![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mascha is echt een schat ![]() ![]() |
|
tupperware party! We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Zat te denken aan een mislukte aluhoed. Maar goed, tupperware kan ook. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Geniaal ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Smoochy, tering. Die ging hard neer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Vertel! Vertel! Vertel! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Toch leuk vervelen tijdens nachtwerk. Beste Mayonaise, het zal je verbazen aangezien je altijd haarscherp in je analyses bent maar je zit er slechts 3 maanden naast voor het begin. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3171899/13?hl=katten Toch leuk al die lieverds die me missen en eigen verhaaltjes verzinnen over waarom ik niet meer zou posten. Het was een vermakelijk kwartiertje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 21-09-2010 4:38] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Hoest met je poesje? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
ik zou inteelt niet suggereren. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Daar zou ik mee uitkijken. ![]() |
|
idd, je weet het niet, tegenwoordig met het zinloos geweld onder die kabouters. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Hoera! Zou hij terug zijn? Argus, dat vind ik nou nog eens een gave gast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Mja, zijn we hard ons best aan het doen om MBMarduk terug te halen en wat krijg je er voor in de plaats? Doomy & Argus. Ik vind het tegenvallen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Mwoah. Als dat niet het geval was, had ik nooit die foto van die lekkere milf gezien. Is die gast erbij nu Doomy? Die heb ik volgens mij regelmatig in de GVH en bij andere festiviteiten gezien, bekend gezicht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik mis dunne hein. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Gast was zo'n beetje de slechtste moderator aller tijden. En dat werd hem geregeld van alle kanten duidelijk gemaakt. Ik weet niet meer of hij nu zelf ermee ophield of dat hij 'ontslagen' werd, maar neer ging hij ![]() Misschien dat specje meer wil vertellen, die deed er ook wel aardig aan mij als ik me goed herinner. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat was toch echt Vikingblood. Gast heeft te weinig herseninhoud om één (1) foutloos gespelde volzin te kunnen produceren. ![]() |
|
quote: Nou ja, in ieder geval destijds dan ![]() Heb jij Smoochy niet meegemaakt? Die kon er ook echt niets van en zat binnen de kortste keren op de kast, prachtig ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
wat een lutser Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Haha, ja, dat weet ik inderdaad nog wel. Dat is alweer een flinke poos geleden, nietwaar? ![]() |
|
meer spectakel Spec ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Flink, ja. 4 jaar ofzo? Prachtig :') Toen was het modteam als geheel sowieso nog een stuk incapabeler. Ik had gedacht dat toen Lain ook nog wel zou vallen, maar die is toch nog redelijk opgedroogd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Hij kon lekker schelden en tieren, dingen waar je nu een vakantie van Grey voor krijgt zeg maar, maar ondertussen wel alles modden wat hem niet aanstond. Sowieso een amoebe die vent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |