|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe weet jij dat nou misschien gebruiken ze wel een drumcomputer of komt er een vieze trol die het gezicht van mark als masker opheeft.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ja, trollenfamily lwd of Alfred sebinsagoil |
|
quote: Ja precies.. je weet het nooit natuurlijk 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Is dit nou echt een losse niet boeiende opmerking, of zit er ook nog een gedachte achter? |
|
nee, uitgeluld Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ON TOPIC WEL - Valorian666 - Cadaveria+ non-zm'er - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - humanator - Mörke WAARSCHIJNLIJK WEL, OF MISSCHIEN DAN TOCH NIET, MAAR NIET GAAN ZEIKEN ALS HET WEL/NIET GEBEURT EN ER IS OOK BIER HOOR - Amarantha - Vargen - karnivoor - Snagger - Iskariot [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 24-03-2002 17:42] |
|
WEL - Valorian666 - Cadaveria+ non-zm'er - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - humanator - Mörke WAARSCHIJNLIJK WEL, OF MISSCHIEN DAN TOCH NIET, MAAR NIET GAAN ZEIKEN ALS HET WEL/NIET GEBEURT EN ER IS OOK BIER HOOR - Amarantha - Vargen - karnivoor - Snagger ZOW dat staat nu goed... |
|
En zo hoort het ook! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
WEL - Valorian666 - Cadaveria+ non-zm'er - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - humanator - Mörke - karnivoor WAARSCHIJNLIJK WEL, OF MISSCHIEN DAN TOCH NIET, MAAR NIET GAAN ZEIKEN ALS HET WEL/NIET GEBEURT EN ER IS OOK BIER HOOR - Amarantha - Vargen - Snagger Je moeder. |
|
zorg maar gewoon dat je er bent. Dit slaat nergens op. |
|
Ik ben er dus gewoon helemaal niet. Ik zit dan eindelijk weer eens in Engeland. [off topic]Morke kerel, waar zit je toch al die tijd?[/off topic] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Whaha, op station Driebergen-Zeist om even hallo te zeggen natuurlijk. |
|
Heb ik wat gemist? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oeps. |
|
WEL - Valorian666 - Cadaveria+ non-zm'er - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Mörke - karnivoor WAARSCHIJNLIJK WEL, OF MISSCHIEN DAN TOCH NIET, MAAR NIET GAAN ZEIKEN ALS HET WEL/NIET GEBEURT EN ER IS OOK BIER HOOR - Amarantha - Vargen - Snagger - Humanator (als hij vervoer kan regelen) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
omhoog Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: In mezelf gekeerd jullie posts te lezen en te denken dat ik er geen lol aan beleef. Dit slaat nergens op. |
|
hmz, hoe herkennen we elkaar? Je moeder. |
|
quote:Aan het feit dat we elkaar al eens eerder gezien hebben. Althans, de meesten van ons... |
|
das waar en tzijn toch groepjes mensen dus als je er één hebt, heb je ze allemaal enneh, de gouwe ouwe nachtvorst + abysoss komen ook Je moeder. |
|
Als je het woord slayer hoort schreeuwen tussen de nummers door, moet je in die richting lopen en dan vind je ons vanzelf. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik krijg net door dat ik er ook zal zijn. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Zijn jullie altijd die groep die in de baroeg SLAAAAAAAAAAYUUUUUUUUUUUHHHHHHHHRRRRRRR roepen? |
|
-------------------------------------------------------------------------------- WEL - Valorian666 - Cadaveria+ non-zm'er - Vuig - Necromantica - Dwaallicht - Rajackar - Iskariot - Morke - Metal Mark - XnegativeX - Mörke - karnivoor WAARSCHIJNLIJK WEL, OF MISSCHIEN DAN TOCH NIET, MAAR NIET GAAN ZEIKEN ALS HET WEL/NIET GEBEURT EN ER IS OOK BIER HOOR - Amarantha - Vargen - Vargen667 - Snagger - Humanator (als hij vervoer kan regelen) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |