|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig ben je niet gedoopt? Ging je daar anders last van ondervinden of zo???? Noppe |
|
Dude... |
|
quote:Hm, mijn schatting van jouw IQ daalt elke post van jou met een punt of 5. Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen . |
|
quote: Ja,dat had ik al door,dat je mijn posts niet echt apprecieert,maar geef dan eens een antwoord he,waarom zeg je gelukkig ben ik nie gedoopt?? is da zo erg?? Noppe |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Gedoopten hebben een kleinere... en ze krijgen meer jeugdpuistjes. Maar eh, nee. Ik ga het echt niet uitleggen hoor, je zoekt het maar uit met je letterlijke interpretatietjes. |
|
quote: Maw,je kunt het nie uitleggen,ok dan Noppe |
|
quote:Ik denk dat je jezelf teveel krediet geeft. Er is een verschil tussen 'niet willen' en 'niet kunnen'. En er is ook zoiets als zèlf achter dingen komen ipv alles voor je uitgespeld willen krijgen. Da's een slechte gewoonte! Voor de rest wens ik je veel plezier met andere topics waar je het trouwens toch wel uit moet kunnen halen. Nu ga ik lezen. |
|
quote: Ok,ik ga er al niet meer verder op in.Jij denkt er maar het jouwe van,ik het mijne!! Noppe |
|
quote: mooi gezegd! 11.45: restate my assumptions |
|
Fuck, waar is die ruk smiley nu gebleven . |
|
quote: thanks! Noppe |
|
quote: Als je de rituelen van een geloof moet ondergaan, moet dat uit vrijer keuze plaatsvinden. niet wanneer je geen tegengas kunt geven. mijn kinderen worden niet gedoopt. de keuze ligt volledig bi hen en het zal niet gebeuren van wege sociale druk. |
|
tsss, gedoopt worden is niet echt een keuze, heh? ik ben dus wel gedoopt(ojee) en men is tot , ik dacht, m'n 27ste elke verjaardag aan de deur geweest met een bruine enveloppe, waarin ik dan geld kon doen voor de kerk omdat ik Ik jarig was. laatste keer heb ik gezegd, dat ze wel langs kunnen blijven komen, maar dat ik toch nix geef. werd die vent pissig, en hij zei dat ik uitgeschreven werd en mijn doopcertificaat nietig werd verklaard. dus ben ik eigenlijk dus niet meer gedoopt. hehheh. ik ben gelukkig nooit naar de kerk geweest, dat hoefde niet van m'n ma. we waren nl. helemaal niet gelovig, alleen de familie van m'n pa was nogal diehard godfanaat. dus dat dopen was meer voor de vorm. mensen, mensen. laat je leven toch niet zo leven door regeltjes! Oud Vuil. |
|
quote: Nou, dat is ongeveer precies mijn verhaaltje, alleen op zo'n meesterlijk woord als "godfanaat" was ik niet gekomen! |
|
Gedoopt, gevormd, but I still hate every god there is ! een echte opinie over religie en goden vorm je pas in je late puberjaren. |
|
quote: ik heb ook een mening, religie en godaanbidding sucken enorm en is 1 van de voornaamste redenen dat er ergens in de wereld altijd oorlog is en zal zijn. maar ja, ik ben 33 , dus dan mag het, toch ? Oud Vuil. |
|
Heb vargsmal gelezen (100 pagina's) over Varg en de Burzum trilogie, en hij is de meest verstandige en nuchter. Maar zo te horen denk dat jullie geen van allen hebben verdiept in dit soort zaken. Immortal Pride |
|
|
|
quote: Is dat een boek of een document op internet? Ik ben wel geinteresseerd! |
|
quote: |
|
quote: http://www.feastofhateandfear.com/archives/vargsmal.html Staan wel interessante stukken in, maar het meeste is toch wel geraaskal. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Best veel... Zal eens kijken als ik genoeg tijd heb |
|
quote: Waarom? Ik ben 16 en ik heb een vrij duidelijke mening over die dingen.. Of is dat geen serieuze, puberale mening dan? 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |