|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja ik geloof dat ik een deal met dwaallicht heb. Dus ik zal er ook zijn! |
|
Lugubre of bedoelen ze Lugubrem?! Anyway, als het vervoer meezit gaan we maar eens. Wel effe mijn Cradle Of Shit shirt wassen, kan ik hem dan leuk aandoen! Gaan er mensen vanuit Zeeland?! graag effe een mailtje dan naar s101325@stu.hsbrabant.nl TRANSPORT HEAVILY NEEDED!!!!!!!!!!!!!!!! Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
Ennuh Snagger...je gaat maar gewoon mee...geld mag geen probleem zijn, want je kan meereize op mijn 40%kortingskaart die ik dan tegen die tijd wel heb aangeschaft. Maar dan mot je t wel snel late weten, want ik denk dat Herr Gerben ook gaat en die zal ook wel wille profiteren van mijn kortingskaart. |
|
Ok, er is Lugubre(NL), Lugubrem(NL) en lugubrum(BE). Maakt uwe keuze! Al vaker meegemaakt dat ze de bandnamen door elkaar halen......... Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
quote: hehe ja ach ik heb nooit van LugubrEm gehoord..mijne onwetendheid |
|
hahaha.. ik ook niet.. zal wel een verzinsel zijn... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
40 % korting ? Mooi... dan gaat ik toch maar wel mee denk ik.... Even mijn Metallica shirt wassen, kan ik hem mooi aantrekken! Whahahah..... Ik, Wil Schuurman |
|
hahaha...ja dan ga je wel he |
|
Ik ga. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Juist. Ik heb er edoch ook nimmer van mogen horen, al zal ik daar waar de spaanders vallen. Denk ik... Dit slaat nergens op. |
|
WEL - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - humanator NIET - Amarantha - Vargen - karnivoor - Snagger - Iskariot Oja, en ik kom ook, ik stond er alleen nog niet bij, ben trouwens wel benieuwd wie die Morke, heeft bijna de zelfde naam als ik. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Uhm, wordt ik in tweeen gehakt ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 17-03-2002 21:58] |
|
blijkbaar |
|
WEL - Valorian666 - Cadaveria - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - humanator - Mörke WAARSCHIJNLIJK WEL - Amarantha - Vargen - karnivoor - Snagger - Iskariot zo No regrets and no remorse... |
|
Welke mafkees gaat nou naar die zooi (...) bands als Vader dezelfde dag speelt in Groningen?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en hoe zijn bands als Vader groot geworden, dan... ook omdat er mensen zo gek waren om naar hun zooi te gaan luisteren. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Tsja, maar toen Vader net begon had je nog maar weinig alternatieven, voor zover ik me kan herinneren tenminste. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wat een onzin Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
trouwens, Vader komt ook op het No Mercy en daar heb ik al een kaartje voor... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Wat een grote mond voor zon grote mafketel danku voor je zegen |
|
makkelijk he zo'n medium, zeg spelen jullie ook nog een keer in de Zuwe? of is jullie status nu al zo ver gestegen dat die zaal te klein is? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: wat lul je nou man je hebt ons 1 keer gezien met een tryout optreden met bar slecht geluid en hebt mij een paar zinnen zien typen en dus is goatlord slecht en ik arrogant?? rot op man besteed je tijd aan je eigen band als jullie goed genoeg zijn EN een goede drummer hebben dan programmeer ik jullie MISSCHIEN wel een keer op de zuwe succes dan maar |
|
LEKKER BOEIE |
|
Eeeeeehhhhhh............mag ik heel mischien eventueel ook op jullie feestje komen? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |