|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tryout? zal dan wel, ik zeg niet dat mijn band goed is... ik reageer alleen op jouw zinssnede "wacht maar, je gaat van ons horen" wat ik hoogst amusant vond, ik wist niet dat meneer hier zo boos op werd... en over jullie muziek, tja goed iedereen heeft een andere smaak niet waar, ik zei ook niet dat jullie niet verdient in de Goudvishal staan, maar aangezien niet iedereen mijn humor vat wordt het weer de hoogste tijd dat we weer ontopic gaan, voordat we elkaar onnodig met modder gaan begooien het geen was geheel niet kwaad bedoelt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
relleeeh Je moeder. |
|
Ik bespeur afdwaling... WEL - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - humanator - Mörke WAARSCHIJNLIJK WEL - Amarantha - Vargen - karnivoor - Snagger - Iskariot |
|
goh, ik ga ook.. hey morke gaat met zijn 2e persoonlijkheid zo te zien. vargen en amarantha gaan gewoon mee! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
tja, 31maart, dan heb ik wel beter dingen te doen, NO MERCY FEST in Hof Ter Loo in Antwerpen, wordt ook leuk, waarom zooooooo ver gaan voor een optredenavondje wanneer in België Immortal, Destroyer 666, Vader,....optreed, ik ga naar No Mercy, lijkt me ook wel enorm leuk [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-03-2002 2:34] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hehehe... vanuit Belgie zou ik ook niet gekomen zijn hoor, naar zo'n avondje.. of er zou een ZM-eating aan vast moeten zitten... Maar ik ga ook naar No Mercy, de volgende dag, in Tilburg NL! Ga je met sharteel mee? (of gaat het nu tever offtopic.. whatever.. het is 3:03.. need sleep .. bye |
|
quote: Bandje van 3 man wat nog nergens over gaat overigens... verbaasde me er al over maar geeft nie. Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
quote: moet ik mijn kestmuts weer opdoen? Ik heb hem nog.. Weet iemand hoe laat het begint>? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-03-2002 20:14] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Geen kerstmuts!! Degene echter die met konijne-oren en een pluimstaart komt krijgt een extra paasei. |
|
oh, ik ga meteen de kostuum zaak bellen.. Ben gek op paaseitjes.. Wil jij m'n eitjes even zien. ze smelten de paashaas... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zal GEEN mutsen e.d. dragen. Na het fiasco bij X-fest (ik wilde dat ding toch niet op en toen raakte hij kwijt...) doe ik dat nooit weer. Wel zal ik een schoen of twee en een "eng" t-shirt dragen. misschien zelfs een broek, daarover moet ik nog met mezelf in conclaaf... |
|
quote:heh, doe dat nou niet! Ik zal eens een "vriendelijk" shirt uit de chaos, genaamd kast, zoeken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik ben bang dat ik, ondanks het warme beenhaar, toch kou ga vatten als ik zonder broek op kom draven... |
|
quote:Je mag wel een panty van mij lenen No regrets and no remorse... |
|
Ik vind het wel grappig, maar betekenen dit soort overwegingen nu ook dat jullie daadwerkelijk komen?? |
|
quote:In principe wel. |
|
quote:Waarschijnlijk wel, of me moeten te lui zijn om ons bed uit te komen en die dag richting Veenendaal te rijden... No regrets and no remorse... |
|
OK dan weet ik genoeg. Je mag zelf weten wat je daarvan moet maken |
|
de kans wordt steeds groter dak er wel ben eventjes kort met nachtvorst over gehad en waarschijnlijk gaan we met ze tweetjes (owjah, 3: abysoss ook ) Je moeder. |
|
Bonensoep. |
|
het begint om 17.00 en zal rond 23.30 weer afgelopen zijn ofzo... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ga denk ik ook wel mee als ik niet hoef te werken |
|
JIJ komt Witch.. en geen gemaar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
juist allemaal komen dus Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |