|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoorde net dat het nog steeds niet goed gaat met Floor en er was iets met het been van Andre of zoiets; erg vaag iig... vogende week waarschijnlijk ook geen optredens denk ik www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Komen ook de metalfests en Haarlem op de tocht te staan nu? |
|
Laatste After Forever nieuws: Vanaf volgend weekend gaan alle concerten weer door! Metalfest dus ook! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Dat wordt dus de 24e naar 013. |
|
Wie heeft ze gezien in KopSpijker? Ik vond de muziek goed, alleen de zang kwam erg slecht over |
|
quote: Helemaal mee eens |
|
Heel strak gespeeld vond ik! Floor klonk niet geweldig maar ook niet slecht.Het leuke was wel dat het plezier er weer bij haar van af straalde! |
|
mmm ik vond nu juist de zang best goed. Alleen de 'metal' was erg belabberd. Slecht en zwak gitaar geluid, drums werden niet strak bespeeld. Nou ja, tis toch mijn muzieksmaak niet. Wel leuk dat er weer s wat steviger muziek is op tv. Lekker ding zeg die Floor. |
|
After Forever is homo gothic. 'k heb ze trouwens ook gezien net The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Net ook gezien, leuk, maar muzikaal gezien viel het wat tegen |
|
ik vind de band niet echt in het programma passen, sorry maar dat zag er echt heel vaag uit , wel super leuk voor ze en floor klonk idd niet zo goed als ik haar live weleens gezien heb, toch petje af Kankerlul |
|
Het heerschte zoals altijd! Ook verrassend dat ze niet één van de 'ballades' speelde, dat had ik verwacht. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik vond het een leuk optreden, goed dat het op tv kwam!!! en die floor ziet er dus echt wel goed uit alleen jammer dat het geluid niet bepaald denderend was... blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:Dat ben ik niet met je eens.. Er zaten nogal wat haken en ogen aan het optreden zoals: - WAAROM GEEN GRUNTS??? - Schraal setje strijkers - Floor was niet bij stem - alles leek erg ingehouden gespeeld te worden.. - Op het eind kwam ik erachter dat Luuk ook nog meespeelde (dank u cameraman) - De toetsen stonden erg slecht in de mix.. quote:Nee hoor.. Monolith of Doubt is net uit op single dus das logisch dat die gespeeld wordt... |
|
quote: ik I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik was blij verrast ze te zien, erg leuk voor ze...t was geen bijster goed optreden inderdaad..maar het is natuurlijk wel heel gaaf voor zo'n band! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
gister speelden ze bij kopspijkers. |
|
quote: Hmmm... heeft Sander het opgegeven dan? |
|
quote:Nee maar |
|
quote: Ja hoor, een tweede Within Temptation is geboren... Jammer, heel jammer!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik denk eerder dat Sander zn stem wil sparen... |
|
quote: voor wat, een volgend tv optreden? als mensen hun stem gaan sparen kunnen ze beter opzouten: brullen zullen ze! anders kun je net zo goed niet optreden |
|
Hij geeft les |
|
quote: Dan vragen ze George Oosthoek toch gewoon of die ff de grunts komt doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |