|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik post SEIZURE nog maar een keer. Touché, pussycat! |
|
Within Temptation. hoeveel mensen heb ik lastig gekregen ? |
|
quote: |
|
Oud Vuil. |
|
DETONATION Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: die zijn ook goed live, zeg! Oud Vuil. |
|
Next Waste Dimension B-Low The Wounded Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bolthorn Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Beyond Belief DeadHead Sinister Asphyx Pestilence Ik vond Beyond belief toch de minste vergeet je Gorefest (eerste album) niet.. |
|
Ik zeg maar gewoon Severe Torture. you say you're men, we know you're cowards |
|
Fluisterwoud natuurlijk! Ik zit echt te wachten op die nieuwe cd ... samples ervan klinke erg vet. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Brutus is ook erg vet, live staat het als een huis |
|
Ik hou nog altijd erg veel van de muziek van Callenish Circle. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Dat vind ik op dit moment de beste Nederlandse band! |
|
dis vind ik wel owkeej... maar de beste band natuulijk VAN KATOEN ow wat slecht... kheb ze 3 keer live gezien ofzo damn, fuck them! en peter pan speedrock is ook wel koeeeel! [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 15-02-2003 18:54] I am the 1%. |
|
quote: Hee Jeroen Thenks, over Lemur Voice: ik ben nog steeds trots op de twee albums die wij destijds gemaakt hebben, heb je mijn nieuwe band Sun Caged al gehoord ? We zijn nu bezig met onze debuut CD op te nemen. Zie ook http://www.suncaged.com Greetz Marcel (ex Lemur Voice gitarist) |
|
All time favorites; Threnody Creepmime Elegy (met Henkie) Spanked (instrumentaal) Pestilence (was ik vergeten) Sun Caged (stijgt steeds verder in mijn lijstje) hahahahaha [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 16-02-2003 19:23] |
|
quote: Hi marcel, We hebben wel eens met elkaar staan praten, tijdens je optreden in alphen aan de rijn, was zeer goed aleen jammer dat er te weinig mensen waren, heb jij nog live opnamen van lemeur voice, ik zou er zeer in geintreseerd zijn, mail me anders effe, Keep Metal Alive!!!!!! Down Memory Lane!!!! |
|
Komend weekend krijg ik de bruine troon van lugubrum!!! Kan niet wachten!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Tweedehands pleepot? Touché, pussycat! |
|
quote:zijn die Nederlands geworden? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Inhume en prostitute disfigurment Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
nou, het is in ieder geval een beetje nederlands "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
mijn lijstje momenteel: haatstrijd god dethroned tiranilor lair of golgotha inri en ja dan katafalk dus ook, hoewel ik inri leuker vind. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |