![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Mangled ![]() Detonation ![]() Arabesque ![]() Severe Torture ![]() Lemur Voice (RIP) ![]() ![]() |
|
Threnody heb ik ooit eens gezien, was wel leuk maar niet helemaal miijn ding. Creepmime ken ik niet zo goed, maar wat ik gehoord heb, is wel erg vet. Elegy heb ik laaaaaaang geleden eens gezien, ten tijde van de 2e cd geloof ik en dat was gaaf ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 09-03-2003 21:57] ![]() |
|
quote: Creepmime zal altijd 1 van mijn favorieten blijven, Ik hoor ook Creepmime in 777 terug (muv. zang) daarom vind ik jullie zo te gek. Hun maakte ook gebruik van Strings (digitech)sound (je weet wel) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb gister voor het eerst Creepmime - Chiaroscuro gehoord en ik vond het een errrrg fijne plaat. Leek veel op Death ten tijde van 'Spiritual Healing' vond ik, dat wel. Maar gaaf. Beste NL band blijft nog steeds Pentacle voor me. ![]() |
|
Das dan erg onbewust, want behalve dat ik het wel eens gehoord heb, kent niemand in de band het! Enne, danku ![]() ![]() |
|
quote: Is ook onbewust, maar ik hoor t wel en vind t gaaaaaafff ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Sectarian Callenish Circle Pestilence Desensitized Fifth Morning Heidenland [Dit bericht is gewijzigd door StreidjHeer op 09-03-2003 23:01] ![]() |
|
Gorefest ![]() |
|
quote: ![]() ASPHYX What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Gallowmere ![]() Fifth ![]() ![]() |
|
Severe Torture heerscht ook zwaar ![]() ![]() |
|
De beste Nederlandse metalband vond ik vroeger toch wel Pestilence(vooral Testimony of the ancients), Severe Torture vind ik live erg goed maar hun muziek is niet echt mijn ding. En uiteraard de band waarin ik zelf speel[/reclame-mode] ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: *blaast stof van zijn CD af* Helemaal vergeten dat ik die al jaren in de kast heb staan ![]() enkele goede Nederlandse bands vind ik: -Pestilence -Lemur voice -Creepmime Alle drie RIP dus.. Ik ben niet goed op de hoogte van de huidige scene.. En verder vind ik een aantal Nederlandse bands (die ik ken) wel tof om onder het genot van een biertje naar te luisteren maar die bands vind ik niet goed als in orgineel, vernieuwend etc.. Veelbelovend: Exivious Ben zéér benieuwd naar het debuut dat die jongens op zullen gaan nemen ![]() ![]() |
|
quote: Snaack, mogen we elkaar wederom de hand schudden. CREEPMIME RULES ![]() ![]() ![]() |
|
God Dethroned en Callenish Circle heerschen ook... de 2 mp3s op de Callenish site klinken idg vet ! ![]() Wel apart klinken vind ik: Fluisterwoud Heidenland Haat Alleen kan ik deze bands niet uren achter elkaar luisteren ![]() |
|
Warlust! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Hoho hahaha ik ken ze wel.... eerste optreden wat ik van Death heb gezien stonden ze in het voorprogramma... met Anacrusis toen ![]() ![]() |
|
quote: Toen was ik er ook, maar dat was Creepmime ouwe stijl ![]() ![]() |
|
En natuurlijk Fluisterwoud! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
cremation heerst ![]() |
|
quote: Inderdaad! Ik zag Absorbed afgelopen zondag met Disharmonic Orchestra hier in de Effenaar. Die Absorbed die had me een SOUND ![]() VETTTE GRUISCHGITAREN op 11 (a la Left Hand Path) en dan best goede songs met een vleugje Gothenburg-DM (Net niet teveel). Jammer dat de 2 CD's die ik kocht hen live niet evenaren ![]() Maar goed: Absorbed ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-03-2003 22:16] ![]() |
|
uhmm... - Judgement Day (vooral live ![]() - Caedere (ditto hehe) - Dimensional Psychosis - Callenish Circle - The Gathering - Imbolc (of je kaas lust) - Control Human Delete, Serenade of Darkness, Bolthorn, Dark Conspiracy, voor de komende medewerking aan Fangor! jullie heerschen ![]() ![]() ![]() - Grimm en Boombaard (voor de nog te komen gigs samen met Heidevolk! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 16-03-2003 10:28] ![]() |
|
quote: dank!!! ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |