO WIM
GO WIM

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 10-09-2002 23:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 september 2002 23:01 schreef rajackar het volgende:
GO WIM
GO WIM
GO WIM
GO WIM

Oud Vuil.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-09-2002 23:35 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ken Varg niet persoonlijk en heb daar ook geen behoeft aan trouwens.maar het gaat om het volgende. Varg was onderdeel van een scene. Iedereen in die scene toonde hetzelfde gedrag (van wat ik uit diverse bronnen heb gelezen). Varg kreeg ruzie met een medestander uit die scene, waarschijnlijk twee botsende ego's. dat liep uit de hand en er was een dode. Die dode is nu een held en legende en de overwinnaar is een zot. ik snap dat niet. als varg dood was en euronymus had overleefd was het dan andersom geweest? ik beoordeel niemand. natuurlijk is moorden absoluut niet okee maar misschien wilde euronymus Varg wel vermoorden of zo. hadden ze maar geen ruzie gemaakt, dan speelde beide lieden aarschijnlijk nog steed briljante muziek.

Dit soort reacties vind ik heerlijk (niet persoonlijk hoor ) maar ik hou ervan als mensen serieus op een lollige grap ingaan, en dan zeker over dit onderwerp wat mij geen ruk boeit! Ik snap niet dat mensen dit bezig houd en dat ook nog steeds zoveel aandacht krijgt! en dingen zoals "ohh je heb Varg niet persoonlijk gekent, dus kun je er niet over zeggen" whahaha fantastisch, ga zo door, ik lach me rot hier achter mijn bureau

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2002 1:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 22:59 schreef webblaster wim het volgende:
maar dwaallicht, vond jij het dan ook tof dat de taliban die eeuwenoude beelden opbliezen met raketten, dat deden ze omdat het niet hun geloof was. beetje fout, toch?
Dat 'foute', well, 'I will be the judge of that' .

Maar eh, de Taliban die boeddhistische beelden opbliezen, da's een heel ander issue, gezet in een andere tijd en in een andere context, dus ik snap de vergelijking niet?

quote:
Op 10 september 2002 23:35 schreef Vintersorg het volgende:
Dit soort reacties vind ik heerlijk (niet persoonlijk hoor ) maar ik hou ervan als mensen serieus op een lollige grap ingaan,
Over dat 'lollig' zijn de meningen verdeeld .

quote:
en dan zeker over dit onderwerp wat mij geen ruk boeit!
*burp* praat dan niet....
quote:
Ik snap niet dat mensen dit bezig houd en dat ook nog steeds zoveel aandacht krijgt! en dingen zoals "ohh je heb Varg niet persoonlijk gekent, dus kun je er niet over zeggen" whahaha fantastisch, ga zo door, ik lach me rot hier achter mijn bureau
Waarom dan precies? Heu? Als het je allemaal geen ruk boeit en je je er alleen maar vrolijk over maakt, wel, wat wil je dan? Wat moet je nou? Wat doe je in dit topic?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 9:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 23:35 schreef Vintersorg het volgende:
Dit soort reacties vind ik heerlijk (niet persoonlijk hoor ) maar ik hou ervan als mensen serieus op een lollige grap ingaan, en dan zeker over dit onderwerp wat mij geen ruk boeit! Ik snap niet dat mensen dit bezig houd en dat ook nog steeds zoveel aandacht krijgt! en dingen zoals "ohh je heb Varg niet persoonlijk gekent, dus kun je er niet over zeggen" whahaha fantastisch, ga zo door, ik lach me rot hier achter mijn bureau

borknagar regeert inderdaad!

of zoiets

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 11-09-2002 21:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 september 2002 1:14 schreef Dwaallicht het volgende:

Maar eh, de Taliban die boeddhistische beelden opbliezen, da's een heel ander issue, gezet in een andere tijd en in een andere context, dus ik snap de vergelijking niet?

ach, ik bedoel eigenlijk alleen maar, dat ik het jammer vind, dat mensen dingen kapot maken van mensen, waar zij het niet mee eens zijn. jammer van die dingen.

Oud Vuil.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-09-2002 22:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Kunnen ze beter hunzelf opblazen.
Support humanity.

Ik vind kerken wel mooie gebouwen, maar het is ook mooi als ze in de brand staan en er foto's van te maken.
Kunst. Dus een paar verrotte houten kerken mogen van mij wel in de fik.
Goed brandhout in de winter en ook nog is kunst.
Als er toch geen kerkgangers meer heen gaan.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-09-2002 23:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

[quote]Op 11 september 2002 1:14 schreef Dwaallicht het volgende:

Over dat 'lollig' zijn de meningen verdeeld .

das logisch

*burp* praat dan niet....

Ach joh, stel voor dat iedereen alleen de dingen mocht neerzetten die jij goed vond, nou dan werd het hier een beetje het forum van metalfan.nl

Waarom dan precies? Heu? Als het je allemaal geen ruk boeit en je je er alleen maar vrolijk over maakt, wel, wat wil je dan? Wat moet je nou? Wat doe je in dit topic

Ik die dat deze hele geschiedenis voor jou erg veel betekent, dus zal ik er niet veel meer over zeggen, want kwetsen is natuurlijk niet de bedoeling, misschien is het voor jou wel eens handig om gewoon over dingen heen te lezen die jij onzinnig vind i.p.v. je frustraties erop los te laten. Stel een eens wat relaxer op Ik ga me nu weer richten tot het onderwerp van dit topic (als het mag teminste)

Ik heb een gedeelte gezien op de site van Burzum, en vond het een beetje lijken op zo'n 'door rtl4 in elkaar gezette showtime docu' en ik snapte geen bal van dat Noors.

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 11-09-2002 23:21]

Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 11-09-2002 23:39 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

oke oke, ik weet nu wie die varg is
ik weet NIET wie dani is ik weet wel dat euronymus ofzo het slachtoffer was ik weet niet hoe het gebeurde waarmee en waarom en dat soortdingen plz tell me?

fear me! why?..just do it!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-09-2002 9:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 23:39 schreef Count het volgende:
oke oke, ik weet nu wie die varg is
ik weet NIET wie dani is ik weet wel dat euronymus ofzo het slachtoffer was ik weet niet hoe het gebeurde waarmee en waarom en dat soortdingen plz tell me?

-> WWW.GOOGLE.NL
-> 'varg' 'euronymous' 'murder'

..

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-09-2002 9:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 11 september 2002 1:14 schreef Dwaallicht het volgende:

Dikke zever. Beide zaken gaan over precies hetzelfde.. Intolerantie tegenover iemand anders zijn geloof / ideeëngoed. Meer zelfs, dat ander gedachtegoed als een dreiging ervaren en niet beter weten dan maar de symbolen ervan kapot te maken. Andere tijd, so what... Mensen worden altijd door dezelfde kleingeestige gevoelens gedreven..

Trouwens heel dat Varg - Euromymous verhaal doet me heel erg denken aan het Notorious BIg - Tupac Shakur verhaal.. Even kinderachtig, geschift en stoerdoenderij.. Woehoe.. I'm a bad guy..

En schiet me nou maar af...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-09-2002 10:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik blijf hier kort over-

als je kerken in brand gaat steken ben je net zo erg bezig als de kerk ooit deed (en doet??) m.a.w. een werkwijze met veel 'Christelijke' trekjes de symbolen neerhalen alleen, wat win je daar bij???

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 12-09-2002 11:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Je wint er niet veel bij. Maar het christendom is destijds die heidense landen (zoals Noorwegen, en ja idd, ook Nederland!) 'binnengevallen' met veel geweld, verenietiging en moord teneinde hun zielige geloof aan de locale bevolking op te leggen.

Daarom vind ik het het groot recht dat men hun kerken en andere heilig goed in deze landen vrijblijvend af mag branden. Helaasch kan dat tegenwoordig niet meer want kom je dan direct in de bak.

Als ze het echt eerlijk willen doen hadden ze al die klote christenen in de bak moeten gooien. Maar ja, oude wetgeving, overmacht etc zat hun niet mee... En nu is het te laat om er op een EERLIJKE wijze iets aan te doen.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-09-2002 11:36 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 11:24 schreef Vargen666 het volgende:
Als ze het echt eerlijk willen doen hadden ze al die klote christenen in de bak moeten gooien. Maar ja, oude wetgeving, overmacht etc zat hun niet mee... En nu is het te laat om er op een EERLIJKE wijze iets aan te doen.

Wat heet een Christen? Ik ben ook gedoopt weet je, gewoon omdat het toen nog een vaste gewoonte was. Ik hebnn schijt aan het christendom, maar sta nog altijd geregistreerd in de doopregisters (ik schrijf me wel nog es uit, dat wel). Dus met jouw redenering draai ik toch maar de lik in, want ik ben zogezegd nog steeds lid van de kerk.
**anecdote: ik heb ooit bijna een kerk langs binnen fik laten vatten met een heel stel gelovigen erbij: even voor het vormsel (prul in katholieke kerk, why did I do it?) was er bij ons een 'zondenverbranding' , je schreef je zonde,n op een papiertje, deed die in bijgeleverde papieren zakje (afval zei u?),en dat ging dan een vuurtje in voor t altaar. Ik stak er zonden in right, die ik nog ging begaan er zaten namelijk wat trekbommetjes, ander spul en nog wat kruit uit vuurwerkpijlen in, héhé. Ik keek gespannen toe (zakjes ongemarkeerd) VOooEEEF!! jawel, jammer dat mn pa, die de grap wel zag zitten, me had afgeraden om er zo'n kleine fluitpeil in te stoppen, had daar nog een brandende bal rondgesjeest. de kop van die pastoor was al onbetaalbaar ....(dit was nie echt on-topic maar t is lang geleden dat ik t nog aan iemand verteld heb.Lol!

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-09-2002 11:37]

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 12-09-2002 11:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Cool.

Maar ik heb het ook niet over de doorsnee christen die nu in heidense landen woont. Die kan er in principe ook niets aan doen. Het gaat om de fanatieke kerk van vroeger welke destijds al aangepakt had moeten worden.

Ik erger me er zo aan dat in zulke landen waar het christendom nog maar zo kort leeft men al niet beter weet.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-09-2002 11:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 11:40 schreef Vargen666 het volgende:
Cool.

Ik erger me er zo aan dat in zulke landen waar het christendom nog maar zo kort leeft men al niet beter weet.

Ok. Het zit misschien niet meer meteen in de media aandacht maar er word idd nog heel wat wreed uitgehaald in de naam van t christendom of zelfs van bepaalde strekkingen. Kijk es naar Noord-Ierland, daar durven ze zich nog steeds achter Protestantse of Katholieke vlag scharen voor al die wrevel(ligt wel dieper dan dat maar toch), belachelijk.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2002 17:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 9:58 schreef Sharteel het volgende:
Dikke zever. Beide zaken gaan over precies hetzelfde.. Intolerantie tegenover iemand anders zijn geloof / ideeëngoed.
Natuurlijk, in strijd is geen plaats voor tolerantie. Zowel de Taliban als de kerkverbranders voeren strijd.

Maar ze voeren een verschillende strijd. De wereld zoals de Taliban die graag willen zien is nl. niet de wereld zoals een heiden die wil zien.
quote:
En schiet me nou maar af...
Ondanks het feit dat ik het op structurele basis zwaar met je oneens ben moet ik zeggen dat die neiging me nou niet bekruipt .

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com