![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Seizure Touché, pussycat! ![]() |
|
Kane...........hahahaha ![]() luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
Seizure My minds mine Molestor Mortuary oid Pyaemia Disavowed Centurian Severe torture Us mem Trieste gast ![]() |
|
quote:Is dat ook een band? ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
Centurian _|_R.I.P._|_ ![]() ![]() |
|
morte aeterna ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Iemand trouwens idee of Wim van Centurian nog verder gaat met muziek? ![]() |
|
Den Heerschers. ![]() Severe Torture en Orphanage über alles! ![]() ![]() |
|
Orphanage vind ik echt helemaal niets. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Centurian Band Contact and Booking: c/o Wim van der Valk Wallenbergstraat 27 3882 HA PUTTEN Holland ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben samen met Rajackar ook de enige hier die er wat in ziet... ![]() |
|
Backlash (heb ze gister weer live gezien ![]() ![]() |
|
deadhead ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ah, ja, Dead Head, ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Callenish Circle Severe Torture Houwitser Sinister Pyaemia ![]() |
|
quote:De drummer woont boven mij. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ja, èn ? ![]() Nee, tof! Wel toffe gozer, heb nog wat woorden met em gewisseld. En, retestrakke drummer ![]() ![]() |
|
quote: Woont die gast nòg in Zwolle? ![]() |
|
quote:Ik kom em regelmatig in de lift tegen strak in pak. De make over van doordeweekse dag naar het weekend is heerschend ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ja, SNS bank hè ![]() Ik heb Pleurisy diezelfde dag ook gezien, maar dat vond ikzelf wat minder. ![]() |
|
wat? WAT?!?!?! RAAFZWART natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: misanthrope ook... ik vind vrij weinig nederlandse bands interressant eigenlijk... ![]() lees: ik ken nog geen interessante nederlands bands ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Polluted Inheritance ![]() |
|
!!!ALTA!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |