|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja dat dacht ik ook, maar schijnbaar wilde ze genieten van de smaak (of nouja het smaakloze gekraak van zo'n ranzige worm). |
|
quote: Ja. 'Lousy records'. Die zijn heel veel gemaakt. Bareuh... |
|
quote: thnxk for the nfo !! |
|
quote: Niet helemaal. Mezcal is geen tequila. Mezcals zijn juist alle dranken die uit agaves gemaakt zijn maar die dus geen tequilas zijn. Het wormpje bevat ook geen mescaline, Mezcal zelf bevat ook geen mescaline. (ook al lijken de namen op elkaar). Mescaline zit uberhaupt in geen enkele drank die uit agave gemaakt is (tequila en mezcal dus). Het zit wel in de peyote cactus maar dat is een ander verhaal. edit: Toen ik een paar jaar terug door Mexico reisde heb ik dezelfde fout gemaakt. Haha, ik heb het toen geweten! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-07-2007 17:50] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Weer wat geleerd Een kleine snol zit zo vol. |
|
Volgens mij is de rode kleurstof op M&M's van insectenbloed ofzo..Werd mij in ieder geval verteld. Schwarte metalen booven allesch! |
|
Doe je netjes. Je hebt 2 posts gedaan en al laten zien dat je een goedgelovige botmongool bent Wist je dat de gele kleurstof van hun pis wordt gemaakt? |
|
quote: |
|
quote: En de bruine dan..? |
|
Nou lust ik nooit meer M&M's, hoor |
|
Zo jong en nu al bedorven |
|
Het is een wrede wereld |
|
Zo, woensdag heb ik me de tiefus gezocht naar een aardbeientoetje waar niet de kleurstof E120 aka karmijnzuur in zit. Nog even voor de duidelijkheid: http://www.food-info.net/nl/e/e120.htm Dat is dus haast onmogelijk. Ik word er een beetje moe van. Vandaag hoorde ik op de radio een bericht over een pil voor de moslima's die ze vaginaal moeten inbrengen zodat ze hun man kunnen wijsmaken dat ze ng maagd zijn. De pil bestaat uit, jawel, karmijnzuur. Gewilde beestjes. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 03-08-2007 23:18] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Op m'n werk vanddag even flink wat dames uitgelegd, dat de snoepjes die ze aan het eten waren wat dierlijk spul bevatten. Het maakte indruk. De tandartsen zijn minder blij met mij, denk'k. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-10-2007 19:46] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Maagdenbloed hoor Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Scheelt weer maagden scoren :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Weet je wel hoe verrot moeilijk het is om een maagd te vinden??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mental Tadaa! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-10-2007 19:58] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jij wint . Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Niet mijn mooie topic vernaaien! Ontopic! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
De mod begon. Ik eis een dagban Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet aardig [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-10-2007 20:05] |
|
quote: Zo..ik ben geheel ontopic..nu jij nog E100-199 : Kleurstoffen E200-299Conserveermiddelen E300-399Anti-oxidanten E400-499Emulgatoren E500-599 Diverse additieven E600-699 : Smaakversterkers E700-799 : Conserveermiddelen E900-999 : Anti-schuimmiddelen, glansmiddelen, deegverbeteraars,zoetstoffen E1400-1499 : Gemodificeerde zetmelen [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 25-10-2007 20:10] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |