|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
umm.. kben afgelopen zaterdag nog naar de Lantaarn in Hellendoorn geweest.. waren ze ook :D was wel gezellie |
|
ookal mensen die zaterdag naar AF gaan? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: check |
|
quote: ja ik moet wel, ik heb kaarten gewonnen... |
|
quote:lol je doet er net over alsof het vervelend is I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Lijkt me best klote ja, moet je zomaar het ZM Fest missen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:oei helemaal vergeten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik ga zaterdag ook naar AF |
|
quote: is niet zo, ik heb er zin in |
|
Mij kun je einde de maand in Hof Ter Loo vinden. |
|
hoe vonden jullie het in 013, ik vond het wel lekker, floor met d'r muziek presentatie was indrukwekkend en het live set was prima.... en the evil that men do heerschte de pan uit ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het was wel leuk ja |
|
quote:Dat MEEN je niet... heb dat nummer nu al een keer of vier live gehoord en het is echt bar en bar slecht in hun uitvoering. AF moet geen Maiden proberen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Volgende zondag de 25e naar de Oosterpoort. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ach ... na die nummers van AF vind ik het wel lekker om een wereld nummer te horen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:dan ben ik er ook weer bij I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Waarom is het allemaal zo pro-AF?? het lijkt hier ook wel de AARDSCKOk wel ook zo pro-AF. er zijn in nederland veel meer bands in de scene die net zo goed al dan niet beter als AF. OK ieder zijn smaak maar je kan ook overdrijven!!!!!!!!!!! |
|
Pro-AF ... ik nie iig ... |
|
Er zijn natuurlijk altijd metalfans met een slechte smaak. Ook deze mensen geven geld uit, dus ook aan deze mensen is geld te verdienen. Een + twee = AF. |
|
ik heb de nieuwe nu al tien keer gedraaid, en kan zeggen: vind het echt maar gewoontjes bombasme hadden ze nooit uit hun sound moeten schrappen blijft gemiddeld goed schijfje, en op veel vlakken is de band gegroeid, maar qua songwriting hebben ze me totaal niet overdonderd maar ja, grote bands worden zelden negatief over gepraat, zeker niet bij de fanatieke epica/after forever/nightwish groupie horde Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:wie zegt pro - AF te zijn.. het is wel aardige muziek.. dus.. tja... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik ben pro-niks........ maar ben wel afgelopen zaterdag in 013 geweest en heb AF dus gezien. Ik vind de nieuwe nummers een hele vooruit gaan. Alleen hun gitaar geluid vind ik niks maar ja dat is een smaak kwestie......... verder best ok |
|
quote:Helemaal mee eens |
|
zaterdag was maar ik zal jullie niet lastig vallen met de details |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |