|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
grbml waarom is het zo ver weg... [offtopic] laatst zou Goatlord ook spelen in den haag, komen de gasten van Severe Existence maar Damnable maakte het wel weer goed [/offtopic] |
|
quote: damnable hahaha Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ok... genoeg gezeik, LIJSTJE: Zeer waarschijnlijk (of er moet iets vaags gebeuren) - Valorian666 - Cadaveria - Vuig Velen 'denken dat ze wel komen' - Dwaallicht - Necromantica - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot |
|
Zeer waarschijnlijk (of er moet iets vaags gebeuren) - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica Velen 'denken dat ze wel komen' - Dwaallicht - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot |
|
Hee Val, is "zeer waarschijnlijk" en "denken dat je wel komt" niet zo ongeveer hetzelfde? |
|
quote: Zeer waarschijnlijk staat bij mij voor zeker weten dat je komt, maar omdat zeker weten van zoiets een utopie is, het is onmogelijk en je kan er alleen naar streven (er kan immers iemand doodgaan, bijv. jezelf, of je huis kan affikken), anyway, het is dus het allerdichtste wat je OOIT bij 'zeker weten' in de buurt kan komen... 'Denken dat je wel komt' betekent gewoon het nog niet zeker weten, maar zover zijn dat wanneer je je gedachten erover op een weegschaal zet deze overhelt naar de 'ik ga' kant.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-03-2002 23:24] |
|
Aha, clear as a cloontje... |
|
quote: Het probleem hierbij is alleen dat er vaak maar heel weinig tegengewicht hoeft te zijn, zoals een paar centen, een ander feestje de volgende dag, een verjaardag, etc.. om de weegschaal onherroepelijk om te laten slaan richting 'niet gaan'.. |
|
Godver, deze lui gaan er gewoon zijn: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar Velen 'denken dat ze wel komen' - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot Oh en als er nog iemand wil blijven pitten... (nou ja ik moet je wel een BEETJE kennen, maar goed, verder 'mi casa es su casa') dan moet-ie het zeggen. No problemo! Gezellig |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar Velen 'denken dat ze wel komen' - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot - humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Godver, deze lui gaan er gewoon zijn: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar Velen 'denken dat ze wel komen' - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot - humanator Bepaalde individuen hangen tegen het 'denken dat ze wel komen' aan, maar willen geen verdrietige gezichten zien als ze niet komen - Amarantha - Vargen |
|
Godver, deze lui gaan er gewoon zijn: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar Velen 'denken dat ze wel komen' - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot - humanator Bepaalde individuen hangen tegen het 'denken dat ze wel komen' aan, maar willen geen verdrietige gezichten zien als ze niet komen - Amarantha - Vargen - Snagger (Ja, mijn beurs laat het niet echt toe, maar ik hoop van wel) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: tuurlijk is dat om aan te horen als je tenminste van psychedelische chaos black metal houdt en bovendien heb jij (humanator) ons een keer zien spelen volgens mij dus is het een vreemde vraag kom maar kijken jullie zullen nog wel meer van ons horen in de nabije toekomst trol [Dit bericht is gewijzigd door trol op 14-03-2002 16:27] |
|
iedereen meot godverdomme komen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Godver, deze lui gaan er gewoon zijn: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar Velen 'denken dat ze wel komen' - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot - humanator Bepaalde individuen hangen tegen het 'denken dat ze wel komen' aan, maar willen geen verdrietige gezichten zien als ze niet komen - Amarantha - Vargen - karnivoor -------------------------------------------------------------------------------- Je moeder. |
|
DEZE MENSEN HEERSEN: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar deze iets minder, maar heersen wel... - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot - humanator deze mensen verdienen een diepe kuil met ongebluste kalk: - Amarantha - Vargen - karnivoor Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: uh? |
|
Ongebluste kalk? Zal wel prikken... DEZE MENSEN HEERSEN: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar deze iets minder, maar heersen wel... - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot - humanator deze mensen verdienen een lekker pilsje op kosten van Vuig: - Amarantha - Vargen - karnivoor |
|
DEZE MENSEN HEERSEN: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar deze iets minder, maar heersen wel... - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Iskariot - humanator deze mensen verdienen een lekker pilsje op kosten van Vuig: - Amarantha - Vargen - karnivoor - Snagger^200 Ik, Wil Schuurman |
|
burps jullie lusten toch geen DAB!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
DEZE MENSEN HEERSEN: - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot deze iets minder, maar heersen wel... - Morke - Metal Mark - XnegativeX - humanator deze mensen verdienen een lekker BIERtje (pils is voor mietjes) op kosten van Vuig: - Amarantha - Vargen - karnivoor - Snagger^200 - Iskariot Internet deed het een paar dagen niet en die gast die het kwam repareren maakte me uit voor JOOD en dacht dat in het logo van Summoning een davidsster zat. Had hem bijna uit ut raam moeten gooien, aaaaarg 10 verdiepingen hoog. |
|
quote: hihi, wat een eigendunk voor zo 1 klein kereltje, maar inderdaad ik zal nog wel van jullie horen binnenkort, whahaha ik heb het inderdaad al eens gezien ja... maar toen kon ik er geen poep&kots taart van bakken, maar ik wou weten of er wel mensen waren die het misschien wel konden waarderen, vandaar. Toegegeven, jullie zullen ongetwijfeld de boel daar op den kop zetten met jullie muziek. Vooral die aankondiging van jullie zanger kan ik mij nog helder voor de geest halen: "Wij zijn geen rasisten en ook geen Nazi's, wij zijn gewone mensen.... HATERSSSSS geweldig, jullie hebben mijn zegen [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 19-03-2002 0:35] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wat is dit?? Een bijeenkomst van mongolen ofzo?? Wie komt, jij? Ik ook, gezellig gaan we mooi debiel doen!! Ach zijn toch bijna allemaal homobands, dus daar passen jullie uiteraard allemaal bij, hoop dat Osama dan nog even een rakketje op de Goudvishal wil droppen, in één keer een goede cleansing!! |
|
quote: Zow, ben jij ff stoer... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |