![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
jullie hebben het verdiend, om zelfs in Doetinchem een goed geluid te krijgen, daar zijn wel wat skills voor nodig haha! ![]() ![]() |
|
ik zal binnenkort mp3 samples posten van mijn band, we hebben afgelopen vrijdag opgenomen. het mixen en masteren is nu bezig ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() HEERSCHT ![]() |
|
sjezus wat heb jij een lange usernaam! ![]() |
|
sinister vind ik wel lekker ruig ![]() ![]() |
|
luisterde toevallig netnaar mayhem toen ik over mn naam nadacht ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ik wil niet moeilijk doen, maar fukk yeah! ze zijn echt goed bezig ![]() |
|
Ach nee joh, jullie zuigen, alleen PENTACLE heerscht! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Pentacle is iid ook belachelijk gaaf ![]() 11 mei shirtje op den kop tikken ![]() ![]() |
|
quote: Had je dat nog niet dan? ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: quote: quote: quote: quote: ![]() ![]() Heel cool om te lezen dat veel mensen ons nu al (geen eens een cd uit) tot een van de beste bands van Nederland rekenen. THANKS! Onze cd is net afgemixt (door the one and only Arjen Lucassen!) en komt in de eerste week van juni uit ![]() Dennis / Sun Caged ![]() |
|
quote: Creepmime regeert hard. Dat was voor mij de Nederlandse Cynic/Death. Ik heb een paar jaar geleden een paar weken gejamd met Joost (de Graaf, bassist/zanger van Creepmime). We schreven vette stukken en wilden een vet project uit de grond stampen. Maar toen kreeg ie een kindje en had ie geen tijd meer ![]() D. ![]() |
|
Das idd, jammer D. Creepmime rules 4-ever, kep ze tijdens hun tour met Threnody (E van Ee) ![]() ![]() "Fuck the rituals, follow your heart" ![]() ![]() |
|
HELLTRUCKER Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Orphanage ![]() Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Severe torture Last days of humanity Disavowed Houwitser Inhume ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Maggotlord op 27-10-2003 19:45] Born to grind ![]() |
|
Severe Torture Disavowed Pyaemia Houwitser Monolith God Dethroned Judgement Day Was het geloof ik wel edit: pentacle vergeten, wist dat er iets miste [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 27-10-2003 19:43] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
BACKFIRE Blaast alles en iedereen er uit ZO ![]() |
|
Da's toch echt pure hardcore, Jenje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ach ze zijn harder dan menig metalband ![]() |
|
Er zijn wel meer hardere bands, maar om ze dan de beste Nederlands metal-band te noemen. Ik ben nooit zo fan geweest van Backfire, maar dat is ook omdat we hier in Limburg vroeger ook zo'n rivaliteit hadden tussen Maastricht en de Mijnstreek toen ik nog hardcore-liefhebber was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Sun Caged ![]() Callenish Circle ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Thronar! ![]() ![]() |
|
tja, ik blijf the Gathering toch een geweldige band vinden, ondanks dat ze nu geen metal meer maken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |