![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Pentacle Dit slaat nergens op. ![]() |
|
hehe indeed.. maar dude.. logo al klaar? ![]() ![]() |
|
Is er dan helemaal niemand die Sun Caged goed vindt ![]() Voor de rest nog: Altar Pestilence Morning ![]() |
|
pentacle Trieste gast ![]() |
|
Juist Pentacle regeert! ![]() |
|
Je meent het niet ! Pentacle is zonder twijfel Nederlands' trots, gevolgd door ASPHYX & THANATOS Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
en staal kabaal in je moerstaal? ![]() And my marlboro light ![]() |
|
![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Fluisterwoud ![]() Haatstrijd ![]() Grafzooi ![]() ennuh...NoorderstorM gaat ook heerschen als de eerste demo klaar is ![]() en vergeet ik toch bijna VAZAL nog ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 13-01-2003 15:58] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Fuelblooded Outburst Crustecean Flesh Made Sin Inhume Sinister Katafalk Mangled BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote: God???? Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() MANDATOR Helaas maar twee albums gemaakt, maar wel klasse albums!! ![]() ![]() ![]() I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! ![]() |
|
quote: ja ja ja ja ja ja, ooooooh ja, mysto dysto was dat, heh. heb ik nog wel eens live gezien met thanatos in wijk bij duurstede. Oud Vuil. ![]() |
|
FLESH MADE SIN!!!(ook niet echt old skool thrash maar ok ) ja echt veel thrash bands hebben we hier niet ![]() het is eigenlijk alleen maar death en als er iets thashigs bij zit zitten er wel weer tig death metal invloeden bij in ![]() zoals bv Callenish Circle en Mortuary I.O.D (dom voorbeeld mischien) ik bedoel waar is de old skool thrash? is het soms dood tegenwoordig? ok ik ben veel te laat op deze wereld gekomen dus heb helaas de thrash tijd niet meegemaakt (klein beetje maar) maar het lijkt wel fucking onmogelijk om een thrash band te vinden!! iedereen speelt black of death metal of van dat achtelijke grindcore (sorry voor de liefhebbers , ik vind dat echt zulke bagger maar ok wie ben ik ![]() mensen in cd zaken kijken me vreemd aan als ik zeg hebben jullie ook cd's van anthrax , exumer , exodus , protector ,Whiplash (vette heersch ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Judgement Daaaaaaaay! ![]() ![]() |
|
Sun Caged Chaos Control Triple 7 Angels Decay Callenish Circle After Forever Orphanage Sectarian Wings of Fury Arabesque Defcon One Void Rogue Black Wish (helaas uiteen) We The Gods (idem) enverder natuurlijk limburgse trots Janse Bagge Band groetsels Stijn http://www.morning.nl (ook voor links naar de meeste bovenstaande bands) ![]() |
|
Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb een tijdje geleden The Paramount Question van Wicked Mystic gekocht en ik moet zeggen dat ik Wicked Mystic wel een goede Nederlandse band vind. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Die zijn inderdaad erg goed ja. Maar ik denk dat Orphanage en Malevolent Creation toch de beste Nederlandse bands zijn die ik ken. ![]() |
|
quote: Ahum?! Zijn die verhuisd van Florida naar hier of bestaat er nog een band met precies dezelfde naam of zo??? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ik denk steeds dat ze uit Nederland komen, geen idee hoe ik daaraan kom eigenlijk. ![]() Edit: Ik weet het, ik haal Malevolent Creation en Severe Torture steeds door elkaar, geen idee waarom. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 15-01-2003 23:08] ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Katafalk en Mosastery zijn trash Nabua Vonveilla ![]() |
|
tHrash ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |