![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Intestterror is een gore kutband 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
the wounded Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja ,vind je het goed ? No meat is sweater ![]() |
|
god dethroned eternal conspiracy stigmatheist warlust den heerschers within temptation pharmacon ![]() |
|
We, the Gods, Jera, O Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Dat komt door de verneukte gitaar riffs.... ![]() Trieste gast ![]() |
|
quote: Waarom zitten jullie Intestterror zo goddamn veel op te hemelen slaat helemaal nergens op 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Gorefest Noctumbre Iscariot Houwitser Fluisterwoud EC WT After Forever Orphanage ![]() |
|
hahaha heb je mij of roel horen zeggen dat het een vette band is ,hooguit dat we het zelf mooie muziek vind maar dat is amper ophemelen te noemem No meat is sweater ![]() |
|
quote: Waarom zet je het dan bij bv. Nederlands beste metalbands? 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Al ze al niet (weer) opgedoekt zijn, behoort Altar tot de absolute elite van wat de Lage Landen aan metal te bieden hebben. Laat Altar nou een van die zeldzame bands zijn, die zich nooit hebben laten verleiden door trends en grillen, doch de gitaarmuren lieten spreken. Heil Altar! Andere bands met bestaansrecht: Centurian (jammer toch dat ze de producer van hun laatste CD niet hebben doodgeschoten voor zijn wanprestatie), Tombe. ![]() |
|
deze was ik vergeten, consolation.. Schrijf je het zo? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-02-2002 10:07] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
hallo? Centurian en Severe Torture ![]() Damnable ook btw ![]() ohne zweifel ( of wat het ook is) [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-02-2002 18:56] ![]() |
|
Beste Nedrlandse bands: "Peter Pan Speedrock"!!!! en.. "The Spades" (http:www.denvis.com) luister daar maar eens naar ![]() ![]() |
|
Thanatos niet te vergeten. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Beste Nederlandse metalband: BMBZN ![]() |
|
Pyaemia Disavowed Ayreon Hideous sun demons (RIP) Fluisterwoud The Wounded Backfire! Bambix the Butcher Maypole Vengeance I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Severe Torture Pyaemia Houwitser Sinister Callenish Circle Cirith Gorgor ![]() |
|
Detonation, Flesh Made sin, Outburst, Thanatos enz..... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Gorefest zonder twijfel ![]() Ik zag net ergers WT staan ... Das tegen woordig ook om van te gaan huilen ![]() Ik heb gesproken ![]() |
|
Ik vind dat 'Mandylion' en 'Nighttime Birds' van The Gathering wel de beste metalcd's van Nederlandse afkomst zijn; The Gathering dus! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
After Forever Whispering Gallery Within Temptation Houwitser Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Officium Triste Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
quote:Pharmacon hehe. Aan de reacties te zien kent niemand die band hier. Pharmacon ![]() quote: Yes!!! Dit is in ieder geval de beste doomband uit Nederland. Qua death metal is er overigens wel veel meer kwaliteit aanwezig. Maar Officium Triste is toch al wel tijden mijn favoriete Nederlandse band. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-03-2002 22:53] ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |