![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Net was het nog je vader!! Ernstig zieke familie, daar bij jullie! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
mijn vader is 82 en woont samen met mijn moeder in een verzorginghuis.en een broer heb ik niet wel 2zussen ![]() |
|
quote:ook lezen wat er tussen haakjes staat (heb geen broer) ![]() |
|
quote: net was je vader nog dood!! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
sorry maar woensdag leefde hij nog ,toen ik op bezoek was bij hun in Lage Zwaluwe.volgens mijn verwar je mijn met iemand anders ![]() |
|
quote: oh oeh heel graag, thnx man! ![]() ![]() |
|
quote: woot hoi gast!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: was sluip-account toen ik gebanned was ![]() ![]() |
|
quote: Jij boefje, jij! ![]() |
|
quote: mja ik ben me der 1tje bwrahahahahaha ![]() ![]() |
|
quote: Alco!!! Hoestie dan? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wooh! ja wel lekker nu ![]() hoe is ie met jou dan?! ![]() ![]() ![]() |
|
Goh het leeft (nog) ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Welkom terug, mijnheer Hol. ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja prima! Druk met opleiding (nu ff niet ivm vakantie), gaat hartstikke goed, volgend jaar alweer mn 3e jaar. ![]() Anyway, we moeten een andere keer maar ff bijkletsen, moet nu naar mn werk. Daaaag! ![]() ![]() |
|
quote: Joe have aids.eeeeeeeh mail ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: hatseflats, thnx man! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
inktvis ![]() ![]() |
|
quote: liefie! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
*klein stijfje* ![]() ![]() |
|
quote: donders, heb onwijs van jou en je band genoten in de Bas man! maar waar was je na het concert?! ![]() ik wou bieren en knuffelen ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Was je er ook ![]() Na de show tyfushard mijn kop gestoten toen ik mijn spullen naar de backstage aan het sjouwen was, duizelig, snee in me kop.. Dus gelijk naar huis gegaan ![]() ![]() |
|
quote: oh druifje van me ![]() nou dan doen we het wel een ander keertje over ![]() erg puik gespeeld! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Thnx kerel ![]() -> lultopique? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |