|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nice |
|
Solitude Aeturnus Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Ja Reinier, dat gaat gewoon door! |
|
quote: Oei, dat zou gaaf zijn! |
|
quote: Waarom is dat eigenlijk? Pim loopt op een ander forum ook al te verkondigen dat de lineup binnenkort bekend wordt gemaakt. Waarom niet alvast een aantal bands? En waarom nu pas? Bij voorgaande edities was in april al een gedeelte van de bands bekend. |
|
Dat heeft te maken met het feit dat we 100% zeker willen zijn dat de bands ook daadwerkelijk komen. Anders heb je de kans dat mensen teleurgesteld raken. |
|
quote: Hoe lang is 'zeer binnenkort' bij jullie? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-07-2007 20:53] |
|
quote: Dan kun je de line-up beter achteraf bekend maken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Eigenlijk komt het er op neer dat er niet veel of in ieder geval niet alles vaststaat. Anders stond die line-up er al... |
|
zaterdag 3 november Dutch Doom Days VI: Forsaken (MT traditional doom) Officium Triste (NL doom/death) Mirror Of Deception (DE traditional doom) Mael Mordha (IE folky doom) Imindain (UK doom/death) The River (UK heavy doom) Autumnal (ES melodic doom) Eria d'Or (NL melodic doom/death) Entree n.n.b. Open: 15.00 uur!!! zondag 4 november Dutch Doom Days VI: Pagan Altar (UK doom rock) Serpentcult (BE heavy doom) Indesinence (UK doom/death) Helevorn (ES melodic doom) Akelei (NL progressive doom) +2 Entree n.n.b. Open: 14.00 uur!!! Tering zitten aardig wat vette bands tussen. |
|
Oeeh Indesinence! Hmzzz nu nog even bedenken of ik 1 of 2 dagen ga. |
|
Oeh, Mael Mordha, da's totaal niet verkeerd! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Pagan Altar? Aaarhg... bij, bij bij!! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Alvast besloten 2 dagen te gaan, vorig jaar ook geweest.. kan niet kiezen Tenminste, als dit de daadwerkelijke lineup is. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-07-2007 13:03] |
|
Indesinenanisaence *fapfap* Hmmm ... zou ook best 2 dagen willen .... |
|
Wow, die zaterdag heerst! Voor de zondag moeten ze Funeral nog echt even boeken. |
|
Geen Ahab |
|
quote: Nou, wat let je? |
|
quote:Afstand ... overnachting ... |
|
quote: Tijd zat om wat te regelen. |
|
True True Eens even checken wat er te regelen valt ... veel namen die ik maar amper ken, altijd leuk om nieuwe dingen te leren kennen |
|
Hehe, Helevorn... vorig jaar was er ook en gast van die band op DDD, nog mee staan te lullen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou het wordt dus... Saturday: Forsaken (MT traditional doom) Officium Triste (NL doom/death) Mirror Of Deception (DE traditional doom) Mael Mordha (IE folky doom) Imindain (UK doom/death) The River (UK heavy doom) Autumnal (ES melodic doom) Eria d'Or (NL melodic doom/death) Sunday: 4 november Dutch Doom Days VI: Pagan Altar (UK doom rock) Esoteric (UK funeral doom) Serpentcult (BE heavy doom) Indesinence (UK doom/de Malasangre (IT funeral doom) Helevorn (ES melodic doom) Akelei (NL atmospheric doom) |
|
Flyer zal zo snel mogelijk volgen! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |