|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Jenje mag voorop op de polonaise! |
|
quote: Ik kan wel bevestigen dat Funeral niet door gaat. O.T. is namelijk door de organisator (Metalzone/ LSP Vosselaar) benaderd of wij i.p.v. Funeral konden komen opdraven. Vandaar ook mijn vraag waar ze zouden komen |
|
Exactomundo Dan allemaal maar naar DDD dit jaar |
|
quote:pfff ik ben altijd mezelf , zowel hier als irl.dus die snap ik even niet. Fuck the world and fuck you |
|
No can do(om), ik zijt bij het Ultima ratio Festival in Oberhausen....ik moet hem skippen. J24 |
|
lol en trouwens dat jij dat zegt...hier altijd een grote muil en irl zo stil als een dooie.@mmayo. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-10-2007 21:44] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja echt wel, op internet durf ik wel maar in het echt niet hoor. Oh nee, dan ben ik zo verlegen en stilletjes, ik zeg geen woord en heb al zeker geen grote smoel. Jeetje, wat heb jij mij toch goed door. edit: Zeg ga jij zelf ook nog naar DDD? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-10-2007 21:51] |
|
quote:misschien 1 dag, hoezo ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Omdat ik je voorgaande jaren daar ook niet gezien heb, ben jij een doom (muziek) liefhebber dan? |
|
Mayo 2 dagen? Al slaapplek gescoord? |
|
quote: 1 dag tot nog toe, geen slaapplaats. |
|
quote:een kans om jenje de forum legende te zien moet ik me eigenlijk niet laten ontgaan he... Fuck the world and fuck you |
|
Misschien ook weer aanwezig In dat geval, slaapplaats voor 34543 man aangeboden. |
|
quote: Kom je toch gezellie bij ons Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Roel, ik kom denk met de ootoo, die plant ik dan bij jou neer, zaterdag met OV op en neer en dan zondag rijden we met mijn ootoo naar Baroeg, ga ik direct van daar uit naar Assen terug. |
|
Toppertje...Ik plant vanaaf m`n adresgegevens wel op den msn. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mooi |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 17-10-2007 17:40] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik kan nog wel 2 kadavers hier bergen als iemand geintredingest is. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hmmzz, indien ik zaterdag ook ga dan graag. |
|
Check! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik rij zaterdag vanuit assen naar roel en zondag vanuit baroeg terug naar assen .. dussss |
|
Voor de zondagbezoekers: overweeg eens om 3 uur 's middags al aanwezig te zijn. Ik weet, het is vroeg opstaan en met de kater van de vorige dag zal het ook allemaal niet meevallen, maar Akelei zal u een portie warme, sfeervolle, melancholische, Nederlandstalige, meeslepende doem voorzetten waarmee het prettig wakker worden is Voor meer info en 2 nummertjes, zie onze myspace: http://myspace.com/akeleidoom Tot ddddan maar. |
|
Moet lukken...tenzij het te gezellig is op de hotelkamer iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |