|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Novembers Doom komt ook [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 04-07-2007 13:39] |
|
quote:Hehe, eindelijk Zou dit dan mijn allereerste DDD gaan worden? Ik neem het me elk jaar weer voor erheen te gaan |
|
Ja ik ga der wel heen denk ik... |
|
Ik wil dit jaar ookwel graag, heb wel meer van de line-up gehoort.. en t word vet. Maar ik ben de meeste namen vergeten hehe.. |
|
quote: Leuk, maar die zie ik ook al tijdens de DVD opname in de Biebob. |
|
quote: Vanaf het weekend van 7-8-9 september is Baroeg weer open, in november dus ook gewoon. quote: We komen zeer binnenkort al met de definitieve lineup. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 04-07-2007 13:39] |
|
quote: Dat is twee maal zeer goed nieuws! |
|
Funeral + Longing for dawn lijkt me zeer gaaf .. Novembers doom hebbikal gezien en vond 1x voldoende .. |
|
quote: Ik vond die ene keer dat ik jou heb gezien ook meeeer dan voldoende Zenial |
|
Heb je mij ooit gezien dan Maar goed, Novembers doom kun je met de laatste schijf IMHO ook geen doom meer noemen ... |
|
Only tr00 d00m is real |
|
quote: Ik meen bij een eerdere DDD ja, was wel even schrikken. Laatste ND viel wat tegen ja, maar ze hebben genoeg geniaal materiaal om goede optredens te geven Zenial |
|
quote: +1 Al speelden ze vorig jaar ook al veel van The Pale Haunt Departure en het toen nog niet verschenen The Novella Reservoir. |
|
quote: 1 nummer van Novella volgens mij? En The Pale Haunt Departure is briljant dus die mogen ze van mij drie keer van voor tot achter spelen Zenial |
|
quote: Idd, alleen 'Rain' als ik het me goed herinner. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: In Metropool speelde ze 2 nieuwe nummers, waar ik persoonlijk gewoon geen ruk aan vond, nieuwe album vind ik ook nog steeds niks aan. quote:Jep oudere werk is goed, maar om nou weer zo;n band te hebben die op oude glorie teert, daarvoor ga ik niet naar een concert. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-07-2007 15:04] |
|
Hmm nog niet schokkend die line-up, even in de gaten houden. Waarschijnlijk zal ik er wel minimaal 1 dag weer bij zijn, voorgaande jaren waren ook gaaf! |
|
Forsaken en Pagan Altar spele ook. |
|
Novembers Doom |
|
Zoals gezegd kondigen we binnenkort alle bands tegelijkertijd aan, maar ga tot die tijd vooral lekker lopen gissen. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 05-07-2007 1:51] |
|
Slayer? |
|
|
|
AHAB!!! |
|
Komt Marduk hier ook? Maar Indesinence mag wel eens aandacht in NL |
|
quote: Ja! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |