|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, Wings of Fluffy!! Ehh... Fury dus... Wings of Fury |
|
Woensdag ga ik erheen, dolle pret! |
|
Woensdag?? Mja...altijd goed dat Triple7 ..zeker als ze Outbreak spelen [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-05-2004 0:38] |
|
quote: Ehm, ik was per ongeluk on topic, dus ik had het niet over Triple 7. |
|
Jij on topic??? Hoe kom ik dat weten Maar... <OT>Wat vind je dan van de nieuwe AF cd? Heb 'em zelf nl. nog niet gehoord...</OT> |
|
quote: Ik heb hem zelf ook nog niet gehoord, het is niet helemaal mijn muziek. Ik ga er woensdag heen omdat het wel helemaal de muziek is van de vriendin waar ik er mee heen ga. |
|
Ah..jammer.. Moet 'em ook zelf eens gaan luisteren, maar het is ook niet echt de metal die ik luister Ben wel enigszins benieuwd wat men ervan vind...Heb ze enkele keren gesproken.. En verder ook grotendeels omdat ik in WoF speel... |
|
quote: Outbreak schat |
|
GVD...ja, die bedoelde ik Maar gelukkig heb ik de naam van de demo wel goed.. En 777 klinkt echt kewl!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-05-2004 0:44] |
|
quote: Wordt dat forum al wat? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: ik kan me dit niet herinneren , ben wel ooit een forum begonnen , heb wel een zangeres gevonden ( als je geinteresseerd bent ) ,ze woont in Amerika , toevallig op een site ontmoet waar ik muziek publiceer , ik kan je de link mailen waar ze zingt [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-05-2004 1:05] |
|
quote: ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
|
|
Ik heb ze woensdag gezien, en tegen mijn verwachtingen in vond ik het heel oke klinken! |
|
quote: Dat was toch Epica? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, ik heb Epica woensdag ook gezien maar dat vond ik volgens mijn verwachtingen niet heel oke klinken. Hoewel het wel leuk was om naar te kijken. |
|
quote: Ik vond de tap interessanter! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen, aangezien jij een meisje bent. |
|
Iemand ook al de nieuwe gehoord? Welaan dan, hij heet "Reimagine" en is best een vette plaat. Iets meer keys dan de vorige, iets meer experiment, maar wel nog veel vette riffs. Al bij al geen misse cd en dat voor een stel Hollanders. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-08-2005 10:46] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Die nieuwe CD is inderdaad een net stukje werk. Heb hem al een paar dagen vrij veel opstaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: *nieuwsgierig* Zitten er nog grunts op? En zo ja, veel of weinig? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja, de grunts zijn nog in groten getale aanwezig. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Cool! Ik ga 'm zeker ff uitchecken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ahum, dat valt wel mee imho. Maar zeker een verrassend aardige cd. Gaat meer richting de prog kant. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |