![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waar is Poochie of zo? signature ![]() |
|
die kon het niet zo goed vinden met z'n mede ss-ers. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik weet dat niemand me gemist heeft maar ik ben weer terug. ![]() Heads I win, tails you lose ![]() |
|
Hehehe, idd, tjd geleejen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
BOE! wabla is back ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 17-12-2008 1:57] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ![]() Epic! Maar verder, ga jij eens harder werken voor mij, ik ga WoW P2P doen dus MOVE! ![]() ![]() Nee ik lig niet onder een trein, ik zit ook niet gesloten. Eerst fikte m'n modem door door een blikseminslag. Vervolgens 3 (!!1) maanden moeten wachten op een neue. Intussen wel nog ff in een psychiatrische kliniek geweest want idd, dat is mijn 2e house, maar gewoon een open afdeling. Nu heb ik mijn neue crib, neue PC, dus here to stay. ![]() ![]() |
|
ER? Chelman? Heiden...? ![]() |
|
ER? Wiesdatdan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Erbrechen? Bruce Banner ![]() |
|
quote: He he, same here! ![]() Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds ![]() |
|
quote:ik mis er daar maar 2 van ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Heiden post heel af en toe rond een uur of 5/6 's nachts na wat drugsgebruik. ![]() |
|
alledrie posten ze nog wel heel zelden toch? Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:ik betwijfel of dat het drugs is. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ER is gewoon aan de kook hoor. ![]() |
|
Had ik maar de tijd en drugs om snachts om 5 uur de reinste poep te posten. Against God and Government ![]() |
|
Audiophile? ![]() |
|
quote:ja, slapen is ook zo interessant he. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Nuberus? ![]() |
|
Is hiphopper geworden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Black Jew? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mental? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |