IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Satan rid mir (Satan Rides The Media) Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2002 17:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 11:36 schreef Gunman het volgende:
Wat heet een Christen? Ik ben ook gedoopt weet je, gewoon omdat het toen nog een vaste gewoonte was. Ik hebnn schijt aan het christendom, maar sta nog altijd geregistreerd in de doopregisters (ik schrijf me wel nog es uit, dat wel).
Zou ik persoonlijk zeker gedaan hebben, gewoon vanwege de symbolische waarde ervan.

Ik zou het op 11 sept. gedaan hebben nee, okay. Gelukkig ben ik niet gedoopt, ben wel tot mijn 12e levensjaar elke week naar de Nederlands Hervormde kerk geweest. Ach, ik geloof dat zo'n beetje iedereen bij de Mormonen ergens in amerika geregistreerd staat, maar je laten ondopen is toch wel cool, lijkt me.

Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 12-09-2002 18:02 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 17:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Zou ik persoonlijk zeker gedaan hebben, gewoon vanwege de symbolische waarde ervan.

Ik zou het op 11 sept. gedaan hebben nee, okay. Gelukkig ben ik niet gedoopt, ben wel tot mijn 12e levensjaar elke week naar de Nederlands Hervormde kerk geweest. Ach, ik geloof dat zo'n beetje iedereen bij de Mormonen ergens in amerika geregistreerd staat, maar je laten ondopen is toch wel cool, lijkt me.

Gelukkig ben je niet gedoopt? Ging je daar anders last van ondervinden of zo????

Noppe

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 12-09-2002 18:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dude...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2002 18:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 18:02 schreef Jurgen het volgende:
Gelukkig ben je niet gedoopt? Ging je daar anders last van ondervinden of zo????
Hm, mijn schatting van jouw IQ daalt elke post van jou met een punt of 5. Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen .

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 12-09-2002 18:52 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 18:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Hm, mijn schatting van jouw IQ daalt elke post van jou met een punt of 5. Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen .

Ja,dat had ik al door,dat je mijn posts niet echt apprecieert,maar geef dan eens een antwoord he,waarom zeg je gelukkig ben ik nie gedoopt?? is da zo erg??

Noppe

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-09-2002 19:01 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 september 2002 18:52 schreef Jurgen het volgende:
Ja,dat had ik al door,dat je mijn posts niet echt apprecieert,maar geef dan eens een antwoord he,waarom zeg je gelukkig ben ik nie gedoopt?? is da zo erg??

11.45: restate my assumptions

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2002 19:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 18:52 schreef Jurgen het volgende:
Gedoopten hebben een kleinere... en ze krijgen meer jeugdpuistjes.

Maar eh, nee. Ik ga het echt niet uitleggen hoor, je zoekt het maar uit met je letterlijke interpretatietjes.

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 12-09-2002 19:42 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 19:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Gedoopten hebben een kleinere... en ze krijgen meer jeugdpuistjes.

Maar eh, nee. Ik ga het echt niet uitleggen hoor, je zoekt het maar uit met je letterlijke interpretatietjes.

Maw,je kunt het nie uitleggen,ok dan

Noppe

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2002 19:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 19:42 schreef Jurgen het volgende:
Maw,je kunt het nie uitleggen,ok dan
Ik denk dat je jezelf teveel krediet geeft. Er is een verschil tussen 'niet willen' en 'niet kunnen'. En er is ook zoiets als zèlf achter dingen komen ipv alles voor je uitgespeld willen krijgen. Da's een slechte gewoonte!
Voor de rest wens ik je veel plezier met andere topics waar je het trouwens toch wel uit moet kunnen halen. Nu ga ik lezen.

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 12-09-2002 19:49 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 19:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik denk dat je jezelf teveel krediet geeft. Er is een verschil tussen 'niet willen' en 'niet kunnen'. En er is ook zoiets als zèlf achter dingen komen ipv alles voor je uitgespeld willen krijgen. Da's een slechte gewoonte!
Voor de rest wens ik je veel plezier met andere topics waar je het trouwens toch wel uit moet kunnen halen. Nu ga ik lezen.

Ok,ik ga er al niet meer verder op in.Jij denkt er maar het jouwe van,ik het mijne!!

Noppe

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-09-2002 20:00 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 september 2002 19:49 schreef Jurgen het volgende:
Ok,ik ga er al niet meer verder op in.Jij denkt er maar het jouwe van,ik het mijne!!

mooi gezegd!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2002 20:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Fuck, waar is die ruk smiley nu gebleven .

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 12-09-2002 20:22 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 20:00 schreef Styhn het volgende:
mooi gezegd!

thanks!

Noppe

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 22:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 18:02 schreef Jurgen het volgende:

Als je de rituelen van een geloof moet ondergaan, moet dat uit vrijer keuze plaatsvinden. niet wanneer je geen tegengas kunt geven. mijn kinderen worden niet gedoopt. de keuze ligt volledig bi hen en het zal niet gebeuren van wege sociale druk.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-09-2002 23:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tsss, gedoopt worden is niet echt een keuze, heh? ik ben dus wel gedoopt(ojee) en men is tot , ik dacht, m'n 27ste elke verjaardag aan de deur geweest met een bruine enveloppe, waarin ik dan geld kon doen voor de kerk omdat ik Ik jarig was. laatste keer heb ik gezegd, dat ze wel langs kunnen blijven komen, maar dat ik toch nix geef. werd die vent pissig, en hij zei dat ik uitgeschreven werd en mijn doopcertificaat nietig werd verklaard. dus ben ik eigenlijk dus niet meer gedoopt. hehheh.

ik ben gelukkig nooit naar de kerk geweest, dat hoefde niet van m'n ma. we waren nl. helemaal niet gelovig, alleen de familie van m'n pa was nogal diehard godfanaat. dus dat dopen was meer voor de vorm.

mensen, mensen. laat je leven toch niet zo leven door regeltjes!

Oud Vuil.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-09-2002 23:10 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 23:07 schreef webblaster wim het volgende:
tsss, gedoopt worden is niet echt een keuze, heh? ik ben dus wel gedoopt(ojee) en men is tot , ik dacht, m'n 27ste elke verjaardag aan de deur geweest met een bruine enveloppe, waarin ik dan geld kon doen voor de kerk omdat ik Ik jarig was. laatste keer heb ik gezegd, dat ze wel langs kunnen blijven komen, maar dat ik toch nix geef. werd die vent pissig, en hij zei dat ik uitgeschreven werd en mijn doopcertificaat nietig werd verklaard. dus ben ik eigenlijk dus niet meer gedoopt. hehheh.

ik ben gelukkig nooit naar de kerk geweest, dat hoefde niet van m'n ma. we waren nl. helemaal niet gelovig, alleen de familie van m'n pa was nogal diehard godfanaat. dus dat dopen was meer voor de vorm.

mensen, mensen. laat je leven toch niet zo leven door regeltjes!

Nou, dat is ongeveer precies mijn verhaaltje, alleen op zo'n meesterlijk woord als "godfanaat" was ik niet gekomen!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2002 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gedoopt, gevormd, but I still hate every god there is !

een echte opinie over religie en goden vorm je pas in je late puberjaren.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-09-2002 23:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 september 2002 23:10 schreef Jenje het volgende:

ik heb ook een mening, religie en godaanbidding sucken enorm en is 1 van de voornaamste redenen dat er ergens in de wereld altijd oorlog is en zal zijn.

maar ja, ik ben 33 , dus dan mag het, toch ?

Oud Vuil.

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 13-09-2002 11:24 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Heb vargsmal gelezen (100 pagina's) over Varg en de Burzum trilogie, en hij is de meest verstandige en nuchter. Maar zo te horen denk dat jullie geen van allen hebben verdiept in dit soort zaken.

Immortal Pride

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2002 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 13-09-2002 13:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 13 september 2002 11:24 schreef Falkh het volgende:
Heb vargsmal gelezen (100 pagina's) over Varg en de Burzum trilogie, en hij is de meest verstandige en nuchter. Maar zo te horen denk dat jullie geen van allen hebben verdiept in dit soort zaken.

Is dat een boek of een document op internet? Ik ben wel geinteresseerd!

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 13-09-2002 15:36 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2002 11:24 schreef Falkh het volgende:

Koud
Usericon van Koud
Posted 13-09-2002 19:18 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2002 13:11 schreef Inside-Lie het volgende:
Is dat een boek of een document op internet? Ik ben wel geinteresseerd!

http://www.feastofhateandfear.com/archives/vargsmal.html

Staan wel interessante stukken in, maar het meeste is toch wel geraaskal.

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 13-09-2002 21:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 13 september 2002 19:18 schreef Koud het volgende:
http://www.feastofhateandfear.com/archives/vargsmal.html

Staan wel interessante stukken in, maar het meeste is toch wel geraaskal.

Best veel... Zal eens kijken als ik genoeg tijd heb

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 13-09-2002 22:27 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 september 2002 23:10 schreef Jenje het volgende:

Waarom? Ik ben 16 en ik heb een vrij duidelijke mening over die dingen.. Of is dat geen serieuze, puberale mening dan?

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com