|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
nu heb ik vorige zaterdag morning, trisomy en epica gezien, en in vergelijking met hen is AF best goed. |
|
wat d8 je dan van autumn? dat is pas 1 dik drama! Horns raised and filled...! |
|
Wat vinden mensen dan van Her Enchantment? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jammer dat Marije ermee gaat stoppen, ze vroegen nog of ik kon zingen, maar helaas |
|
Ik heb laatst die nieuwe AF als cadeau binnengekregen en moet zeggen dat het helemaal geen slechte schijf is. Het is geen klassieker en het gaat niet al te vaak rondjes draaien in me CD speler maar het is zeker het proberen waard. ...alleen die MEGA IRRITANTE gesproken stukken over verantwoordelijkheid en kinderen opvoeden moeten eruit! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mee eens. Een sampletje is leuk, maar je kunt het ook overdrijven. Verder is het idd een aardig schijfje, maar ik begrijp nog steeds al die ophef erover niet. New Wave Of Dutch Heavy Metal... laat me niet lachen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Zal zeker Epica niet graag horen... Maar AF is idd beter live Ben verder niet zo thuis in "Gothic metal"...of NWODHM [typo] [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 20-04-2004 23:45] |
|
quote:wat is dat ? |
|
Ach...ook een (Gothic?)metal bandje dat onlangs een nieuwe zangeres heeft moeten zoeken...en gevonden. Maar verder ken ik ze en hun muziek ook niet.. |
|
Heeft er iemand de setlist van after forever hun conceptshows Want ik kende een paar nummers nog niet |
|
Die pakjes |
|
quote:ze hebben de hele nieuwe cd gespeeld, in dezelfde volgorde als op de cd, daarna nog een stuk of 5 oude nummers en als laatste The Evil That Men Do |
|
Dat weet ik, tzijndie 5 dak zoek Ik weet wel nog monolith of douth |
|
Mijn ex krijgt zangles van Floor |
|
quote:follow in the cry en My Pledge bla bla Nr 1 De rest weet ik niet meer. |
|
quote: verschrikkelijk ja |
|
quote: Ik heb Epica toevallig afgelopen donderdag gezien en dat klonk hartstikke goed hoor. Niet echt mijn muziek maar wel goed gespeeld. |
|
quote:goed meegespeeld met de MD bedoel je |
|
quote:Dan heb je wel erg veel gedronken zeker, dat je dat goed vond ??? |
|
quote: Yep dat wel, anders zouden die stukken met koortjes natuurlijk nergens naar klinken. Maar ik word soms wel eens een beetje moe van al die "true metal" lui die meteen schreeuwen hoe slecht ze wel niet zijn alleen maar omdat ze gothic metal spelen. |
|
quote: Die hebben ze toch niet aan op hun optredens hé? |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Inderdaad. Ik heb ze gezien in de Baroeg en ze spelen echt niet slecht. Je kan de soort muziek niet goed vinden, maar dat is weer wat anders... Dus mensen die Epica nog nooit live hebben gezien: Praat alsjeblieft geen onzin. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ze waren op het mtv nieuws vandaag Omdat ze op graspop staan... Wat een nieuws Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |