IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : GOTMOOR, ICONOCLASM, LUGUBRE + MEER 31 maart! Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-03-2002 22:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

TRUE
- Valorian666
- Cadaveria+ non-zm'er
- Vuig
- Necromantica
- Dwaallicht
- Rajackar
- Iskariot
- Morke
- Metal Mark
- XnegativeX
- Mörke
- karnivoor
POSERS
- Amarantha
- Vargen
- Snagger
- Humanator (als hij vervoer kan regelen)

Je moeder.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-03-2002 10:51 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

t gaat druk worde...

kakker
Usericon van kakker
Posted 29-03-2002 11:54 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 29 maart 2002 10:51 schreef NecRomantica het volgende:
t gaat druk worde...

Helaas wel ja!!

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 29-03-2002 12:25 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 29 maart 2002 11:54 schreef kakker het volgende:
Helaas wel ja!!

Want: Hoe meer zielen, hoe minder bier!

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-03-2002 17:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 maart 2002 11:54 schreef kakker het volgende:
Helaas wel ja!!

nie zeike maar zuipe

Je moeder.

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 29-03-2002 18:31 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

kakker.. ik heb binnekort iets interessants voor je...

Heaven, once so proud, look as it comes down

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-03-2002 12:53 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Zijn er mensen die vanuit Utrecht reizen???

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-03-2002 13:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 0:19 schreef Iskariot het volgende:
Zijn jullie altijd die groep die in de baroeg SLAAAAAAAAAAYUUUUUUUUUUUHHHHHHHHRRRRRRR
roepen?
neen, wij begeven ons nooit naar de baroeg.. misschien zijn het rip- offs

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

NecRomantica
Posted 30-03-2002 13:37 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 12:53 schreef Iskariot het volgende:
Zijn er mensen die vanuit Utrecht reizen???

nee...wij gaan wel op de terugweg naar Utrecht

kakker
Usericon van kakker
Posted 30-03-2002 16:31 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 29 maart 2002 18:31 schreef VUIG het volgende:
kakker.. ik heb binnekort iets interessants voor je...

Wat mag dat dan wel zijn?? Of hoor ik dat morgen??

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-03-2002 18:48 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Gaan we eerst nog gezamenlijk een cafe van zn bier-overschot afhelpen?

edit:ik turk niet sein

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 30-03-2002 19:06]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-03-2002 18:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Kan iemand nog EENMAAL de GOEDE starttijd van het gebeuren neerzetten ? en wanneer gaat de zaal open? (wat ik hier las leek namelijk tegenstrijdig met de tijd op de internetsite) ..

Anyway..

Als er maar bier is..

NecRomantica
Posted 30-03-2002 18:56 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

17.00 zaal open

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-03-2002 19:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 18:48 schreef Iskariot het volgende:
Gaan we eerst nog gesamenlijk een cafe van zn bier-overschot afhelpen?

Hmm dat is helemaal geen verkeerd idee.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-03-2002 19:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Rajackar, Cadaveria en ik gaan rond een uur of tienvoordrie weg in Wageningen.. zijn we daar om kwart voor vier.. kan nog wel wat bier gaan zuipen idd..
..
..
Morke en Eelco (non-zm) gaan fietsen.. ach.. is maar 35 km ofzo
..
..
Vargen en Amarantha wisten het geloof ik nog niet precies , maar komen wel (geloof ik)
..
..
bier..

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 31-03-2002 1:02 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 19:28 schreef Valorian666 het volgende:
..
Vargen en Amarantha wisten het geloof ik nog niet precies , maar komen wel (geloof ik)
..
..
bier..
Wij komen wel, zo rond half zeven
..
helaas geen bier voor mij...

No regrets and no remorse...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 31-03-2002 12:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

GODVER! K'heb gezeik hier en ook nog eens te weinig geld. Kutgezeik.... ik ben bang dat het niks word... helaasch

Ik, Wil Schuurman

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-03-2002 13:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

4 uur op station arnhem????
Wie is in?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-03-2002 13:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ga ook met de Rajackar-crew weg denk ik, dus dat is rond kwart voor vieren op station Arnhem.

We moeten eigenlijk bij een café afspreken. Ik ken alleen geen cafe's uit m'n kop in Arnhem. Maar ergens op een terras op de Korenmarkt (want het is mooi weer!) kan haast niet mislopen natuurlijk...

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-03-2002 14:02 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Is de Korenmarkt makkelijk te vinden?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-03-2002 14:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah, OK. Als je vanaf Arnhem CS naar het centrum gaat is er ergens in het centrum een plein met een hele zooi terrassen. Vraag anders ff ernaar. Het is vrij makkelijk te vinden, als je eenmaal in het winkelgedeelte loopt. Hopelijk zitten we daar (ik denk het wel, als we vantevoren ergens een (wit)biertje pakken).

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-04-2002 2:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb het gevoel dat het vet was, en dat ik nu dronken naar diabolicum aan het luisteren ben!!! maar het was best wel vet!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-04-2002 11:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jah het was wel vet. Mijn hoofd is nu ook best wel vet. Au.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-04-2002 11:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ja, een paar bands wearen best wel vet, de rest was vermakelijk/lachwekkend. En ook au, pijn aan me nek (en ik heb geen kater???nog zo mn best gedaan ).

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 01-04-2002 11:38 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 1 april 2002 11:37 schreef Iskariot het volgende:
Ja, een paar bands wearen best wel vet, de rest was vermakelijk/lachwekkend. En ook au, pijn aan me nek (en ik heb geen kater???nog zo mn best gedaan ).

ik wil wel eens weten welke...

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com