![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, toch wel, al maanden niet gezien hier. ![]() |
|
![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wat stond er? ![]() ![]() |
|
Dat die pedofiele backstabber nog steeds hier post. ![]() |
|
Ik mis de venijnige posts van Nuclear warfare richting mij. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Thailand? Kleine jongetjes? ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
*zucht* Kim, het is behalve dat ook echt een vakantie land hoor.ik denk dat ie nieuwe thaise bm bands aan het signen is voor ze label. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hap ![]() Dat is wel gaaf trouwens als hij daar mee bezig is.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
nee, zo kom je er niet af hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hij stuurt periodiek mailtjes, en zit daar niet om bands te scouten. Z'n laatste mail is al een tijdje geleden, maar volgens mij zat ie in Laos. ![]() |
|
Ah had gekund toch..zitten aardig wat bm bands daar als k t goed heb, geeen idee of dat goede bands zijn maar toch. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Wie, wat, Woar? Against God and Government ![]() |
|
Jij. Flappie? ![]() (ooooeeeh wat spannennnd!) Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Hihi, grey en flappie zijn niet echt dikke vriendjes meer... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Oeh oeh oeh! Roddels! ![]() Wat is er gebeurt? Wie heeft wie genaaid? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik vraag me af of je serieus wel vrienden kunt zijn met grey. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Ja kijk dát is het probleem niet zo. Maarem, wie missen we nog meer? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Gewoon eerst de gebruiksaanwijzing lezen. ![]() |
|
waar is Smoochy heen? ![]() en Digerdoden signature ![]() |
|
quote:Smoochy heeft het hier wel gezien. Diger, geen idee. quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:die heb ik iid gister nog zien posten in het lul topic. Ik mis zillah.. Leviathanica zie ik ook niet meer zoveel posten en ook mis ik Immortella [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-05-2008 13:25] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Smoochy post hier nog weleens, doch zeer sporadisch. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Digerdoden zit volgens de laatste berichten in afrika, hij bestudeert daar een zeldzame apenstam. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: En als je vervelend doet, gewoon met vodka naar je hoofd gooien. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |