|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
getverdemme, waarom doen jullie Hollanders KANEEL in ontbijtgranen signature |
|
Leve Ierland signature |
|
The saddest chicken... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Ik dacht altijd dat het gewoon luiheid was. :') |
|
quote:OnZelThoRiaanse fout, dus even quoten voor de geschiedenisboeken. |
|
Mag het ligt uit? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wellicht. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dan is het niet uit, Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nietlicht? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat is geinig! Ik ben enorm fan van frambozenvla, echt al sinds mijn jeugd (exxxtreem lang geleden, ja). De ellende is, daar zit sinds jaar en dag karmijn in, geplette luizen dus, als kleurstof. Ik pleit al jaren voor bietensap. Sta ik vandaag bij de koeling van de Aldi. Zie ik literpakken frambozenvla staan, van Milsana, Aldi's huismerk. Ik kijk voor de gein wat er in zit, qua kleurstof: bietensap! Joy Joy! 1,09, geen geld ook nog eens. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-07-2022 21:58] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Katja Biggetjesijs smaakt naar plastic. Afrader. |
|
quote: walgelijk inderdaad, net als Fristi and Dan'Up en in NL hebben zo een traditie in van die bagger. er was er vroeger eentje met hilarische commercials. Yoko Yoko? signature |
|
Yogho yogho. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
jaaaaa! er was er ook eentje met een balspel en op einde klonk het "maar ik heb wel lekker gedronken" hilarisch signature |
|
Die reclames waren raarrrrr, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Maar voor toen al best inclusief |
|
Ik eet de laatste tijd echt steeds meer vega. Vooral pasta, salades, wraps en Indonesisch achtig spul bedolven onder een zwembad satesaus Vegan lukt me niet, ik vind t heel kut, vooral melk is kut. Eieren vind ik nog te overzien qua leed, want biologisch cq 3 sterren is voor zover ik kan inzien acceptabel allemaal, maar melk (ook bio) nog steeds kut. Ik ga proberen over te stappen naar amandelmelk (al die andere varianten vind ik smerig) want dat smaakt lekker, in de latte macchiato (maar schuimt minder goed). Dan heb ik alleen nog maar af en toe (weidemelk) yoghurt en eieren. En heel af en toe stukkie kip When your people matter, menstrual health matters |
|
en frikandellen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dus je eet nog steeds ongezond. Wat is dan het voordeel van vega ? Dat melk verhaal is onzin. Ik kom van minimaal 25 jaar gemiddeld 3 liter per dag naar nu 4 maanden nul. Mis het geen seconde. Neemt niet weg dat ik zeg dat ik nooit meer melk ga drinken maar zonder melk werkt prima. edit: en met nul bedoel ik dus ook geen melkvervangers of wat daar ook voor door moet gaan. Koffie drink ik zonder melk, koste me wel een maand om aan te wennen Havermout pap maak ik met water en meer havermout en eventueel een lepel havermeel, wordt ie lekker dik en mis ik de melk ook niet. Kortom alles went. [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 05-08-2022 10:33] |
|
Ongezond? Waar baseer je dat nou weer op? Ik eet harstikke gezond. En onzin? Euh, ik ben jou niet? When your people matter, menstrual health matters |
|
(dat van die satesaus was uiteraard een grap he, en zo ongezond zijn pinda's helemaal niet ) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee, jij dénkt dat je gezond eet, dat is wat anders Dat geeft verder niet iedereen moet eten wat ie denkt dat ie moet eten, maar als je denkt dat pasta gezond is dan zou ik me wat meer gaan inlezen in wat je nu eigenlijk naar binnen werkt. |
|
Dude. Ik eet 4 kleine stukjes ravioli met een bak groenten. Of een handjevol andere pasta die vaal dan ook nog eens van spliterwten o.i.d. is gemaakt of volkoren is. Wat is daar ongezond aan? Ik vraag me af hoe jij a.d.h.v. 2 zinnen denkt op te kunnen maken of ik gezond of ongezond eet. Ik neem voeding heel serieus, ik ben enorm fit voor mijn leefijd en heb een enorm gezond lichaam dat er ook zo uitziet. Ik train menig jonkie eruit, doe wijd pull ups, jog, fiets en ik eet héél bewust. Er is niets mis met pasta, zeker niet in de (geringe) mate waarin ik dat eet. Vooralsnog neem ik de mening van de reguliere wetenschap en voedingsleer over volkoren pasta, de glycemisch index, de vezels etc voor waarheid aan en maak ik me geen zorgen When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |