|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
wees er allen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik ben daar wel bij, dacht ik zo... als ik centen heb, tenminste. |
|
Als je corpsepaint roze is, kom je er dan ook goedkoper in? Ik kom denk'k ook wel. Dit slaat nergens op. |
|
Wil men dat? Nee, dat wil men niet! Dit slaat nergens op. |
|
Gaaf... eindelijk weer eens naar de goudviskom... (vorige keer helaas gemist .. Gave flyer trouwens |
|
goatlord speelt ook, is dat een beetje om aan te horen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Gotmoor, dat zijn toch die 'haardvuur' Belgen? Dit slaat nergens op. |
|
hmmm Arnhem is ver. |
|
hmmmm,...arnhem, wel een beetje ver, maar ik denk wel dat ik ff kom sebinsagoil |
|
weet je waarom gotmoor toen stopte??? omdat er kut publiek was... Gotmoor heerst godverdomme... samen met Lugubrum en Natrach een van de weinige goede black metal bands uit Belgie Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik kom denk ook wel... |
|
Gotmoor is VET!!! Als ik kan ben ik zeker van de partij. (of je dat nou leuk vindt of niet) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: uhm weet iemand van de true blekkies dit niet? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ongelooflijk zo'n bill. Hoe krijgt iemand voorelkaar om zoveel compleet talentloze homo-bands te laten spelen voor geld? Ik heb al genoeg black metal 'bands' zien spelen als voorprogramma van Altar. Telkens was de conclusie: echt metalgeweld kun je alleen overlaten aan Death Metal bands. Altar (rip?), Tombe, Malignancy, Sadism, Krisiun. Dat zou een festival zijn om voor te bloeden! |
|
quote: Laat me raden. Jij bent amerikaan? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Ik kom niet, 'k heb een hekel aan black metal. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
WHAHAHAHAA (ik oefen mijn true-e lach) NuclearB(l)astard (sorry, ik kon het toch niet laten), jij bent toch die Slipknot fan??? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
"Ongelooflijk zo'n bill. Hoe krijgt iemand voorelkaar om zoveel compleet talentloze homo-bands te laten spelen voor geld? Ik heb al genoeg black metal 'bands' zien spelen als voorprogramma van Altar. Telkens was de conclusie: echt metalgeweld kun je alleen overlaten aan Death Metal bands. Altar (rip?), Tombe, Malignancy, Sadism, Krisiun. Dat zou een festival zijn om voor te bloeden" Blijf maar weg, kennenlijk snap je geen reet van Black metal!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Hij is zowiezo een hersenloze eikel |
|
Tot hoelaat zou zoiets doorgaan? Zijn best wel veel bands en heb geen zin om de laatsten te missen, als ik ga. |
|
quote: Onder andere. Limp Bizkit vindt ik ook wel leuk, alleen is dat zo commercieel. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: quote: nog een keer... ik wil alleen een mening Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
het zal rond 12 uur afgelopen zijn... zoals altijd in de goudvishal./.. \goatlord klinkt weel ok.. aardige gasten en de m uziek isx ook niet verkeerrfd Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
omhoog Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: En Slipknot is niet commercieel???? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit Soldier op 20-02-2002 14:14] We`re not dead we`ve never lived |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |