|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Favoritee grunts: Cadaveria (ex zangeres van Opera IX). Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Mike Akerfeldt van Opeth heeft absoluut de beste grunt. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Die gozer van Vader. |
|
Akerfeldt's grunts heerschen idd. Ook naar mijn mening (een van) de beste(n) |
|
Ik houd wel van de strot van George "Corpsegrinder" Fisher. Kan uiterst laag en ook lekker hoog en je kunt em verstaan |
|
De grunt van AETERNUS ruled!!! I am Ares!!!!!!!!!! |
|
CORPSEGRINDER STEVE TUCKER Trieste gast |
|
Ijzige grunt/krijs: Jon Nödveidt (Dissection) Brulboei: Johan Hegg (Amon Amarth) Afwisselend Grunt / Clean: Akerfeld (Opeth) Ihsahn (Emperor) Typische Death-grunt: Chris Barnes (Ex-CC / Six Feet Under) Dat zijn een beetje m'n favorieten... (Edit: tiepvout ) [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 06-02-2002 17:48] Ik, Wil Schuurman |
|
cris barnes (in de cc tijd, daarna minder...) lekker bruut en onverstaanbaar en idd steve tucker en george (waar komt dat corpsegrinder eigelijk vandaan) fischer lord worm mag er ook wezen Je moeder. |
|
Beste: Chris Barnes Slechtste: Korngrinder (gast van C.C.) |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 06-02-2002 17:49] |
|
corpsegrinder(in al z'n bands) chis barness die gozer van yattering steve tucker john gallagher (dying fetus) die dude van skinless zanger van the project hate (die is bruut) dennis(severe torture) die gozer van pyaemia lord worm alle 3 van nile enz enz. No meat is sweater |
|
absolut de best stem in de metal-legion van marduk, of misschien toch niet |
|
Holocausto (BEHERIT). ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
opeth |
|
Mike Akerfeldt dus... Maar inderdaad, die gast heerscht! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ben ik nou de enige die de grunts van die zanger van Opeth ruk vind?? |
|
vast niet. Maar wat vind je er dan precies zo ruk aan? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik vind die grunt van Opeth ook maar niks, maar dat wil niet zeggen dat ik het slechte muziek vind, integendeel. De grunt van dieje vent van Six feet under is lekker. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
wel grappig dat er mensen zijn die denken dat bands als Vader, Marduk en dissection een grunter hebben..... Suck my piss |
|
quote: As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: ja denk daar maar es over na........(of ga eens zang vergelijken bijv. Chris Barnes met Legion) Suck my piss |
|
quote: Vandaar dat er boven Jon Nödveidt ook "Ijzige grunt/krijs" staat ? Of heb ik dat per ongeluk met letters met de kleur v/d achtergrond ingetikt ? Ik, Wil Schuurman |
|
-edit- dubbel -edit- [Dit bericht is gemodereerd door skullfuck op 06-02-2002 22:17] Ik, Wil Schuurman |
|
Emperor - In The Nightside Eclipse 06 - Towards The Phanteon.mp3 die grunt is egt machtig verder, die gaffer van opeth !!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |