|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
wie is hier nu gefrustreerd dan, ik stel gewoon geinteresseerd een vraag en dan krijg ik WEER stront over me heen... maar ik zal nix meer vragen, nu blij! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wat speel jij eigenlijk in goatlord??? |
|
quote: gitaar die kleine rooie |
|
quote: en 7 april in de p8 toch? samen met Nobassak en Negationist dacht ik, correct me if I am wrong Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ok zal er zijn Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Goatlord was kut Grimm was leuk Lugubre was goed Iconoclasm was gay Gotmoor was helemaal kut. |
|
quote: Wat hed ik hier tevoren ook al gepost die zanger heeft zo'n air van zichzelf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hij kan wel goed krijsen... |
|
quote: WOW! ECHT? Stoer man! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: inderdaad wel, en bij ons kon ie ook goed afdruipen, na drie nummers was hun "show" al gedaan, ze waren toen zoooooo slecht, er stond niemand, maar dan ook niemand te Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik vind dat wel belangrijk in een blackmetal band eigenlijk... |
|
quote: uh..ik heb wel mense zien headbange hoor...en trouwens..zoveel geheadbangt is er die avond niet |
|
quote: Zeg eens, hoe zag de zanger eruit van Gotmoor, nog steeds die met zijn streepje haar? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wat is dit nou weer voor vraag... [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 04-04-2002 21:19] |
|
Volgens mij hebben jullie het over 2 verschillende concerten... |
|
ik niet..dit was pas de 1e x dak gotmoor zag |
|
quote: Was het in Handzame of de eenendertigste maart? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
31 maart. |
|
quote: ik heb het over hun optreden in Handzame bij ons in West Vlaanderen, toen waren ze barslecht. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ok. en hoe vond je ze 31 maart dan |
|
quote: Toen zat ik op No Mercy in Antwerpen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nah..fijn ik begrijp t weer helemaal |
|
ach was wel gezellig de 31ste, goed gedaan vuig Only suicide is real, kill yourself |
|
de GOATLORDjes zogen Enorm, GRIMM was wel aardig,LUGUBRE was overweldigend,en de Belgen stuurden hun homofiele tweede elftal Crappy days |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |