![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Die bands zijn gewoonweg trash, rommel dus ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
goed punt we gaan binnenkort idd een demo opnemen ![]() ![]() |
|
hehe.. ik ga nog zeker eens een poging wagen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Naarling NESLOS ![]() Maar serieus: God Dethroned Montany Uhm, nieuwe Katafalk is ook wel smakelijk, en verder ben ik niet zo'n grote black/death fan, uhm, verder klinken Sun Caged, Mennen en Wicked Mystic wel fijn, maar daar heb ik te weinig van gehoord om echt goed te beoordelen. Oh, en Callenish Circle is ook wel cool, hmm, Staal en Vortex trouwens ook, en Absorbed, argh, ik blijf bezig ![]() NP: DragonForce - Black Fire For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
toch de topper was pestilence ![]() ![]() |
|
quote: Naarling? Het is Naerling! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: "Not Even Satan Likes Our Shit" met René Veerkrieg ![]() Nee dank je ... ![]() Titels als "Send the pope a condom" end "Varg, lord of the ping-pong" Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Pestilence Sempetrenal Deathreign Funeral Winds I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Niet alleen Naerling fout spellen, maar ook nog eens in één adem noemen met een fop-band als NESLOS... Een belediging voor deze cult-band! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Oh, sorry, Schaffelaar, maar ik kom het logo op de cover van de DEMO-CD niet lezen ![]() ![]() NP: Iron Maiden - Total Eclipse [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 29-01-2003 18:17] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
er kan er maar 1 de beste zijn : ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 29-01-2003 18:27] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Paratyfus, vind ik op het moment de beste (kleine) band van Nederlandse bodem ![]() |
|
quote: Alleen live moeten ze nog wel het één en ander gaan verbeteren ![]() |
|
altar ![]() severe torture ![]() dis ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GalleryOfSuicide op 01-02-2003 21:53] " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
quote: ![]() klinkt als geboortebeperker. sempiternal deathreign lijkt me een betere spelling. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
blijf erbij beste Ned band op dit moment vind ik Flesh made sin ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Kan ik niet meer opsommen met al die ownage bands hier in holland tegenwoordig! ![]() Eindelijk is het weer zoals als begin jaren '90 hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ![]() |
|
quote: Volgens mij is dit de derde keer dat ik de bandnaam verkeerd schrijf op dit forum ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Kom maar af! dan zoek ik nog een belg en wat grieken, nemen we 1 LP op en hopen even cult te worden als Breathless (internationale line-up ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ik hou het op: God Dethroned M90s Rebound headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
L.W.S. als het op thrash moet aankomen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Sempiternal Deathreign!!!! The spooky Gloom Rules , Hoewel de demo Creepshow ook zeer goed is!!! Maar de oude Funeral Winds is ook zeer goed. Het beste van Nederlandse bodem blijft voor mij Lemur Voice!!! en Korsakov(rip Rene) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |