|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
t gaat druk worde... |
|
quote: Helaas wel ja!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Want: Hoe meer zielen, hoe minder bier! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: nie zeike maar zuipe Je moeder. |
|
kakker.. ik heb binnekort iets interessants voor je... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Zijn er mensen die vanuit Utrecht reizen??? |
|
quote:neen, wij begeven ons nooit naar de baroeg.. misschien zijn het rip- offs Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: nee...wij gaan wel op de terugweg naar Utrecht |
|
quote: Wat mag dat dan wel zijn?? Of hoor ik dat morgen?? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Gaan we eerst nog gezamenlijk een cafe van zn bier-overschot afhelpen? edit:ik turk niet sein [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 30-03-2002 19:06] |
|
Kan iemand nog EENMAAL de GOEDE starttijd van het gebeuren neerzetten ? en wanneer gaat de zaal open? (wat ik hier las leek namelijk tegenstrijdig met de tijd op de internetsite) .. Anyway.. Als er maar bier is.. |
|
17.00 zaal open |
|
quote: Hmm dat is helemaal geen verkeerd idee. |
|
Rajackar, Cadaveria en ik gaan rond een uur of tienvoordrie weg in Wageningen.. zijn we daar om kwart voor vier.. kan nog wel wat bier gaan zuipen idd.. .. .. Morke en Eelco (non-zm) gaan fietsen.. ach.. is maar 35 km ofzo .. .. Vargen en Amarantha wisten het geloof ik nog niet precies , maar komen wel (geloof ik) .. .. bier.. |
|
quote:Wij komen wel, zo rond half zeven .. helaas geen bier voor mij... No regrets and no remorse... |
|
GODVER! K'heb gezeik hier en ook nog eens te weinig geld. Kutgezeik.... ik ben bang dat het niks word... helaasch Ik, Wil Schuurman |
|
4 uur op station arnhem???? Wie is in? |
|
Ik ga ook met de Rajackar-crew weg denk ik, dus dat is rond kwart voor vieren op station Arnhem. We moeten eigenlijk bij een café afspreken. Ik ken alleen geen cafe's uit m'n kop in Arnhem. Maar ergens op een terras op de Korenmarkt (want het is mooi weer!) kan haast niet mislopen natuurlijk... |
|
Is de Korenmarkt makkelijk te vinden? |
|
Ah, OK. Als je vanaf Arnhem CS naar het centrum gaat is er ergens in het centrum een plein met een hele zooi terrassen. Vraag anders ff ernaar. Het is vrij makkelijk te vinden, als je eenmaal in het winkelgedeelte loopt. Hopelijk zitten we daar (ik denk het wel, als we vantevoren ergens een (wit)biertje pakken). |
|
ik heb het gevoel dat het vet was, en dat ik nu dronken naar diabolicum aan het luisteren ben!!! maar het was best wel vet! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jah het was wel vet. Mijn hoofd is nu ook best wel vet. Au. |
|
Ja, een paar bands wearen best wel vet, de rest was vermakelijk/lachwekkend. En ook au, pijn aan me nek (en ik heb geen kater???nog zo mn best gedaan ). |
|
quote: ik wil wel eens weten welke... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |