|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Komen er nog tijden voor de zondag? Ik wil graag Pagan Altar meemaken. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Bedankt voor de snelle, duidelijke replie, die ook nog eens goed nieuws bevat. Nu maar hopen dat die kloteklappers veel van The Lords of Hypocrisy spelen en op The Cry Of The Banshee na weinig van Mythical & Magical. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik hoop dat Pagan Altar speelt met de insteek zoals Reverend Bizarre een paar jaar terug op DDD. Blijven spelen dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Dat was gaaf ja, een dik half uur door dronen |
|
Heule toffe line up! Esoteric Indesinence |
|
quote: +1!!!! |
|
Zijn er slaapgelegenheden dichtbij de Baroeg? (liefst lopafstand, station/baroeg ...) |
|
Hmmm, jammer van die zondag. Had echt op Funeral gehoopt. Esoteric al tig keer gezien en rest ken ik niet. |
|
quote: Ja? En? Esoteric heerst de tieten van het plafond, Indesinence is zwaar goed, en onbekende bands checken heerst helemaal! |
|
Heb jij tieten aan je plafond? spelfout weggehaald... |
|
Nee want ik heb ze eraf geheerst |
|
quote: Blijkbaar toch niet, jammer. |
|
wow... Esoteric 2x in 1 weekend zien! het kan niet op! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Op de website van DDD staan een aantal (goedkope) hotelletjes en dergelijke. De website moet nog worden aangepast op de huidige line-up, maar op die van vorig jaar staat deze info ook: www.baroeg.nl/ddd |
|
quote: Check even hier: http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/rotterdam Stukken goedkoper dan een hotel en naar mijn ervaring prima overnachtingen. |
|
De complete line-up met wat accuratere omschrijvingen Saturday: Forsaken (MT epic doom) Officium Triste (NL melodic doom/death) Mirror Of Deception (DE unorthodox doom) Mael Mordha (IE folky doom) Imindain (UK doom/death) The River (UK oneiric doom) Autumnal (ES melodic doom) Eria d'Or (NL melodic doom/death) Sunday: Pagan Altar (UK doom metal) Esoteric (UK hateful tortured doom) Serpentcult (BE heavy doom) Indesinence (UK doom/death) Malasangre (IT primitive nekro doom) Helevorn (ES melodic doom) Akelei (NL atmospheric doom) [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 27-07-2007 11:52] |
|
Ziet er goed uit Pim (en voor de zeverds; ja, ook de zondag!!!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dank John, al moet ik zeggen dat mijn rol wel erg beperkt is Het feit dat er misschien veel onbekende bands staan is juist één van de doelen van DDD. Op deze manier leer je andere bands ontdekken. |
|
quote:mijn huis, mijn bedje ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Extreem gave flyer: |
|
overweeg, overweeg.... |
|
nog dik 2 maanden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik denk dat ik zaterdag wel wil komen.. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |