|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
He ALTX....enorme happer. N00b Pwn3d!!!!1111!!!! L0LlololXOXOXO KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: geloof dat dit ook nog maar tig keer verteld is.. |
|
idd... ultrasad signature |
|
quote: Ik heb dit soort discussies al 10.000x gevoerd op ZM. Ik ga dan gewoon overal serieus op in (tenminste zo lijkt het). En daarna loopt iedereen blij te roepen dat ik zo zat te happen. Niemand die ook maar 1 keer op het idee komt dat ik het spelletje gewoon mee zit te spelen, omdat - zoals ik al zei - ik op mijn werk zit en ik wel ff zin heb in een beetje vermaak. Maar okay, om jullie blij te maken: Ja, ik zit te happen. Al de hele tijd. Want jullie zijn slim en ik niet. Jullie herkennen sarcasme en ik niet. En toch houd ik van jullie. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: net alsof ik heel dit topic terug ga zitten lezen maar dan is de hoes idd afschuwelijk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Heeft niks met slim zijn of sarcasme te maken, met vermaak wel.. dat dan weer wel. Dus tja.. SMOESJES!!!! |
|
quote: Sorry, ik zal het nooit meer doen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oh, sorry, dat zal ik dan gemist hebben tussen al deze pagina's gelul en gehap. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gaat es ff ontopique! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat duurde nog best lang voor je dat doorhad. *grijns-smiley die er niet tussen zit* Dude, ik loop overal te spammen. Binnenkort weer meer. We staan namelijk in de Tivoli in oktober. Oh, btw, zouden we jou eventueel kunnen vragen/inhuren om eens wat echte goede live-foto's van ons te maken? Mail mij even op sjoerd@cenotaph.nl als je wil. Dank!! Drummer nodig? |
|
Volgende off topic posts worden gemodereerd; ONTOPIC! After Floorever: afgezien van de afzichtelijke foto's van de Remagine promo campagne is de Aardschok vrij lyrisch over deze nieuwe plaat. Ik heb em zelf niet gehoord maar het lijkt wel wat te zijn dan dus... Delen mensen deze mening of niet en hoezo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ligt dat nou aan mij? Mij bekruipt af en toe een Dream Theater achtig gevoel als ik naar sommige instrumentale stukjes luister. "Only Everything" op 3:05 minuten bijvoorbeeld? Ik zal het wel weer helemaal fout hebben uiteraard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik vind met name de hoes prachtig. Kan zo op de cover van een GangBang Girl DVD. Niks aan veranderen. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Goth Slut IX signature |
|
Ik zag een keer een clip van After Forever op de box, toen heb ik me helemaal dood gelachen. Wat ongelooflijk amateuristische meuk. Staan ze daar een beetje uitdagend en mysterieus in de camera te kijken terwijl er van die slechte graphics op achtergrond komen. En die teksten, "Hello father,hello mother don't blame me for things I didn't do Yes,I will go now,and I'll be silent please stop your screaming,and love me!" HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!! Epica moet trouwens maar lekker terug naar de middeleeuwen gaan. Wat zij in hun clips stoppen is echt hilarisch. |
|
quote: Teksten slaan op hun conceptalbum, en passen daarom prima in dat concept... Ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe van Epica, die hebben een filmscore gedaan! Geen gitaren en drums, alleen orkestrale stukken.. Lijkt me vet! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
vind dat floor inderdaad belachelijk op de foto staat in de Aardschok ... misschien naar "o my goth"? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Schijnbaar werkt het perfect voor de doelgroep die ze willen benaderen. Bedoel, teksten sluiten aan op de belevingswereld van hun doelgroep. De melodielijnen zijn simpel maar pakkend en blijven hangen, succesverhaaltje hoor! Alleen niet voor de ZM doelgroep.. who cares anyway! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-08-2005 19:28] |
|
quote: Ik dacht dat de teksten over 10 jarige kinderen gingen? Dat was toch het concept. |
|
quote:Zijn ze populair in Belgiƫ? |
|
quote: Mogelijk, soort van engelstalige K3 |
|
quote: Ja. Ze gaan optreden tijdens de Michel Fourniret/Mark Dutroux Tribute. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |