|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, door het optreden van Funeral zou je dit nog bijna gaan vergeten. |
|
Donders, funeral moet ook in Nl spelen |
|
Waar speelt Funeral dan? |
|
Vosselaar toch? |
|
Vosselaar, Belgie inderdaad. Samen met Ataraxie en Saturnus. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2637526 |
|
Heel misschien zaterdag aanwezig. Esoteric zie ik vrijdag al in de goudvishal dus mogelijk dat ik helemaal niet ga. |
|
Watje! Gewoon biertje komen happen .. |
|
quote: Ik ben een pauper en vrijdag al een concert en zondag nog naar het voetbal, kans is dus klein maar ik ga mijn best doen om in ieder geval zaterdag te komen. |
|
quote: Ik zou wel willen maarrehh.. zwolle - arnhem - zwolle -rotterdam - zwolle - rotterdam - zwolle is me net iets teveel voor in een weekend. |
|
Dan blijf je gewoon bij Mental pitten! |
|
quote: Vikingblood heerst daarom |
|
quote: Dan rij ik nog liever dat traject 30 keer in een weekend.. |
|
quote: Ach je zou hem eens moeten leren kennen irl het is een hele zachtaardige knul hoor. |
|
quote:... uh-huh |
|
quote: Dat zal best, maarre die behoefte heb ik niet. Ik heb zowieso iets tegen mensen die zich anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn, vind ik nergens voor nodig en uitermate irritant. Neemt niet weg dat DDD altijd gaaf is! |
|
quote: |
|
quote:Ik toch maar hotellen ipv autoslapen hehe... quote:Hehe ga je ook? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 15-10-2007 18:37] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wordt gezellig weer..haal wel wat bier en te knabbelen voor des nachts.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Funeral gaat helaas niet door in Biebob, er komt ook geen vervanger Maarrr... hebben jullie je tickets voor de Dutch Doom Days al gereserveerd? Dit kan door een mailtje te sturen naar jccbaroeg@chello.nl |
|
quote: Bron? Op de best actuele Biebob site staat nog niets. |
|
Nee, op de site staat niets, ik weet ook niet hoe dat komt. Ik ben namelijk benaderd of ik een vervanger wist voor Funeral. Dus het gaat echt niet door voor Funeral en er komt ook geen vervanger. |
|
De Biebob zelf weet nog van niets. Heb ze gemaild en volgens hun gaat het gewoon door. |
|
Komen ze vanzelf achter Godver zin in DDD6! Paar acts die ik absoluut wil zin en een aantal die ik niet ken lekkere stands erbij .. paarrrtaaii |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |