|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Waar is Fake_666 euhhhh ik bedoel Crypt_666 gebleven [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 16-05-2010 20:43] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Electric eye..in the sky.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Brujo? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Auteur van mijn undersign? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 22-05-2010 22:38] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: lang niet meer gespot die knakker. Wat een hoofd trouwens.... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat een lengte! Toen ik hem irl spotte, praatte ik tegen zijn tepels. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oud schoolgenoot, er zitten nog steeds stickers van zijn band op enkele prullenbakken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Waar is vikingblood eigenlijk gebleven, die ze ik ook heel niet meer posten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Druk met z'n autootjes |
|
Had ik ook. MAAR TOEN WAS IK 8!!! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-05-2010 23:22] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Waren er toen al auto's dan? Bareuh... |
|
Houten met vierkante wielen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zit net een oud topic door te lezen en bedacht me dus: Waar is mbmarduk(dacht ik)/mikeee eigenlijk gebleven? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pem |
|
Ik mis m'n helden Vikingblood Argus Smoochy Judge M. Slome Kimmey Helmet |
|
Vikingblood is dus geen mod meer? Lijkt me? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hmmz, die is al een hele tijd pleite. Weet zo gauw ook niet meer waarom... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Die is daar een paar maanden geleden al mee gestopt. |
|
Mythics? Lionheart? Judge M. kan weer terugkomen gezien "zijn probleem" hier niet meer post. |
|
Hij was het hier sowieso zat. |
|
Niet geheel onbegrijpelijk. |
|
Jij zou mij veels te veel missen! |
|
I knows! Gelukkig overheerschen de klapmongolen op dit forum niet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |