|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
*zin in* |
|
Ga je nou 1 of 2 dagen? |
|
quote: Alleen de zondag. |
|
quote: nog twee nachtjes |
|
Yessaaah en eerst friko's vreten bij ViBlo! |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 02-11-2007 15:57] |
|
Zin an Met name de zondag, maar van zaterdag ken ik niet zoveel, dus hopen op goede verrassingen |
|
Ik ga de zaterdag dus en ken eigenlijk alleen Eria d'Or en Officium Triste. Verder heb ik wat leuke muziekjes van Mael Mordha gehoord, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar. Voor de rest zie ik wel wat de dag brengt |
|
FRIKADELLEN!!!!!!!!!!!! ehh onee...Vandaag Doom en ambtenaren Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hey, ik ben wel groot maar nog steeds eenvoudig |
|
Over twee uur eens die richting oprijden. |
|
Yeh word vet |
|
quote: Ik pak de metro wel...net zo handig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Baal eigenlijk wel dat ik hier niet heen kan |
|
Je prio`s liggen bij FC Utrecht den ik zo.. Ja..je kan niet overal heen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat is morgen, maar ik heb het ook over vandaag. Maarja iets met geldgebrek |
|
Das naadje dude Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Volgende keer beter |
|
quote: Ik pak de bus...20 minuutjes |
|
quote: Waar stap je uit dan? Bij mijn weten ligt Baroeg niet echt bij een metro-station in de buurt. |
|
Slinge? Maar dat is nog verder lopen dan vanaf Lombardijen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Blaak...en dan de trein lomardijen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zo dat was daggie één .. Mooi feessie |
|
quote: Gaat ie weer wat meid???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |